Hoe kom je daar aan dan?quote:Op zondag 18 december 2005 20:24 schreef shaun81 het volgende:
Doe hem weg omdat ik binnenkort een andere nieuwere koelkast van heineken krijg![]()
Club 3d Ati Radeon 9600 PRO 256 mb?quote:Op zondag 18 december 2005 20:33 schreef shaun81 het volgende:
Evt ruilen tegen computeronderdelen zoals videokaarten,geheugen, hardeschijven enz is ook mogelijk
wil jij er 2 avonden van maken danquote:Op maandag 19 december 2005 23:47 schreef Jill-RMC het volgende:
Eén avond maar.....;)
Ehh, misschien een kast enzo, ik zal eens rondkijken...quote:Op maandag 19 december 2005 14:49 schreef shaun81 het volgende:
Is een mogelijk heid koen, weet niet of je er nog wat bij heb?
Ik heb rondgekeken, maar ik kan echt nix vinden om erbij te doen... Normaal gesproken hebben we heir atlijd nog wel wat pc kasten liggen, maar ook die zijn weg... Ik heb dus alleen een ati te bieden..quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:58 schreef shaun81 het volgende:
Is goed, je kan me mailen op shaun81 apenstaart wanadoo punt nederland
hmm jij krijgt koelkasten van heineken?! WTF?quote:Op zondag 18 december 2005 20:24 schreef shaun81 het volgende:
Doe hem weg omdat ik binnenkort een andere nieuwere koelkast van heineken krijg![]()
ohquote:Op woensdag 21 december 2005 22:15 schreef shaun81 het volgende:
Moet je ook voor heineken werken, in de buitendienst
als je van die borden heb, dan heb ik praktisch zeker wel interessequote:Op woensdag 21 december 2005 22:20 schreef shaun81 het volgende:
Heb van allesmaar das niet voor dit topic, binnekort ga ik meer verkopen
Zelf in de fik gedaan of... ?quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:02 schreef shaun81 het volgende:
Iemand misschien een mooie mp3 autoradio ofzo te ruil of moederbord p4 2,4 ghz (of hoger) aangezien mijn computer gister in de fik is gevlogen
Wat versta je onder schoonmaken ?quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:28 schreef shaun81 het volgende:
Nee niet gedaan maar me harde schijf ging ratelen dus haalde die eruit en ging daarna ff grondig me com aan binnekant schoonmaken, daarna alles weer precies hetzelfde aangesloten met extra harde schijf, aangezet en ff naar wc....
Kom ik terug, komt er allemaal rook uit me computer :S met aantal brandplekken :S
die heeft zich een paar daagies ingevroren, hij komt binnenkort weerquote:
En nu?quote:Op donderdag 29 december 2005 12:25 schreef shaun81 het volgende:
ben ik weer
zo`n buiten reclame bord wat je bij de kroeg ziet hangen zoeken we nogquote:Op woensdag 18 januari 2006 17:12 schreef shaun81 het volgende:
Wat voor heineken artikelen want heb veel dingen dus roep maar
kan je van alle 3 eens foto's maken? we willen eigenlijks t ronde uithangbord ( hoe groot is die? )quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:38 schreef shaun81 het volgende:
Heb er 3, dus ligt eraan wat voor soort je wil? Wil je zo'n rond uithangbord met lamp erin of gewoon vierkante lichtbak met heineken erop of letterreclame? met neonbuizen erin?
jawel hoor.. maar aangezien je voor mij ver weg woont wil ik niet meer dan 125 biedenquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:32 schreef shaun81 het volgende:
Niemand interesse dus?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |