We hebben niet allemaal de kleuterschool afgerond hoor!quote:Op zondag 18 december 2005 22:23 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Een l weghalen en een k invoegen is zo lastig?
Ik zal er op lettenquote:
Kom maar niet vaker ook. Scheelt mij weer 1 auto filequote:Op zondag 18 december 2005 22:23 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat klopt!
Daarom vroeg ik het ook even uit interesse
Zo vaak kom ik er niet.
Zoveel grote gebouwenquote:Op zondag 18 december 2005 22:26 schreef marcb1974 het volgende:
En dan dat grote gebouw aan de rechterkant (op je heen weg) vlak ervoor
Ik hou het ook liever bij haarlem amsterdam zonder filequote:Op zondag 18 december 2005 22:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kom maar niet vaker ook. Scheelt mij weer 1 auto file
Niet aan de rechtkant direct ervoorquote:
Misschien kan ik eens die kant op om file te veroorzaken?quote:Op zondag 18 december 2005 22:26 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik hou het ook liever bij haarlem amsterdam zonder file
Correct?quote:Op zondag 18 december 2005 22:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet aan de rechtkant direct ervoor
Als je de weg weetquote:Op zondag 18 december 2005 22:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Misschien kan ik eens die kant op om file te veroorzaken?
Ik ken nederland wel een beetjequote:Op zondag 18 december 2005 22:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Als je de weg weet
En onderweg niet vast komt te staan
Rond een uurtje of 8 's ochtends? Kan je fijn meeleven met ons dagelijkse fileleedquote:
10 uurquote:Op zondag 18 december 2005 22:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Rond een uurtje of 8 's ochtends? Kan je fijn meeleven met ons dagelijkse fileleed
quote:Op zondag 18 december 2005 22:30 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
heel nederland?
ik weet niet of dat positief of negatief was
St. Franciscus?quote:
Met het weer van morgen sta je om 10 uur nog fijn in de filequote:
Je kunt in cognito gaanquote:Op zondag 18 december 2005 22:33 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Er zijn gewoon delen waar ik niet gezien wil worden
Daar waar hij rijdt heb je standaard filequote:Op zondag 18 december 2005 22:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Met het weer van morgen sta je om 10 uur nog fijn in de file
Tis al laat hequote:
Maar Nederland is zo'n mooi landquote:Op zondag 18 december 2005 22:35 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
ok ok
Ik zeg het niet goed.
Er zijn delen waar ik niet wil komen of gezien wil worden
quote:Op zondag 18 december 2005 22:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar waar hij rijdt heb je standaard file![]()
Doe je best maar, het is er echt hoorquote:
En ik kom er echt niet hoorquote:Op zondag 18 december 2005 22:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doe je best maar, het is er echt hoor
Prachtigquote:
Het mooiste van almere is het afscheidquote:Op zondag 18 december 2005 22:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Prachtig
als je je ogen dicht houdt
Almere in je achteruitkijkspiegelquote:Op zondag 18 december 2005 22:42 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Het mooiste van almere is het afscheid
(nog) geen ervaring meequote:Op zondag 18 december 2005 22:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar waar hij rijdt heb je standaard file![]()
Ik weet na deze post van wie jij een kloon bentquote:Op zondag 18 december 2005 22:44 schreef BreaktotheDance het volgende:
Zo, goeiesavondsHeb het hele weekend gewerkt, maar het was wel weer leuk. Beetje pieken verdienen moet ook gebeuren soms. Verder is mijn
collegaatje sinds drie dagen weer single, dus wie weet
Verder heb ik jullie tips geprobeerd op te volgen. Ik probeer nu zo min mogelijk gefocust te zijn op het vinden van een vriendin. Iets in me zegt dat het niet goed is, maar ik heb het inmiddels al het hele weekend vol gehouden. Gewoon zoveel mogelijk tevreden en blij met jezelf zijn
. Ben al een eindje op weg, hopen dat het nu eens gewoon stand houdt
Goedzo! Autorijden is ook echt leuk. En daarna je motorrijbewijs en dan is 't helemaal feestquote:Op zondag 18 december 2005 22:45 schreef GF het volgende:
[..]
(nog) geen ervaring mee
Tot nu toe heb ik veel plezier in het rijden![]()
quote:Op zondag 18 december 2005 22:45 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik weet na deze post van wie jij een kloon bent![]()
Relaties zijn zoooooo 2004quote:Op zondag 18 december 2005 22:44 schreef BreaktotheDance het volgende:
Zo, goeiesavondsHeb het hele weekend gewerkt, maar het was wel weer leuk. Beetje pieken verdienen moet ook gebeuren soms. Verder is mijn
collegaatje sinds drie dagen weer single, dus wie weet
Verder heb ik jullie tips geprobeerd op te volgen. Ik probeer nu zo min mogelijk gefocust te zijn op het vinden van een vriendin. Iets in me zegt dat het niet goed is, maar ik heb het inmiddels al het hele weekend vol gehouden. Gewoon zoveel mogelijk tevreden en blij met jezelf zijn
. Ben al een eindje op weg, hopen dat het nu eens gewoon stand houdt
Kun je dat toelichten?quote:
quote:
Wil niet vervelend zijn, maar................quote:Op zondag 18 december 2005 22:44 schreef BreaktotheDance het volgende:
Verder is mijncollegaatje sinds drie dagen weer single, dus wie weet
Verder heb ik jullie tips geprobeerd op te volgen. Ik probeer nu zo min mogelijk gefocust te zijn op het vinden van een vriendin.
Sex en een relatie is niet hetzelfde hequote:Op zondag 18 december 2005 22:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wil niet vervelend zijn, maar................
Het is anders bedoeldquote:Op zondag 18 december 2005 22:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wil niet vervelend zijn, maar................
Nietquote:Op zondag 18 december 2005 22:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Sex en een relatie is niet hetzelfde he
Zo te horen nietquote:Op zondag 18 december 2005 22:49 schreef BreaktotheDance het volgende:
Kan iemand anders de post van Godt toelichten?
Zover zijn we niet, en zover zal het wel nooit komen ookquote:Op zondag 18 december 2005 22:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Sex en een relatie is niet hetzelfde he
Wij snappen het ook niet, maar zeggen dat al lang niet meer hequote:
Helaas, ik ben echt benieuwd wie SG is, en waarom ik een kloon zou zijnquote:
Morgen zijn er weer genoeg diet het wel wetenquote:Op zondag 18 december 2005 22:53 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Helaas, ik ben echt benieuwd wie SG is, en waarom ik een kloon zou zijn![]()
Hee, doe es niet mijn geheimpjes verklappenquote:Op zondag 18 december 2005 22:54 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Morgen zijn er weer genoeg diet het wel weten
Zelfs C weet het
En die is aan het lurken
quote:Op zondag 18 december 2005 22:57 schreef Christine het volgende:
[..]
Hee, doe es niet mijn geheimpjes verklappen
SGquote:Op zondag 18 december 2005 23:01 schreef BreaktotheDance het volgende:
Nou, ik ga slapen, als iemand mij morgen het geheim van SC kan verklappen, dan ben ik daar zeer dankbaar voor
Ik ga slapen! Het was een fijne dagen een fijn weekend
![]()
Welterusten![]()
Ik zit net een stukje van je weblog te lezen. wat een herkenning. we hebben t er nog wel overquote:
Welk stuk lees je?quote:Op zondag 18 december 2005 23:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zit net een stukje van je weblog te lezen. wat een herkenning. we hebben t er nog wel over
Je wil te graag . . .quote:
En dat op de zondagavond ??quote:Op zondag 18 december 2005 23:40 schreef Christine het volgende:
Nee dat niet maar ik ben straalbezopoen johy![]()
Werkt alleen maar lekkerder toch met een zware kater?quote:
Dat zal wat worden met jou . . .quote:
ja kmaaar ik ben wle gigignatisch bvlijquote:Op zondag 18 december 2005 23:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Werkt alleen maar lekkerder toch met een zware kater?
Ging bij mij ook primaquote:Op zondag 18 december 2005 23:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
hahah ja geweldiug hequote:Op zondag 18 december 2005 23:46 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dat zal wat worden met jou . . .![]()
![]()
Dan duw ik deze post nog ff onder je neus en vraag'em je te vertalenquote:Op zondag 18 december 2005 23:51 schreef Christine het volgende:
[..]
hahah ja geweldiug heik heb één keer eerder met een kater gwerwerktr en dat is niet iets wat ik graag her haal maar ja ik weet nie thoeik me morngen ga voene
Ik ga er niet voor zeuren. Voor je het weet word ik genomen.quote:
whhehehehequote:Op maandag 19 december 2005 00:02 schreef Breetai het volgende:
[..]
Ik ga er niet voor zeuren. Voor je het weet word ik genomen.
Als ik met een kater moet werken krijg ik altijd veel meer werk gedaan. Dan denk ik tenminste niet zoveel na en doe gewoon wat er moet gebeuren.quote:Op zondag 18 december 2005 23:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die dusquote:Op maandag 19 december 2005 00:04 schreef Breetai het volgende:
[..]
Als ik met een kater moet werken krijg ik altijd veel meer werk gedaan. Dan denk ik tenminste niet zoveel na en doe gewoon wat er moet gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |