Blauwe kaas met een lekkere zoete witte port erbij is echt superlekker vind ikquote:Op woensdag 21 december 2005 23:00 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Als laatste nemen ze een blauschimmelkaas maar die vind ik persoonlijk met een port er bij niet lekker. Ga dan liever voor de oude of extra belegen kazen![]()
Ga eens je hersencellen tellen joh...quote:Op woensdag 21 december 2005 23:41 schreef Knoekie het volgende:
Hebben jullie weleens die kaas met die larven op?
Goede vraag, nog niet over gedacht.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:31 schreef Martijn_77 het volgende:
En wat ga je er aan drank bij serveren?
het bestaat volgens mij echt, heb het alleen nog nooit gegeten.quote:Op donderdag 22 december 2005 07:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ga eens je hersencellen tellen joh...
Of was je daar alweer klaar mee...
In dit topic ( Port ) staan wat tips voor betaalbare ports en in dit topic ( Lekkere, niet al te dure wijn. ) staan tips over betaalbare wijnenquote:Op donderdag 22 december 2005 10:45 schreef Barb het volgende:
[..]
Goede vraag, nog niet over gedacht.
Suggesties voor een kleine beurs?
Het bestaat wel, kaas met maden.quote:Op donderdag 22 december 2005 10:47 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het bestaat volgens mij echt, heb het alleen nog nooit gegeten.
het schijnt wel een delicatesse te zijn, kan ik me nauwelijks voorstellen ma goed.quote:Op donderdag 22 december 2005 10:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Het bestaat wel, kaas met maden.
Alleen ik betwijfel of dit echt lekker is op een kaasplankje en ik betwijfel ook of user het serieus bedoelde...
volgens mij is dat niet zozeer om de smaak, maar meer om de durf...quote:Op donderdag 22 december 2005 10:57 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het schijnt wel een delicatesse te zijn, kan ik me nauwelijks voorstellen ma goed.
Da's hartstikke lekkere kaas en kan prima op een kaasplankjequote:
behoorlijk duur voor een gewone oude kaasquote:Op donderdag 22 december 2005 11:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Da's hartstikke lekkere kaas en kan prima op een kaasplankje
Valt wel mee als je er geen kilo's tegelijk van eet, gewoon ene stukje uit het vuistje 's avonds bij een portje, heerlijkquote:Op donderdag 22 december 2005 11:40 schreef Jessica24 het volgende:
[..]
behoorlijk duur voor een gewone oude kaas
quote:Op donderdag 22 december 2005 11:24 schreef BBQ-kip het volgende:
onsje of 100 per stuk, anders is het zoiezo teveel.
Hahahaha, grammetje of 100 dusquote:
Dat zou ik niet doen. Het kaasplankje is echt bedoeld om je spijsvertering aan het werk te zetten, zodat je je eten goed verteert. Als je daarna nog een gang gaat doen, gaat de hele bedoeling ervan verloren.quote:Op donderdag 22 december 2005 11:18 schreef PdeHoog het volgende:
Als ik een kaasplankje zeg maar tussen hoofdgerecht en nagerecht wil gaan neerzetten
Van jouw bedoeling heb ik echt nog nooit gehoord.quote:Op donderdag 22 december 2005 12:08 schreef Barb het volgende:
[..]
Dat zou ik niet doen. Het kaasplankje is echt bedoeld om je spijsvertering aan het werk te zetten, zodat je je eten goed verteert. Als je daarna nog een gang gaat doen, gaat de hele bedoeling ervan verloren.
Maar als ik alle menu-dingen zo eens lees, zou het dus wel moetenquote:Op donderdag 22 december 2005 12:08 schreef Barb het volgende:
[..]
Dat zou ik niet doen. Het kaasplankje is echt bedoeld om je spijsvertering aan het werk te zetten, zodat je je eten goed verteert. Als je daarna nog een gang gaat doen, gaat de hele bedoeling ervan verloren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |