What ever...ik ben net aan het luisteren naar "Moby- Its a jam for the ladies"quote:Op zondag 18 december 2005 21:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ach je ziet maar, ik ga zo battlefront II spelen met utregse matties en ben niet zo bijster onder de indruk van jouw verbale kunstjes!![]()
Moby? dat is toch die house-kasthomo die nu zit te janken in de media dat eminem zijn muziek tot moord aanzet ?quote:Op zondag 18 december 2005 21:12 schreef Jappie het volgende:
[..]
What ever...ik ben net aan het luisteren naar "Moby- Its a jam for the ladies"
funky beat wel...maar op de een of andere manier moest ik toch aan jullie denken![]()
Het gaat om de muziek; dat is iets wat een cultuurbarbaar als jij waarschijnlijk nooit zal leren begrijpenquote:Op zondag 18 december 2005 21:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Moby? dat is toch die house-kasthomo die nu zit te janken in de media dat eminem zijn muziek tot moord aanzet ?![]()
Slecht seizoen voor sportvissen ist niet ?quote:Op zondag 18 december 2005 21:12 schreef demins het volgende:
Ik zou hem best in de bek willen schijten, maar aan de andere kant gun ik hem dat pleziertje niet!![]()
Ach, heer Jappie! U weet ongetwijfeld net als ik wat het betekent als iemand zich dwangmatig af moet zetten tegen homo's in het algemeen en kasthomo's in het bijzonder...quote:Op zondag 18 december 2005 21:16 schreef Jappie het volgende:
[..]
Het gaat om de muziek; dat is iets wat een cultuurbarbaar als jij waarschijnlijk nooit zal leren begrijpen................alles word bij jou botweg teruggebracht tot wie het meest masculin is.......................Ivanhoe...Ivanhoe....
![]()
De schijtslijn is idd bijzonder dun...quote:Op zondag 18 december 2005 21:22 schreef demins het volgende:
[..]
Ach, heer Jappie! U weet ongetwijfeld net als ik wat het betekent als iemand zich dwangmatig af moet zetten tegen homo's in het algemeen en kasthomo's in het bijzonder...![]()
En oraal gepruttel telt niet echt sinds Clinton-Lewinsky.quote:Op zondag 18 december 2005 21:26 schreef Jappie het volgende:
[..]
De schijtslijn is idd bijzonder dun...![]()
Ach...angst voor het zijn...en wat meer... voor het zelf(homo)bewustzijn heeft wel meer jongeheren vreemde bokkesprongen doen maken...laten we ons gelukkig prijzen dat het bij bommie niet verder komt dan wat oraal gepruttel. ...koffie ?![]()
Je moet niet denken dat moet je aan een paard over laten.quote:Op zondag 18 december 2005 21:39 schreef PH52 het volgende:
Ik dacht dat dit het "Schijt in de bek van ..."topic of het "steek veren in de reet van .." topic.![]()
Hé beer, jouw kop mag er ook best wezen.quote:Op zondag 18 december 2005 21:44 schreef lovebear het volgende:
[..]
Je moet niet denken dat moet je aan een paard over laten.
Die heeft een groter hoofd![]()
Hoi allemaal trouwens![]()
![]()
Lekkah!quote:
Buk maar!quote:Op zondag 18 december 2005 21:39 schreef PH52 het volgende:
Ik dacht dat dit het "Schijt in de bek van ..."topic was, of is het nu weer een "steek veren in de reet van .." topic.![]()
Daarom mag ik ook denkenquote:Op zondag 18 december 2005 21:45 schreef PH52 het volgende:
[..]
Hé beer, jouw kop mag er ook best wezen.
Hoi Berebuikje! Niet meteen overdrijven met dat denken, hoor. Je bent het niet gewend...quote:Op zondag 18 december 2005 21:52 schreef lovebear het volgende:
[..]
Daarom mag ik ook denken![]()
En is lekker warm
Is het een zijquote:Op zondag 18 december 2005 22:02 schreef demins het volgende:
Dat PH52 haar gezicht hier nog durft te laten zien!!??![]()
quote:Op zondag 18 december 2005 22:00 schreef demins het volgende:
[..]
Hoi Berebuikje! Niet meteen overdrijven met dat denken, hoor. Je bent het niet gewend...![]()
Weet ikquote:Op zondag 18 december 2005 22:08 schreef demins het volgende:
[..]
Ik nam je maar in het Bere-ootje, hoor!![]()
De heren zijn uitgelult...quote:
En de dames hadden altijd al niks te vertellen... dan wordt het idd stil!quote:
Vervoeg jij je ff bij andere mensen wil je?quote:Op zondag 18 december 2005 22:34 schreef demins het volgende:
En de dames hadden altijd al niks te vertellen... dan wordt het idd stil!![]()
Zelfs lullen weet je niet te vervoegen!
zeg spreek jij voor jezelfquote:Op zondag 18 december 2005 22:34 schreef demins het volgende:
[..]
En de dames hadden altijd al niks te vertellen... dan wordt het idd stil!![]()
Zelfs lullen weet je niet te vervoegen!
Hee snuggesmurf... I did that on purpose... Ik wist dat je erover ging zeuren... en nu terug naar je Duplo!quote:Op zondag 18 december 2005 22:38 schreef demins het volgende:
Ja, lachen he, die spelfout van ChantalC!!!![]()
Is dat eik met dubbel D ?quote:Op zondag 18 december 2005 22:42 schreef Jappie het volgende:
God zijn we weer wakker....nu snap ik de angst van flugel voor een 2de SC topic eik pas goed...ik bedoel als je ca 10 minuten nodig hebt om dan vervolgens nog met een matige reply te komen dan kun je idd net zo goed je ei in de regular SC uitbroeden......![]()
Oh, wat intens doortrapt van je! Ik hou niet voor niets zoveel van je, mijn ranke hinde!quote:Op zondag 18 december 2005 22:39 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Hee snuggesmurf... I did that on purpose... Ik wist dat je erover ging zeuren... en nu terug naar je Duplo!![]()
SC is voor watjes en Lieske-gelovigen...quote:Op zondag 18 december 2005 22:42 schreef Jappie het volgende:
God zijn we weer wakker....nu snap ik de angst van flugel voor een 2de SC topic eik pas goed...ik bedoel als je ca 10 minuten nodig hebt om dan vervolgens nog met een matige reply te komen dan kun je idd net zo goed je ei in de regular SC uitbroeden......![]()
Proest.... Goffer allemaal rosé op me scherm...quote:Op zondag 18 december 2005 22:44 schreef demins het volgende:
Oh, wat intens doortrapt van je! Ik hou niet voor niets zoveel van je, mijn ranke hinde!![]()
Ben ik niet met je eensch...SCis voor het wat hoger opgeleide publiek ..dewelke het niet nodug hebben om leuk te zijn ten koste van anderen..quote:Op zondag 18 december 2005 22:44 schreef ChantalC het volgende:
[..]
SC is voor watjes en Lieske-gelovigen...![]()
...en menschen die niet tegen kritiek kunnen gericht aan het adres van hun God Lieske...quote:Op zondag 18 december 2005 22:46 schreef Jappie het volgende:
Ben ik niet met je eensch...SCis voor het wat hoger opgeleide publiek ..dewelke het niet nodug hebben om leuk te zijn ten koste van anderen..![]()
quote:Op zondag 18 december 2005 22:44 schreef demins het volgende:
[..]
Oh, wat intens doortrapt van je! Ik hou niet voor niets zoveel van je, mijn ranke hinde!![]()
Namen...ik heb namen nodig...quote:Op zondag 18 december 2005 22:47 schreef ChantalC het volgende:
[..]
...en menschen die niet tegen kritiek kunnen gericht aan het adres van hun God Lieske...![]()
...en dan heb ik het nog niet eensch over die mannen die met hun rechter vuischt heel snel kunnen bewegen...quote:Op zondag 18 december 2005 22:47 schreef ChantalC het volgende:
...en menschen die niet tegen kritiek kunnen gericht aan het adres van hun God Lieske...![]()
Ach joh zemelaarquote:Op zondag 18 december 2005 22:46 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eensch...SCis voor het wat hoger opgeleide publiek ..dewelke het niet nodug hebben om leuk te zijn ten koste van anderen..![]()
Grow up...typen doe je met rechts..."de haan plukken" doe je met links..quote:Op zondag 18 december 2005 22:49 schreef ChantalC het volgende:
[..]
...en dan heb ik het nog niet eensch over die mannen die met hun rechter vuischt heel snel kunnen bewegen...![]()
Nee ik noem geen namen, anders hebben we dadelijk al die Lieske-idioten hier... Daar hebben ze de SC voor!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |