Nee nee... Die 2 zijn wannabe-ChantalC'squote:Op zondag 18 december 2005 09:50 schreef versabommie het volgende:
tis een kruising tussen bb sjankwal en bb dido!![]()
Jij hebt te lang in de nabijheid van ChantalC verkeerd. Dan word je paranoia !quote:Op zondag 18 december 2005 09:40 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dus omdat jij leest dat "moeder van mij niet in de schuur mocht komen" denk jij gelijk te kunnen concluderen dat ik hem dan maar om gebracht heb....pff...hoezo voorbarig![]()
Het is toch duidelijk dat die jongen zijn moeder visueel wil behoeden voor de slachting die ze in een van haar dronken buien heeft aangericht.![]()
quote:Op zondag 18 december 2005 09:57 schreef PH52 het volgende:
Jij hebt te lang in de nabijheid van ChantalC verkeerd. Dan word je paranoia !![]()
Gotver, die kwakzalver zei dat ik er overheen was, bedankt ! Zou die therapie onder het nieuwe zorgstelsel ook nog vergoed worden ?quote:Op zondag 18 december 2005 09:59 schreef ChantalC het volgende:
[..]
![]()
Zeker al een tijdje niet meer bij je psychiater geweest he? Ik merk het aan je...
hoorde van mijn "werkgever" dat aanvullende sjit door hem betaald wor. Hij noemde expliciet het voorbeeld "psychologische zorg". Zou hij hier iets mee bedoelen?quote:Op zondag 18 december 2005 10:03 schreef PH52 het volgende:
[..]
Gotver, die kwakzalver zei dat ik er overheen was, bedankt ! Zou die therapie onder het nieuwe zorgstelsel ook nog vergoed worden ?![]()
quote:Op zondag 18 december 2005 10:50 schreef versabommie het volgende:
hoorde van mijn "werkgever" dat aanvullende sjit door hem betaald wor. Hij noemde expliciet het voorbeeld "psychologische zorg". Zou hij hier iets mee bedoelen?
Ik heb juist een fikse korting bedongen door voor mijn ex-vrouw hersenchirurgie en hartoperaties uit haar pakket te halen.quote:Op zondag 18 december 2005 10:50 schreef versabommie het volgende:
hoorde van mijn "werkgever" dat aanvullende sjit door hem betaald wor. Hij noemde expliciet het voorbeeld "psychologische zorg". Zou hij hier iets mee bedoelen?
Je neemt de gewoontes over van mensen waarmee je omgaat... In dit geval gaat zij dus veel met jou om... Bingo!quote:Op zondag 18 december 2005 11:34 schreef Pinball het volgende:
Dat harteloze kreng gebruikt haar hersens toch nooit!
Echt niet.quote:Op zondag 18 december 2005 11:47 schreef ChantalC het volgende:
Je neemt de gewoontes over van mensen waarmee je omgaat... In dit geval gaat zij dus veel met jou om... Bingo!![]()
sneu om zo je gelijk proberen te halen !quote:Op zondag 18 december 2005 12:19 schreef ChantalC het volgende:
Geef nou maar gewoon toe dat je je hersens nooit gebruikt... Maakt het voor ons ook wat makkelijker
Ach hij zit gewoon in een ontkenningsfase... Is niet erg, heeft ieder mens ooit in zijn/haar leven...quote:Op zondag 18 december 2005 12:39 schreef versabommie het volgende:
sneu om zo je gelijk proberen te halen !![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik had het over jou, domme big!quote:Op zondag 18 december 2005 13:02 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ach hij zit gewoon in een ontkenningsfase... Is niet erg, heeft ieder mens ooit in zijn/haar leven...![]()
Dan zit ik goed!!!quote:Op zondag 18 december 2005 09:35 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Voor(-)alsnog zal een ballotagecommissie, waarvan ik (het) enigst(e) lid ben, zich buigen over het "verdiend hebben"...
![]()
je solliciteert!quote:Op zondag 18 december 2005 13:08 schreef versabommie het volgende:
ik had het over jou, domme big!
...tje...quote:Op zondag 18 december 2005 13:26 schreef demins het volgende:
Ik heb een enig lid!
waarnaar?quote:
Nee, die open wond van jou, die mag er zijn!!!quote:Op zondag 18 december 2005 14:23 schreef cuall het volgende:
[..]
wat is daar enig aan
![]()
Ik vind het maar onooglijke gevallen![]()
quote:Op zondag 18 december 2005 14:31 schreef demins het volgende:
[..]
Nee, die open wond van jou, die mag er zijn!!!![]()
You gonna learn... oh yeah you gonna learn!quote:
He gonna learn... oh yeah he gonna learn!quote:Op zondag 18 december 2005 14:50 schreef ChantalC het volgende:
[..]
You gonna learn... oh yeah you gonna learn!![]()
BTW, als je nou voortaan naar ons eiland komt, geef dan ff een berichtje, had ik je wel thuis gebracht.quote:Op zondag 18 december 2005 14:50 schreef ChantalC het volgende:
[..]
You gonna learn... oh yeah you gonna learn!![]()
Ik zie het zo voor me.quote:FIETSER ONDER INVLOED
SOMMELSDIJK - Een 28-jarige man vrouw uit Hellevoetsluis kreeg zaterdagmorgen vroeg een proces-verbaal omdat hij zij onder invloed van alcohol op z'n haar fiets reed. Omstreeks kwart over drie zagen politiemensen de verdachte op z'n haar fiets op de Oost-Krakeelstraat rijden. Hij Zij viel nogal op omdat hij zij een pylon die normaal gebruikt worden bij wegafzettingen, op z'n haar hoofd had. Hij Zij werd aangesproken en het bleek dat hij zij gedronken had. Uit de blaastest kwam naar voren dat hij zij teveel alcohol had gebruikt. Hij Zij kreeg een proces-verbaal voor het rijden onder invloed en daarnaast bleek dat hij zij nog gesignaleerd stond voor een boete van 339,38 euro, die hij zij betaalde.
Datum: 17 Dec 2005
Dus, ff resumerend, je kent hem niet, maar hoe weet je dan dat het een man was ? Er stata duidelijk in de tekst dat het hier om een vrouw op een fiets ging.quote:Op zondag 18 december 2005 17:53 schreef ChantalC het volgende:
Dat was een man PH'tje... Ik ben nog steeds een vrouw... Ik was het dus niet...
Overigens ken ik hem niet, anders had ik het nieuws allang vernomen...
Wat redt je je hier weer op een GENIALE manier uit, PH52!!! Dit verdient ons aller bewondering! Chapeau!!!quote:Op zondag 18 december 2005 18:03 schreef PH52 het volgende:
[..]
Dus, ff resumerend, je kent hem niet, maar hoe weet je dan dat het een man was ? Er stata duidelijk in de tekst dat het hier om een vrouw op een fiets ging.![]()
It takes one to know one ?quote:Op zondag 18 december 2005 18:36 schreef demins het volgende:
[..]
Wat redt je je hier weer op een GENIALE manier uit, PH52!!! Dit verdient ons aller bewondering! Chapeau!!!![]()
rot toch op met je achterbakse geintjesquote:
Dat gaat er een beetje op lijken.quote:Op zondag 18 december 2005 18:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
rot toch op met je achterbakse geintjes![]()
![]()
Goed geprobeerd... Jammer dat ik geen 28 meer ben...quote:Op zondag 18 december 2005 18:03 schreef PH52 het volgende:
Dus, ff resumerend, je kent hem niet, maar hoe weet je dan dat het een man was ? Er stata duidelijk in de tekst dat het hier om een vrouw op een fiets ging.![]()
Ik zeg al niks meerquote:Op zondag 18 december 2005 19:15 schreef Jappie het volgende:
Lekker dan...hele topic verziekt....triest hoor dit......ff nadenken in het vervolg voordat jullie op submit drukken he klojo's!!![]()
![]()
Wordt eens tijd dat je uitvliegt dan...eens een keertje weg uit die gore stinkvijver van je..quote:Op zondag 18 december 2005 19:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zeg al niks meer
Ik kan die hele fucking submit niet vinden![]()
Ik vind dat iedere schimp in principe iets van een loftuit moet bevatten!quote:Op zondag 18 december 2005 19:21 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Goed geprobeerd... Jammer dat ik geen 28 meer ben...![]()
![]()
![]()
Die ken ik ergens van . . vlg mij is dat plaggejat.quote:Op zondag 18 december 2005 19:15 schreef Jappie het volgende:
Lekker dan...hele topic verziekt....triest hoor dit......ff nadenken in het vervolg voordat jullie op submit drukken he klojo's!!![]()
![]()
Jammer dat je geen papegaai bent.quote:Op zondag 18 december 2005 19:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zeg al niks meer
Ik kan die hele fucking submit niet vinden![]()
Ja en ?????quote:Op zondag 18 december 2005 19:36 schreef PH52 het volgende:
[..]
Die ken ik ergens van . . vlg mij is dat plaggejat.![]()
Ik kan voor jouw gestuntel geen enkele lof over hebben...quote:Op zondag 18 december 2005 19:34 schreef PH52 het volgende:
Ik vind dat iedere schimp in principe iets van een loftuit moet bevatten!![]()
Ik ben eendimensionaalquote:Op zondag 18 december 2005 19:34 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wordt eens tijd dat je uitvliegt dan...eens een keertje weg uit die gore stinkvijver van je..![]()
Volgens mij is dat dus echt omgekeerdquote:Op zondag 18 december 2005 19:34 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ik vind dat iedere schimp in principe iets van een loftuit moet bevatten!![]()
Volgens mij is echt omgekeerd thce.quote:Op zondag 18 december 2005 19:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij is dat dus echt omgekeerd
Dit is inderddan erg kinderachtig. Dat zo'n man niks beters weet.quote:Op zondag 18 december 2005 20:34 schreef versabommie het volgende:
WAT EEN NIVEAU HIER WEER!![]()
Ga zo door!
![]()
en wie gaat dat proberen?quote:Op zondag 18 december 2005 20:50 schreef Jappie het volgende:
Is er nog iemand online die zich verbaal gigantisch in zijn bek wil laten schijten ?
![]()
Ach je ziet maar, ik ga zo battlefront II spelen met utregse matties en ben niet zo bijster onder de indruk van jouw verbale kunstjes!quote:Op zondag 18 december 2005 21:08 schreef Jappie het volgende:
[..]
Was je geinteresseerd ...or are you just trespassing ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |