Vrije kaartverkoop aan het stadion?quote:Op donderdag 22 december 2005 00:13 schreef MaxPower het volgende:
Vanavond laatste kans Yeahinho... nog kaarten zat. Deze mag toch niet op je lijst ontbreken?
Vast wel... nog 3000 kaarten te koop las ik ergens.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:14 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Vrije kaartverkoop aan het stadion?
Mee eens,een "Echte" moet er eens geweest zijn...quote:Op donderdag 22 december 2005 00:13 schreef MaxPower het volgende:
Vanavond laatste kans Yeahinho... nog kaarten zat. Deze mag toch niet op je lijst ontbreken?
Ach dat boeit geen drol. Groningen is wel de mooiste stadquote:Op maandag 19 december 2005 12:44 schreef fokkersdelight het volgende:
[..]
Groningen is lang de zesde stad van Nederland geweest. Tilburg is erg gegroeid de laatste jaren en is nu zesde, Groningen staat nu zevende maar staat op het punt naar de achtste plaats te worden verwezen door Almere dat aan het doorstomen is naar een toekomstige vierde of vijfde plek.
De overeenkomsten met Werder zijn er inderdaad wel met uitzondering van de prestatiesHelaas doet Werder het wat beter wat dat betreft. Oh en ik vergeet het budget, dat zal daar ook wel wat procentjes hoger zijn
![]()
Ik ben het daarnaast met Renze de Vries eens dat de Euroborg een capaciteit van 25.000 had moeten hebben. Maar mooi wordt het wel![]()
Fd
en dat is een buscombiquote:Op donderdag 22 december 2005 08:00 schreef TerroRobbie het volgende:
wij cruisen er voor de wedstrijd Cambuur - FCDB nog ff naar toe.
Mja het tweede blijft er nog een jaar voetballen. Er is dus weinig afgebroken.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:50 schreef thaduck het volgende:
En, hebben jullie het nog afgebroken??
Wij bij Utreg hebben toen een klein handje geholpen
Da's ook kut dan... Een beter afscheid van je stadion is er niet volgens mijquote:Op donderdag 22 december 2005 23:51 schreef Noca het volgende:
[..]
Mja het tweede blijft er nog een jaar voetballen. Er is dus weinig afgebroken.
Jah, dat is nu, teringmongool!quote:Op donderdag 22 december 2005 23:52 schreef skiczukie het volgende:
Donderdag alweer voor het laatst?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |