en terecht natuurlijk, vanavond was't nog beter trouwens.quote:Op zondag 18 december 2005 22:43 schreef jeloo het volgende:
wat een pokke herrie maakte dat afscheidsfeestje vrijdag :/
Nee volgens mij gaan er appartementen ofzo komen.quote:Op zondag 18 december 2005 22:43 schreef Suijk het volgende:
Veel plezier en succes in de Euroborg.
Blijft het stadion wel behouden?
Wij weten die Groningse feestjes aardig te verpesten anders.quote:Op zondag 18 december 2005 22:46 schreef Lippie85 het volgende:
De eerste tegenstander die in een officiele wedstrijd klop gaat krijgen in de Euroborg is Sc Heerenveen, geweldig toch!!!
Goodbye Oosterpark![]()
tsss echt niet. lelijke bak beton zonder fantasie...quote:Op zondag 18 december 2005 22:39 schreef Fillipe het volgende:
En zijn de tissues al op?
De Euroborg is trouwens wel enorm mooi geworden.
Kut boerquote:Op zondag 18 december 2005 22:37 schreef Cruoninga het volgende:
Maak hier een laaste buiging voor de laatste der Mohemadianen (dinges)
De mooiste club uit het mooiste stadion. 3-0 tegen Nek NEC en donderdag nog eenmaal.
Dit was het dan, maar het was mooi.
Van binnen is iequote:Op zondag 18 december 2005 22:59 schreef Xanthe het volgende:
[..]
tsss echt niet. lelijke bak beton zonder fantasie...
ik hoop dat ze dr nog wat kleurtjes aan geven.
niet te denken aan de verkeersproblemen die dit stadion gaat geven bij de oprit naar de a7.
oja, en de grasmat moest ook al worden vernieuwd toch?
Misschien moet je s van binnen bekijken zonder vanuit de trein klaar te staan met je oordeel...quote:Op zondag 18 december 2005 22:59 schreef Xanthe het volgende:
[..]
tsss echt niet. lelijke bak beton zonder fantasie...
ik hoop dat ze dr nog wat kleurtjes aan geven.
niet te denken aan de verkeersproblemen die dit stadion gaat geven bij de oprit naar de a7.
oja, en de grasmat moest ook al worden vernieuwd toch?
Het verkeer niet , tenzij ze nu ineens weer een budget hebben om dat via de andere kant te gaan omleiden. Om de A7 tijdens spits op te komen is nu al een chaos. Laat staan als er dus een wedstrijd oid. is.quote:Op zondag 18 december 2005 23:09 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Van binnen is iehoor, buitenkant komt vast nog wel goed. En de rest eromheen ook.
Oosterpark!
![]()
Als je er dagelijks langs rijd is de buitenkant toch echt de blikvanger , of het er van binnen nou wel of niet mooi uit ziet.quote:Op zondag 18 december 2005 23:13 schreef DeWaasheid het volgende:
[..]
Misschien moet je s van binnen bekijken zonder vanuit de trein klaar te staan met je oordeel...
psstquote:Op zondag 18 december 2005 22:37 schreef Cruoninga het volgende:
Maak hier een laaste buiging voor de laatste der Mohemadianen (dinges)
Dit is de allermooiste idd al is het jammer dat het Oosterpark zo goed als historie isquote:Op zondag 18 december 2005 23:52 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
psst![]()
[afbeelding]
ik hoopte dat net Jozsef nog voorbij zou komen bij SV![]()
Groningen is lang de zesde stad van Nederland geweest. Tilburg is erg gegroeid de laatste jaren en is nu zesde, Groningen staat nu zevende maar staat op het punt naar de achtste plaats te worden verwezen door Almere dat aan het doorstomen is naar een toekomstige vierde of vijfde plek.quote:Op zondag 18 december 2005 23:51 schreef DeltaS4 het volgende:
FC Groningen gaat een grote toekomst tegemoet met Euroborg. Groningen heeft allure en is ongeveer de zesde stad van Nederland net als Bremen.
Mijn stelling daarom:
FC Groningen in het groen/wit wordt het Werder Bremen van Nederland !
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 19 december 2005 19:34 schreef methodmich het volgende:
Ik ga er over schrijven denk ik, in ieder geval deels.
Wat is dan de capaciteit van het stadion, aan de foto's te zien moeten er toch aardig wat inkunnen.quote:Op maandag 19 december 2005 12:44 schreef fokkersdelight het volgende:
Ik ben het daarnaast met Renze de Vries eens dat de Euroborg een capaciteit van 25.000 had moeten hebben. Maar mooi wordt het wel![]()
Fd
Ik niet. 20.500 plaatsen is voorlopig wel genoeg. Vind wel dat er een mogelijkheid had moeten zijn om uit te breiden in toekomst. Want die is er dus niet.quote:Op maandag 19 december 2005 12:44 schreef fokkersdelight het volgende:
Ik ben het daarnaast met Renze de Vries eens dat de Euroborg een capaciteit van 25.000 had moeten hebben.
Er schijnen vooraan nog twee rijen bij te kunnen.quote:Op maandag 19 december 2005 20:28 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Ik niet. 20.500 plaatsen is voorlopig wel genoeg. Vind wel dat er een mogelijkheid had moeten zijn om uit te breiden in toekomst. Want die is er dus niet.
Het scheelt niet al te veel inderdaad, maar NEC komt uit Gelderland.quote:NEC is één van de vele Brabo clubs
En dat gaat ook lukken zónder die spits van je avatar?quote:Op zondag 18 december 2005 22:56 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Wij weten die Groningse feestjes aardig te verpesten anders.![]()
![]()
Lijkt me als supporter toch leuk om een stukje stadion te hebbenquote:Op maandag 19 december 2005 20:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Komt er nog een rituele laatste veldbestorming/stadionsloping?
De stoeltjes zijn te koop begreep ikquote:Op maandag 19 december 2005 21:19 schreef JaWi het volgende:
[..]
Lijkt me als supporter toch leuk om een stukje stadion te hebben.
Precies.quote:Op maandag 19 december 2005 22:00 schreef MaxPower het volgende:
Bij Groningen hebben ze een veiligheidscoordinator lopen die al een SV uitdeelt als je niest, dus dat zal denk ik niet gebeuren.
quote:Op maandag 19 december 2005 23:15 schreef MaxPower het volgende:
Ik heb er heel veel voor over dat Heerenveen die eerste wedstrijd in de Euroborg wint...![]()
Je bedoelt waarschijnlijk NAC, want NEC is Nijmegen en das gelderland.quote:Op maandag 19 december 2005 20:41 schreef DeltaS4 het volgende:
fokkersdelight,
Ik wist dat die zou komen. Heb ook eens gehoord dat Tilburg Groningen was gepasseerd maar de grootte van een stad is natuurlijk maar een indicatie, kijk naar DenHaag haar club.
NEC is één van de vele Brabo clubs, die zullen nooit door kunnen groeien tot een topclub.
quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:14 schreef FCG-FAN het volgende:
Laat ik wel ff melden dat niet alleen het noorden richting Groningen vertrekt om een wedstrijdje mee te pikken!
Ik ben een Emmeloorder en kom uit Flevoland
Ik en 5 maten van mij zijn ook Groningen FAN, en zijn maandelijks bij een wedstrijdje te vinden!
Het Groningen virus grijpt hier snel om zich heen, dus een iets grotere stadionscappaciteit had ik ook wel gewild
Straks wil immers heel Flevoland naar FC Groningen!
Nee flauw,
Ik denk dat een cappaciteit van 20.500 eerst ruim zat is!
Vrije kaartverkoop aan het stadion?quote:Op donderdag 22 december 2005 00:13 schreef MaxPower het volgende:
Vanavond laatste kans Yeahinho... nog kaarten zat. Deze mag toch niet op je lijst ontbreken?
Vast wel... nog 3000 kaarten te koop las ik ergens.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:14 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Vrije kaartverkoop aan het stadion?
Mee eens,een "Echte" moet er eens geweest zijn...quote:Op donderdag 22 december 2005 00:13 schreef MaxPower het volgende:
Vanavond laatste kans Yeahinho... nog kaarten zat. Deze mag toch niet op je lijst ontbreken?
Ach dat boeit geen drol. Groningen is wel de mooiste stadquote:Op maandag 19 december 2005 12:44 schreef fokkersdelight het volgende:
[..]
Groningen is lang de zesde stad van Nederland geweest. Tilburg is erg gegroeid de laatste jaren en is nu zesde, Groningen staat nu zevende maar staat op het punt naar de achtste plaats te worden verwezen door Almere dat aan het doorstomen is naar een toekomstige vierde of vijfde plek.
De overeenkomsten met Werder zijn er inderdaad wel met uitzondering van de prestatiesHelaas doet Werder het wat beter wat dat betreft. Oh en ik vergeet het budget, dat zal daar ook wel wat procentjes hoger zijn
![]()
Ik ben het daarnaast met Renze de Vries eens dat de Euroborg een capaciteit van 25.000 had moeten hebben. Maar mooi wordt het wel![]()
Fd
en dat is een buscombiquote:Op donderdag 22 december 2005 08:00 schreef TerroRobbie het volgende:
wij cruisen er voor de wedstrijd Cambuur - FCDB nog ff naar toe.
Mja het tweede blijft er nog een jaar voetballen. Er is dus weinig afgebroken.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:50 schreef thaduck het volgende:
En, hebben jullie het nog afgebroken??
Wij bij Utreg hebben toen een klein handje geholpen
Da's ook kut dan... Een beter afscheid van je stadion is er niet volgens mijquote:Op donderdag 22 december 2005 23:51 schreef Noca het volgende:
[..]
Mja het tweede blijft er nog een jaar voetballen. Er is dus weinig afgebroken.
Jah, dat is nu, teringmongool!quote:Op donderdag 22 december 2005 23:52 schreef skiczukie het volgende:
Donderdag alweer voor het laatst?
nee, dat mocht niet hoor ik netquote:Op donderdag 22 december 2005 23:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een mooie beelden van SM6, grote klasse!
Hebben de FC Groningen fans hier nog een stoeltje meegenomen?
Ja dat was indrukwekkend om te zienquote:Op donderdag 22 december 2005 23:50 schreef Noca het volgende:
Mooi mooi...vooral het met zijn allen vanaf de grote markt heenlopen
Dat mocht welquote:Op donderdag 22 december 2005 23:54 schreef thaduck het volgende:
[..]
nee, dat mocht niet hoor ik net![]()
Nope. En laatste paar wedstrijden geen stoel gezien op Zuid, staan is veulquote:Op donderdag 22 december 2005 23:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een mooie beelden van SM6, grote klasse!
Hebben de FC Groningen fans hier nog een stoeltje meegenomen?
Noca heeft alles digitaal, zal hem straks eens vragen.quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:10 schreef Yeahinho het volgende:
Mooi afscheid zo te zien![]()
.
Ik heb SBS en dus de samenvatting helaas gemist. Iemand nog (meer) beelden?!
MSNquote:Op vrijdag 23 december 2005 14:10 schreef Yeahinho het volgende:
Mooi afscheid zo te zien![]()
.
Ik heb SBS en dus de samenvatting helaas gemist. Iemand nog (meer) beelden?!
Ow sorry, ik quote mezelfquote:Op zondag 18 december 2005 22:46 schreef Lippie85 het volgende:
De eerste tegenstander die in een officiele wedstrijd klop gaat krijgen in de Euroborg is Sc Heerenveen, geweldig toch!!!
Goodbye Oosterpark![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |