Het woord lul zal je voortaan mijden als de pest, is het niet? Oh, doorwaakte nachten van me!quote:Op zondag 18 december 2005 22:49 schreef ChantalC het volgende:
[..]
...en dan heb ik het nog niet eensch over die mannen die met hun rechter vuischt heel snel kunnen bewegen...![]()
Wat zei je Jan LUL?quote:Op zondag 18 december 2005 22:57 schreef demins het volgende:
Het woord lul zal je voortaan mijden als de pest, is het niet? Oh, doorwaakte nachten van me!![]()
Blijfd hoort met een v!! Stommerd!! Ik heb je nog zo gewaarschuwd, met dat denken van je...quote:
Doorweekte bedoel je... Badend in het zweet in je bed, nachtmerries over vervelende Fok! forum vrouwen...quote:Op zondag 18 december 2005 22:59 schreef demins het volgende:
OH, DOORWAAKTE NACHTEN VAN ME!!
Eén Fok! forum vrouw!! Die ik aanbid, koester, acht, bemin, op handen draag, wier voeten ik in gedachten kus, kortom aan wie ik volledig toegewijd ben. Maar verder, doorweekt kan je zeker wel zeggen, al is opschepperij niks voor mij!quote:Op zondag 18 december 2005 23:06 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Doorweekte bedoel je... Badend in het zweet in je bed, nachtmerries over vervelende Fok! forum vrouwen...
![]()
Volwassen vent en brommer verschijnen mij voor het gehoor membraam...quote:Op zondag 18 december 2005 23:14 schreef demins het volgende:
[..]
Eén Fok! forum vrouw!! Die ik aanbid, koester, acht, bemin, op handen draag, wier voeten ik in gedachten kus, kortom aan wie ik volledig toegewijd ben. Maar verder, doorweekt kan je zeker wel zeggen, al is opschepperij niks voor mij!![]()
Fok! Slijm Alertquote:Op zondag 18 december 2005 23:14 schreef demins het volgende:
Eén Fok! forum vrouw!! Die ik aanbid, koester, acht, bemin, op handen draag, wier voeten ik in gedachten kus, kortom aan wie ik volledig toegewijd ben. Maar verder, doorweekt kan je zeker wel zeggen, al is opschepperij niks voor mij!![]()
Klisjeemannetjes! Geweldig!quote:Op zondag 18 december 2005 23:16 schreef Jappie het volgende:
Volwassen vent en brommer verschijnen mij voor het gehoor membraam...![]()
Ken uw klassiekers Japmans...quote:
Die bedoelde heer Jappie! Hij is alleen niet van de Clicheemannetjes...quote:Op zondag 18 december 2005 23:20 schreef ChantalC het volgende:
"Als ik dan met die winterpeen van mijn op het moment supreme voor het open raam ga staan.... schiet ik een volwassen vent zo van ze brommuh... en dat dan 3 keer achtuh elkah!"
Het heet toch echt de Klisjeemannetjes...quote:Op zondag 18 december 2005 23:26 schreef demins het volgende:
Die bedoelde heer Jappie! Hij is alleen niet van de Clicheemannetjes...![]()
Jij snapt werkelijk waar helemaal niets van de Jap he ?quote:
Dat ook nog eens on top of all....quote:Op zondag 18 december 2005 23:26 schreef demins het volgende:
[..]
Die bedoelde heer Jappie! Hij is alleen niet van de Clicheemannetjes...![]()
Heer Koot en Heer Bie 'Hengstenbal'
Ik zou de originele hoesjes kunnen scannen... Moet dat echt?quote:Op zondag 18 december 2005 23:28 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Het heet toch echt de Klisjeemannetjes...
http://www.kootenbie.nl/teksten/klisjee.asp
Nja niet specifiek van de Jap... Zeg maar meer van mannen in het algemeen...quote:Op zondag 18 december 2005 23:29 schreef Jappie het volgende:
Jij snapt werkelijk waar helemaal niets van de Jap he ?![]()
Blijven is met V blijfd is met een Fquote:Op zondag 18 december 2005 23:04 schreef demins het volgende:
[..]
Blijfd hoort met een v!! Stommerd!! Ik heb je nog zo gewaarschuwd, met dat denken van je...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |