We hebben niet allemaal de kleuterschool afgerond hoor!quote:Op zondag 18 december 2005 22:23 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Een l weghalen en een k invoegen is zo lastig?
Ik zal er op lettenquote:
Kom maar niet vaker ook. Scheelt mij weer 1 auto filequote:Op zondag 18 december 2005 22:23 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat klopt!
Daarom vroeg ik het ook even uit interesse
Zo vaak kom ik er niet.
Zoveel grote gebouwenquote:Op zondag 18 december 2005 22:26 schreef marcb1974 het volgende:
En dan dat grote gebouw aan de rechterkant (op je heen weg) vlak ervoor
Ik hou het ook liever bij haarlem amsterdam zonder filequote:Op zondag 18 december 2005 22:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kom maar niet vaker ook. Scheelt mij weer 1 auto file
Niet aan de rechtkant direct ervoorquote:
Misschien kan ik eens die kant op om file te veroorzaken?quote:Op zondag 18 december 2005 22:26 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik hou het ook liever bij haarlem amsterdam zonder file
Correct?quote:Op zondag 18 december 2005 22:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet aan de rechtkant direct ervoor
Als je de weg weetquote:Op zondag 18 december 2005 22:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Misschien kan ik eens die kant op om file te veroorzaken?
Ik ken nederland wel een beetjequote:Op zondag 18 december 2005 22:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Als je de weg weet
En onderweg niet vast komt te staan
Rond een uurtje of 8 's ochtends? Kan je fijn meeleven met ons dagelijkse fileleedquote:
10 uurquote:Op zondag 18 december 2005 22:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Rond een uurtje of 8 's ochtends? Kan je fijn meeleven met ons dagelijkse fileleed
quote:Op zondag 18 december 2005 22:30 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
heel nederland?
ik weet niet of dat positief of negatief was
St. Franciscus?quote:
Met het weer van morgen sta je om 10 uur nog fijn in de filequote:
Je kunt in cognito gaanquote:Op zondag 18 december 2005 22:33 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Er zijn gewoon delen waar ik niet gezien wil worden
Daar waar hij rijdt heb je standaard filequote:Op zondag 18 december 2005 22:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Met het weer van morgen sta je om 10 uur nog fijn in de file
Tis al laat hequote:
Maar Nederland is zo'n mooi landquote:Op zondag 18 december 2005 22:35 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
ok ok
Ik zeg het niet goed.
Er zijn delen waar ik niet wil komen of gezien wil worden
quote:Op zondag 18 december 2005 22:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar waar hij rijdt heb je standaard file![]()
Doe je best maar, het is er echt hoorquote:
En ik kom er echt niet hoorquote:Op zondag 18 december 2005 22:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doe je best maar, het is er echt hoor
Prachtigquote:
Het mooiste van almere is het afscheidquote:Op zondag 18 december 2005 22:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Prachtig
als je je ogen dicht houdt
Almere in je achteruitkijkspiegelquote:Op zondag 18 december 2005 22:42 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Het mooiste van almere is het afscheid
(nog) geen ervaring meequote:Op zondag 18 december 2005 22:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar waar hij rijdt heb je standaard file![]()
Ik weet na deze post van wie jij een kloon bentquote:Op zondag 18 december 2005 22:44 schreef BreaktotheDance het volgende:
Zo, goeiesavondsHeb het hele weekend gewerkt, maar het was wel weer leuk. Beetje pieken verdienen moet ook gebeuren soms. Verder is mijn
collegaatje sinds drie dagen weer single, dus wie weet
Verder heb ik jullie tips geprobeerd op te volgen. Ik probeer nu zo min mogelijk gefocust te zijn op het vinden van een vriendin. Iets in me zegt dat het niet goed is, maar ik heb het inmiddels al het hele weekend vol gehouden. Gewoon zoveel mogelijk tevreden en blij met jezelf zijn
. Ben al een eindje op weg, hopen dat het nu eens gewoon stand houdt
Goedzo! Autorijden is ook echt leuk. En daarna je motorrijbewijs en dan is 't helemaal feestquote:Op zondag 18 december 2005 22:45 schreef GF het volgende:
[..]
(nog) geen ervaring mee
Tot nu toe heb ik veel plezier in het rijden![]()
quote:Op zondag 18 december 2005 22:45 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik weet na deze post van wie jij een kloon bent![]()
Relaties zijn zoooooo 2004quote:Op zondag 18 december 2005 22:44 schreef BreaktotheDance het volgende:
Zo, goeiesavondsHeb het hele weekend gewerkt, maar het was wel weer leuk. Beetje pieken verdienen moet ook gebeuren soms. Verder is mijn
Verder heb ik jullie tips geprobeerd op te volgen. Ik probeer nu zo min mogelijk gefocust te zijn op het vinden van een vriendin. Iets in me zegt dat het niet goed is, maar ik heb het inmiddels al het hele weekend vol gehouden. Gewoon zoveel mogelijk tevreden en blij met jezelf zijn
Kun je dat toelichten?quote:
quote:
Wil niet vervelend zijn, maar................quote:Op zondag 18 december 2005 22:44 schreef BreaktotheDance het volgende:
Verder is mijncollegaatje sinds drie dagen weer single, dus wie weet
Verder heb ik jullie tips geprobeerd op te volgen. Ik probeer nu zo min mogelijk gefocust te zijn op het vinden van een vriendin.
Sex en een relatie is niet hetzelfde hequote:Op zondag 18 december 2005 22:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wil niet vervelend zijn, maar................
Het is anders bedoeldquote:Op zondag 18 december 2005 22:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wil niet vervelend zijn, maar................
Nietquote:Op zondag 18 december 2005 22:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Sex en een relatie is niet hetzelfde he
Zo te horen nietquote:Op zondag 18 december 2005 22:49 schreef BreaktotheDance het volgende:
Kan iemand anders de post van Godt toelichten?
Zover zijn we niet, en zover zal het wel nooit komen ookquote:Op zondag 18 december 2005 22:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Sex en een relatie is niet hetzelfde he
Wij snappen het ook niet, maar zeggen dat al lang niet meer hequote:
Helaas, ik ben echt benieuwd wie SG is, en waarom ik een kloon zou zijnquote:
Morgen zijn er weer genoeg diet het wel wetenquote:Op zondag 18 december 2005 22:53 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Helaas, ik ben echt benieuwd wie SG is, en waarom ik een kloon zou zijn![]()
Hee, doe es niet mijn geheimpjes verklappenquote:Op zondag 18 december 2005 22:54 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Morgen zijn er weer genoeg diet het wel weten
Zelfs C weet het
En die is aan het lurken
quote:Op zondag 18 december 2005 22:57 schreef Christine het volgende:
[..]
Hee, doe es niet mijn geheimpjes verklappen
SGquote:Op zondag 18 december 2005 23:01 schreef BreaktotheDance het volgende:
Nou, ik ga slapen, als iemand mij morgen het geheim van SC kan verklappen, dan ben ik daar zeer dankbaar voor
Ik ga slapen! Het was een fijne dagen een fijn weekend
![]()
Welterusten![]()
Ik zit net een stukje van je weblog te lezen. wat een herkenning. we hebben t er nog wel overquote:
Welk stuk lees je?quote:Op zondag 18 december 2005 23:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zit net een stukje van je weblog te lezen. wat een herkenning. we hebben t er nog wel over
Je wil te graag . . .quote:
En dat op de zondagavond ??quote:Op zondag 18 december 2005 23:40 schreef Christine het volgende:
Nee dat niet maar ik ben straalbezopoen johy![]()
Werkt alleen maar lekkerder toch met een zware kater?quote:
Dat zal wat worden met jou . . .quote:
ja kmaaar ik ben wle gigignatisch bvlijquote:Op zondag 18 december 2005 23:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Werkt alleen maar lekkerder toch met een zware kater?
Ging bij mij ook primaquote:Op zondag 18 december 2005 23:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
hahah ja geweldiug hequote:Op zondag 18 december 2005 23:46 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dat zal wat worden met jou . . .![]()
![]()
Dan duw ik deze post nog ff onder je neus en vraag'em je te vertalenquote:Op zondag 18 december 2005 23:51 schreef Christine het volgende:
[..]
hahah ja geweldiug heik heb één keer eerder met een kater gwerwerktr en dat is niet iets wat ik graag her haal maar ja ik weet nie thoeik me morngen ga voene
Ik ga er niet voor zeuren. Voor je het weet word ik genomen.quote:
whhehehehequote:Op maandag 19 december 2005 00:02 schreef Breetai het volgende:
[..]
Ik ga er niet voor zeuren. Voor je het weet word ik genomen.
Als ik met een kater moet werken krijg ik altijd veel meer werk gedaan. Dan denk ik tenminste niet zoveel na en doe gewoon wat er moet gebeuren.quote:Op zondag 18 december 2005 23:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die dusquote:Op maandag 19 december 2005 00:04 schreef Breetai het volgende:
[..]
Als ik met een kater moet werken krijg ik altijd veel meer werk gedaan. Dan denk ik tenminste niet zoveel na en doe gewoon wat er moet gebeuren.
En volgende week zit je hier weer te zeuren over een nieuwe date.quote:Op maandag 19 december 2005 07:10 schreef Metro2005 het volgende:ik heb het helemaal gehad met vrouwen
+2 Raak.quote:Op maandag 19 december 2005 07:25 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En volgende week zit je hier weer te zeuren over een nieuwe date.
Half 8 ook niet hoor.quote:Op maandag 19 december 2005 08:00 schreef MissMSX het volgende:
Kwart voor 6 is geen fijne tijd om op te staan!
hihi ik heb geen kater hoor, ik heb alleen gigantisch brak getypt gisteren zie ikquote:
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op maandag 19 december 2005 08:05 schreef QyRoZ het volgende:
Ik ben mn iPod kwijt.
Nu pas?quote:Op maandag 19 december 2005 08:09 schreef Christine het volgende:
[..]
hihi ik heb geen kater hoor, ik heb alleen gigantisch brak getypt gisteren zie ik
En nu moet ik naar m'n werk, ik ben al te laat
Gewoon verhuizen.quote:
Gelukkig is er koffiequote:Op maandag 19 december 2005 08:02 schreef Godlike02 het volgende:
mogguh
Ben al weer veel te lang aan het werk
quote:Op maandag 19 december 2005 08:09 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Gewoon verhuizen.![]()
Ben alles kwijt, maar mn iPod heb ik niet ingepakt voor zover ik me kan herinneren.![]()
Almere heeft zowaar ook zijn fijne plekjesquote:
ligt nog in de auto?quote:Op maandag 19 december 2005 08:09 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Gewoon verhuizen.![]()
Ben alles kwijt, maar mn iPod heb ik niet ingepakt voor zover ik me kan herinneren.![]()
Niets mis met Lelystadquote:
quote:Op maandag 19 december 2005 08:16 schreef Mukie het volgende:
[..]
Almere heeft zowaar ook zijn fijne plekjes
ow en mogguh
Dat krijg je van te veel bierquote:Op maandag 19 december 2005 08:09 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Gewoon verhuizen.![]()
Dooddoener: je hebt veel mail gehad.quote:Op maandag 19 december 2005 08:23 schreef webspider het volgende:
OMG, ik open mn mailbox van de zaak en moet door 200 mailtjes gaan worstelen .. Wat is er gebeurd dit weekend ?
quote:Op maandag 19 december 2005 08:23 schreef webspider het volgende:
OMG, ik open mn mailbox van de zaak en moet door 200 mailtjes gaan worstelen .. Wat is er gebeurd dit weekend ?
Niks moetquote:Op maandag 19 december 2005 08:36 schreef _Cara_ het volgende:
Goedemorgen...
Tjee volgens mij moet ik 3 topics teruglezen...Eerst maar![]()
sssst zeg dat nou nietquote:Op maandag 19 december 2005 08:48 schreef Frezer het volgende:
Zo zo, het schijnt dat er weer een nieuwe week begonnen is![]()
![]()
![]()
Nee klopt.. maar ik ben toch een soort van "nieuwsgierig" kijken of ik nix mis...stel je voor..quote:
wel... nieuwe dag nieuwe kansen...bléh.quote:
Weinigquote:Op maandag 19 december 2005 08:49 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Nee klopt.. maar ik ben toch een soort van "nieuwsgierig" kijken of ik nix mis...stel je voor..![]()
Sorry, ik zal het niet meer doen,quote:
Dat is dan weer erg oke!quote:Op maandag 19 december 2005 08:51 schreef _Cara_ het volgende:
Ik ga morgen iig lekker naar Düsseldorf..kerstmarkt. en ik blijf er overnachten.. das iig iets leuks deze week..![]()
quote:Op maandag 19 december 2005 08:55 schreef Frezer het volgende:
[..]
Sorry, ik zal het niet meer doen,.
Een reeksje dicht, of was dat nog voor het weekendquote:
Dan zijn we al weer 5 topics verderquote:Op maandag 19 december 2005 08:54 schreef _Cara_ het volgende:
Ik lees het vanavond wel tijdens FOK!radio terug...
Ja, ik ben benieuwd.. ben er nog nooit geweest. Moet erg leuk zijn is me verteld. Ik ga lekker 2 daagjes erop uit met mn vriendin...ff ander behangetje..quote:
Welke?quote:
Leuke vraagquote:Op maandag 19 december 2005 08:57 schreef Frezer het volgende:
[..]
Een reeksje dicht, of was dat nog voor het weekend![]()
Ik heb het echt gehad op het moment met vrouwen, voorlopig geen dates voor mij.quote:Op maandag 19 december 2005 07:25 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En volgende week zit je hier weer te zeuren over een nieuwe date.
Vertelquote:Op maandag 19 december 2005 08:59 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik heb het echt gehad op het moment met vrouwen, voorlopig geen dates voor mij.
Ben prima gelukkig zoals ik nu leef![]()
Bovendien heb ik het toch te druk voor een relatie.
De ware komt vanzelf wel een keer langs, en als ik wil neuken heb ik adressen genoeg dus dat is het probleem niet.
vrouwen![]()
Und kaiserbrötchenquote:Op maandag 19 december 2005 08:57 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ja, ik ben benieuwd.. ben er nog nooit geweest. Moet erg leuk zijn is me verteld. Ik ga lekker 2 daagjes erop uit met mn vriendin...ff ander behangetje..![]()
Lekker Frühstücken mit kaffee...![]()
Als je die idd tegenkomt dan zeg je dat waarschijnlijk niet meer...en die kom je vroeg of laat echt wel tegen..quote:[b]Op maandag 19 december 2005 08:59 schreef Metro2005 het volgende:[/b
De ware komt vanzelf wel een keer langs, vrouwen![]()
Ze gaan dan ook op bij bosjes op slot,quote:Op maandag 19 december 2005 08:57 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Leuke vraag
Ik heb geen idee meer eigenlijk
Vrijdag of zaterdag geloof ik
Vrijdag nu ik er over denk
Was op dezelfde dag dat Q zijn huis kreegquote:Op maandag 19 december 2005 09:02 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ze gaan dan ook op bij bosjes op slot,.
quote:Op maandag 19 december 2005 08:59 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik heb het echt gehad op het moment met vrouwen, voorlopig geen dates voor mij.
Ben prima gelukkig zoals ik nu leef![]()
Bovendien heb ik het toch te druk voor een relatie.
De ware komt vanzelf wel een keer langs, en als ik wil neuken heb ik adressen genoeg dus dat is het probleem niet.
vrouwen![]()
Jep ..und kaiserbrötchen..net ff dat vakantiegevoel..quote:Op maandag 19 december 2005 09:00 schreef Frezer het volgende:
[..]
Und kaiserbrötchen
Ander behangetje? Bedoel je daarmee een andere omgeving?
Die is nieuw voor me,quote:Op maandag 19 december 2005 09:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
The Chronicles of Narni: The Lion, The Witch, and The Wardrobe
gaat woensdag in de premierequote:Op maandag 19 december 2005 09:05 schreef Frezer het volgende:
[..]
Die is nieuw voor me,.
Ik ga mezelf nuttig ()maken,
.
moet je lachenquote:Op maandag 19 december 2005 09:06 schreef MissMSX het volgende:
*kuch* *hoest* *proest*
ik ken m ook niet Ynske..maar iig veel plezier!!quote:Op maandag 19 december 2005 09:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat zal ik zeker hebbenquote:Op maandag 19 december 2005 09:06 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
ik ken m ook niet Ynske..maar iig veel plezier!!
Wil je ff aandacht?quote:Op maandag 19 december 2005 09:06 schreef MissMSX het volgende:
*kuch* *hoest* *proest*
Ik heb al een paar maanden last van een vastzittende hoestquote:
*hijg* *kwijl* *kwispel*quote:
Ach niks bijzonders. Leuke date gehad, verliep allemaal wel goed ed. Zelfs al een vervolgdate gepland, Krijg je de dag erna een mailtje dat ze toch liever niet meer afspreekt en dat ze toch niet meer wil.quote:Op maandag 19 december 2005 09:00 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Vertel
Was was er gister?
Ik heb even geen zin om terug te lezen
Of je moet linkje geven naar de post
Gisteren gedownload, ziet er redelijk uit.quote:Op maandag 19 december 2005 09:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
Daar heb ik het voorstukje van gezien in de bios, die lijkt me wel echt heel gaaf. Heel veel plezier alvast!quote:Op maandag 19 december 2005 09:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
ze is iig wel eerlijkquote:Op maandag 19 december 2005 09:27 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ach niks bijzonders. Leuke date gehad, verliep allemaal wel goed ed. Zelfs al een vervolgdate gepland, Krijg je de dag erna een mailtje dat ze toch liever niet meer afspreekt en dat ze toch niet meer wil.
is niets voor mij, na 2 zit ik al volquote:Op maandag 19 december 2005 09:37 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan is ook weer onder de levenden..
Gisteren (avond) goed gegeten, 5 gangen
Het takkewijfquote:Op maandag 19 december 2005 09:27 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ach niks bijzonders. Leuke date gehad, verliep allemaal wel goed ed. Zelfs al een vervolgdate gepland, Krijg je de dag erna een mailtje dat ze toch liever niet meer afspreekt en dat ze toch niet meer wil.
Sorry kon het niet latenquote:Op maandag 19 december 2005 09:42 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Het takkewijf![]()
Maar ja die 13 jarige hebben tegenwoordig al een sterk ontwikkelde mening![]()
Eerlijk? Ze was eerlijk geweest als ze direct had gezegd dat ze niet nog een date wilde.quote:Op maandag 19 december 2005 09:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
ze is iig wel eerlijk
dat zou ik meer waarderen dan dat ze die vervolgafspraak door laat gaan en vervolgnes daarna zegt niets in je te zien
wat heb je lieverquote:Op maandag 19 december 2005 09:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Eerlijk? Ze was eerlijk geweest als ze direct had gezegd dat ze niet nog een date wilde.
Misschien moest ze er nog een nachtje over neukenslapenquote:Op maandag 19 december 2005 09:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Eerlijk? Ze was eerlijk geweest als ze direct had gezegd dat ze niet nog een date wilde.
ga jij eens terug naar je mand inquote:
Dat is teveel voor de meeste vrouwen hequote:Op maandag 19 december 2005 09:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 december 2005 09:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is teveel voor de meeste vrouwen he
Je voelt je dus aangesproken? Er staat al de meeste.......quote:Op maandag 19 december 2005 09:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
zeg oordeel eens niet zo generalizerend over vrouwen
vrouwen = vrouwen = is persoon met tieten en vagina= checkquote:Op maandag 19 december 2005 10:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je voelt je dus aangesproken? Er staat al de meeste.......
Da's waar, maar 't blijft laf.quote:Op maandag 19 december 2005 09:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat heb je liever
zo'n meeltje of nog langer in de waan gelaten
Bah viesquote:Op maandag 19 december 2005 10:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
vrouwen = vrouwen = is persoon met tieten en vagina= check
't Was een buffet-gangen maaltijd.. Je kon dus verschillende soorten 'hapjes' halen, en zoveel als je wilquote:Op maandag 19 december 2005 09:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
is niets voor mij, na 2 zit ik al vol
je wilde zeggen dat mannen lekker zijnquote:
quote:Op maandag 19 december 2005 10:20 schreef BreaktotheDance het volgende:
Goedemorgen
Wie is SG en waarom zou ik daarvan een kloon zijn
SG jahquote:
Hij is de kloon van SGquote:Op maandag 19 december 2005 10:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
SG jah
kloon, geloof dat ik ff terug ga lezen![]()
Godt gooi er eens een linkje tegenaan
quote:Op zondag 18 december 2005 22:44 schreef BreaktotheDance het volgende:
Heb je er niet van kunnen slapen?quote:Op maandag 19 december 2005 10:20 schreef BreaktotheDance het volgende:
Goedemorgen
Wie is SG en waarom zou ik daarvan een kloon zijn
quote:Op maandag 19 december 2005 10:24 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hij is de kloon van SG
bewijs is deze post van BttD
[..]
I think I've found itquote:Op zondag 18 december 2005 22:44 schreef BreaktotheDance het volgende:
Oh jawel hoorquote:Op maandag 19 december 2005 10:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heb je er niet van kunnen slapen?
Velen wel ...quote:Op maandag 19 december 2005 10:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
je wilde zeggen dat mannen lekker zijn
quote:Op maandag 19 december 2005 10:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
spreek je jezelf niet een beetje tegen nu?
is toch ook zo,quote:
Vind ik ook, vooral omdat ze op de date zelf wel de indruk gaf dat het wel meer kon worden.quote:
Niet boos wordenquote:Op maandag 19 december 2005 10:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
is toch ook zo,
lees t ff opnieuw
je zegt eerst van wie weet
en vervolgens dat je rustig aan doet
overduidelijk van niet dus
Neva?quote:Op maandag 19 december 2005 10:27 schreef Ynske het volgende:
Trouwens Godt.
ik kwam er van de week ook achter wie de kloon cq. nieuwe username is van Neva
vriendin van Armanimaniquote:
ben niet boosquote:
Onderwerp gesloten nu dus?quote:Op maandag 19 december 2005 10:29 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Vind ik ook, vooral omdat ze op de date zelf wel de indruk gaf dat het wel meer kon worden.
Maarja, het is niet anders. Kan er niet wakker van liggen.
Life goes on
Veel te druk om me bezig te houden met dit soort stomme dingen .
Arme BttD...*Cara geeft knufquote:
Metro, ff een gekke vraagquote:Op maandag 19 december 2005 10:29 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Vind ik ook, vooral omdat ze op de date zelf wel de indruk gaf dat het wel meer kon worden.
Maarja, het is niet anders. Kan er niet wakker van liggen.
Life goes on
Veel te druk om me bezig te houden met dit soort stomme dingen .
Bedanktquote:
Gefeliciteerdquote:Op maandag 19 december 2005 10:32 schreef Ynske het volgende:me papa is jarig vandaag
[afbeelding]
voor iedereen een stukkie
Sssshhht !!!quote:Op maandag 19 december 2005 10:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
Metro, ff een gekke vraag
ben je eigenlijk zo wanhopig, of komt dat maar zo op mij over?
lekker taartje..quote:Op maandag 19 december 2005 10:32 schreef Ynske het volgende:me papa is jarig vandaag
[afbeelding]
wat hebbie gedaan?quote:Op maandag 19 december 2005 10:34 schreef _Cara_ het volgende:
Proficiat met je Pa![]()
jammie... looking good!!
Ik ga eens ff een pleister zoeken..
De persoon waarom kasta ban hadquote:Op maandag 19 december 2005 10:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
vriendin van Armanimani
die waar een tijdje geleden zo'n ontzettende rellen mee geweest zijn
quote:Op maandag 19 december 2005 10:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
@showjan. (sollie als t neit goed getyped is) kom maar halen
Nee, die zijn echt viesquote:Op maandag 19 december 2005 10:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
je wilde zeggen dat mannen lekker zijn
Pas je wel op met die pleisterquote:Op maandag 19 december 2005 10:34 schreef _Cara_ het volgende:
Proficiat met je Pa![]()
jammie... looking good!!
Ik ga eens ff een pleister zoeken..
Wanhopigquote:Op maandag 19 december 2005 10:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
Metro, ff een gekke vraag
ben je eigenlijk zo wanhopig, of komt dat maar zo op mij over?
quote:Op maandag 19 december 2005 10:37 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
De persoon waarom kasta ban had![]()
En wat is de usernamen
Congrats Ynskequote:Op maandag 19 december 2005 10:32 schreef Ynske het volgende:me papa is jarig vandaag
[afbeelding]
tuurlijk is nieuwe mensen ontmoeten leukquote:Op maandag 19 december 2005 10:40 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
WanhopigHoezo?
Volgens mij lees je niet goedIk zei al dat ik het eigenlijk zelfs te druk had voor een relatie momenteel.
Maar vind het sowieso altijd leuk om nieuwe mensen te leren kennen en weg te gaan, en wat is er dan mis mee als je dat doet met iemand waar evt meer uit zou kunnen komen
Nietmachientje (nietapparaat) uit elkaar geprutst, nietjes stonden allemaal krom...quote:
mutsquote:Op maandag 19 december 2005 10:43 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Nietmachientje (nietapparaat) uit elkaar geprutst, nietjes stonden allemaal krom...(nu staat mn vinger krom
)
Mijn moeder is vandaag jarigquote:Op maandag 19 december 2005 10:32 schreef Ynske het volgende:me papa is jarig vandaag
[afbeelding]
Oh nee hoor, ik heb juist al heel veel ontmoetingen gehad zonder ook maar de intentie tot een relatie. Gewoon voor de fun en voor een evt. vriendschap. Maar dit was toevallig wel een meisje waar ik wel had gehoopt dat het meer werd, maarja niet wederzijds dus blijkbaar.quote:Op maandag 19 december 2005 10:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
tuurlijk is nieuwe mensen ontmoeten leuk
en jah je zegt dat je het er te druk voor hebt
maar van de andere kant komt het iig op mij over dat je
van iedere date, zoals jij het noemt, de verwachting hebt dat je er een relatie uitslaat
Maar hoe is het met de nietjesquote:Op maandag 19 december 2005 10:43 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Nietmachientje (nietapparaat) uit elkaar geprutst, nietjes stonden allemaal krom...(nu staat mn vinger krom
)
Oh.. die staan nu weer recht..quote:
Gelukkig maar dan hequote:Op maandag 19 december 2005 10:56 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Oh.. die staan nu weer recht..tssssssss.. .....
![]()
Er gaat nix boven een galante vent .. nietwaar?quote:Op maandag 19 december 2005 10:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gelukkig maar dan he![]()
Anders was het echt voor niets geweest
heb je een bakje voor mequote:Op maandag 19 december 2005 11:02 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Er gaat nix boven een galante vent .. nietwaar?![]()
![]()
Snel gaan zoeken danquote:Op maandag 19 december 2005 11:02 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Er gaat nix boven een galante vent .. nietwaar?![]()
![]()
Ja, lekker, klonen op de maandagmorgenquote:Op maandag 19 december 2005 10:25 schreef Mokster het volgende:
Zijn we hier nu alweer/nog steeds aan het klonen?
hoeveel heb jij er danquote:Op maandag 19 december 2005 11:26 schreef Sjowhan het volgende:
Klonen
Getuige van een zwak iemand die zijn normale nick niet durft prijs te geven
Tssssssk....quote:Op maandag 19 december 2005 11:26 schreef Sjowhan het volgende:
Klonen
Getuige van een zwak iemand die zijn normale nick niet durft prijs te geven
Het komt door de kat, zeg ik jequote:
Shhhhht!!quote:Op maandag 19 december 2005 11:28 schreef webspider het volgende:
[..]
Het komt door de kat, zeg ik je![]()
quote:Op maandag 19 december 2005 11:30 schreef Mokster het volgende:
[..]
Het was geen prettig gezicht kan ik je zeggen.
Wel hilarisch overigens!![]()
Ik hoop dat er nooit een volgende keer komt...quote:Op maandag 19 december 2005 11:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
en dat moet ik weer missen
volgende keer foto's
natte poes![]()
w'rom niet?quote:Op maandag 19 december 2005 11:32 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik hoop dat er nooit een volgende keer komt...
Jawelquote:Op maandag 19 december 2005 11:35 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dat kan ik die arme poes niet aandoen...![]()
CHeck, tot 13.30u.quote:
quote:
Ik niet. Ben de ochtend goed begonnen, maar ben ondertussen volledig ingekaktquote:Op maandag 19 december 2005 12:09 schreef Frezer het volgende:
[..], het lijkt wel besmettelijk!
Kan iemand de snelheid een beetje opvoeren hier?![]()
Ik zal het wel verdient hebben,quote:
Optijd naar bed gaan hequote:Op maandag 19 december 2005 12:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik niet. Ben de ochtend goed begonnen, maar ben ondertussen volledig ingekakt
Ik ging rond een uurtje of 12, maar m'n wekker ging om half 6quote:
quote:Op maandag 19 december 2005 10:43 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
)
ik ontken allesquote:Op maandag 19 december 2005 12:27 schreef Mokster het volgende:
Zelfs mn favoriete sandwich smaakt naar nixxx...![]()
quote:Op maandag 19 december 2005 12:33 schreef Godlike02 het volgende:
Ik ga zo weer weg van mijn werk
Bron incl video.quote:De pinguïns in een Japanse dierentuin zijn te dik en dus hebben de oppassers bedacht dat ze moeten gaan sporten. De dieren moeten 500 meter lopen twee keer op een dag van december tot april. Op deze manier hoopt de dierentuin dat de pinguïns wat pondjes kwijt zullen raken.
Neen.quote:Op maandag 19 december 2005 12:40 schreef JoeyT het volgende:
En?
Das wel vroeg ja. Die van mij om 6 uur, kwam er rond half 9 uitquote:Op maandag 19 december 2005 12:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ging rond een uurtje of 12, maar m'n wekker ging om half 6
Ja dat heb ik zeke rverdiendquote:Op maandag 19 december 2005 12:37 schreef Frezer het volgende:
[..], zo vroeg, heb je dat ook verdiend?
quote:Op maandag 19 december 2005 12:39 schreef Frezer het volgende:
Even een mededeling tussendoor, Pheno is er vandaag niet, hij moet trainen:
[..]
Bron incl video.
quote:Op maandag 19 december 2005 12:40 schreef JoeyT het volgende:
En?
Join the clubquote:
Naja wees blij, ik ook maar 2 keer...quote:
Dat krijg je ervan he?quote:Op maandag 19 december 2005 12:47 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Naja wees blij, ik ook maar 2 keer...![]()
Sowieso geen moer meer aan aangezien ik me alleen maar gaarrrrrrrrr voel
Morgen naar huisarts voor pfeiffer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik d8 dat dat alleen van zoenen kwamquote:
Zo'n week had ik ook vorige week. Kon er steeds maar niet uikomen. Dus lekker anderhalf uur snoozenquote:Op maandag 19 december 2005 12:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das wel vroeg ja. Die van mij om 6 uur, kwam er rond half 9 uit![]()
Ja weet niet. Vorige keer borderline gehaald en dat was niet zo goed bevallen dus nu eens pfeiffer proberen. Ik hou nl wel van slapen...quote:Op maandag 19 december 2005 12:51 schreef nixxx het volgende:
Maar Joey? waarom ga je Pfeiffer halen bij de huisarts... dat is toch helemaal niet fijn?
Jij zoent niet tijdens de sexquote:Op maandag 19 december 2005 12:55 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik d8 dat dat alleen van zoenen kwam![]()
quote:
Weer niks geraakt?quote:Op maandag 19 december 2005 12:58 schreef GF het volgende:
Ik heb ook pfeiffer. Maar merk er weinig van
Rijles ging weer lekker![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |