Zelf in de fik gedaan of... ?quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:02 schreef shaun81 het volgende:
Iemand misschien een mooie mp3 autoradio ofzo te ruil of moederbord p4 2,4 ghz (of hoger) aangezien mijn computer gister in de fik is gevlogen
Wat versta je onder schoonmaken ?quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:28 schreef shaun81 het volgende:
Nee niet gedaan maar me harde schijf ging ratelen dus haalde die eruit en ging daarna ff grondig me com aan binnekant schoonmaken, daarna alles weer precies hetzelfde aangesloten met extra harde schijf, aangezet en ff naar wc....
Kom ik terug, komt er allemaal rook uit me computer :S met aantal brandplekken :S
die heeft zich een paar daagies ingevroren, hij komt binnenkort weerquote:
En nu?quote:Op donderdag 29 december 2005 12:25 schreef shaun81 het volgende:
ben ik weer
zo`n buiten reclame bord wat je bij de kroeg ziet hangen zoeken we nogquote:Op woensdag 18 januari 2006 17:12 schreef shaun81 het volgende:
Wat voor heineken artikelen want heb veel dingen dus roep maar
kan je van alle 3 eens foto's maken? we willen eigenlijks t ronde uithangbord ( hoe groot is die? )quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:38 schreef shaun81 het volgende:
Heb er 3, dus ligt eraan wat voor soort je wil? Wil je zo'n rond uithangbord met lamp erin of gewoon vierkante lichtbak met heineken erop of letterreclame? met neonbuizen erin?
jawel hoor.. maar aangezien je voor mij ver weg woont wil ik niet meer dan 125 biedenquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:32 schreef shaun81 het volgende:
Niemand interesse dus?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |