nog ff doorposten danquote:
quote:
moet ik hem vasthoudenquote:Op zondag 18 december 2005 18:46 schreef Waxxer het volgende:
En nu ga ik pissenToo much info, ik weet het, maarja!
![]()
![]()
en nu een paar meerquote:Op zondag 18 december 2005 18:46 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
![]()
Ik wou niet weer verslaafd raken
Volgens mij, toen ik hier een paar jaar geleden ook zat, zaten ze pas op 500 ofzo![]()
Bizar heh?quote:Op zondag 18 december 2005 18:43 schreef Sunjammer het volgende:
Hebben we al 1499 topics volgeluld met onzin?
Dan zou ik er 'het' van maken.quote:
Ben al klaarquote:
Dat kan.. daar zijn we ook ooit geweestquote:Op zondag 18 december 2005 18:46 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
![]()
Ik wou niet weer verslaafd raken
Volgens mij, toen ik hier een paar jaar geleden ook zat, zaten ze pas op 500 ofzo![]()
quote:Op zondag 18 december 2005 18:51 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Dan zou ik er 'het' van maken.
Onzijdig enkelvoud.
Nou ziet er iemand jouw eens als een man, en noemen ze jou netjes een HIJ is het weer niet goedquote:
Een meisje van 4 noemde me meneer hoor.quote:Op zondag 18 december 2005 18:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou ziet er iemand jouw eens als een man, en noemen ze jou netjes een HIJ is het weer niet goed![]()
Ik ookquote:Op zondag 18 december 2005 18:56 schreef Cairon het volgende:
ik moet plassen
En nu?quote:Op zondag 18 december 2005 18:56 schreef Cairon het volgende:
ik moet plassen
Nu vrees ik dat ik jou pijn moet gaan doen.quote:
Oh. Kan dat op een ander tijdstip?quote:Op zondag 18 december 2005 18:57 schreef Cairon het volgende:
[..]
Nu vrees ik dat ik jou pijn moet gaan doen.
Nou vooruit dan maar weer... omdat jij het bent.quote:Op zondag 18 december 2005 19:00 schreef Cairon het volgende:
ik denk het niet, ik heb een druk schema voor de boeg, ik moet nog naar 625344435B114 en naar 564739002837EB111002, dus dan doe ik jou nu pijn en dan kan ik weer verder met mijn werk.
Mja.. beetje slecht dingquote:Op zondag 18 december 2005 18:56 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Da's elke keer zo. Doe er eens wat aan man...
Hij loopt als een naaimachientje, maar verder is er niks mis mee.quote:
daarom ookquote:Op zondag 18 december 2005 19:07 schreef Sunjammer het volgende:
Lieverds.. dat is dat nu weer voor een nichten uitroep...![]()
Hij loopt vooralquote:Op zondag 18 december 2005 19:05 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Hij loopt als een naaimachientje, maar verder is er niks mis mee.
Nope.quote:Op zondag 18 december 2005 19:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dan moet je vast en zeker ook wel de 2 muisjes pierieliepipilo en poeroeloepoepoeloe kennen?
Nu al?quote:Op zondag 18 december 2005 19:16 schreef petre86 het volgende:
gaaaphaaai, jah, ik moet wel optijd wakker zijn voor de 15-hondertste he
quote:Op zondag 18 december 2005 19:16 schreef petre86 het volgende:
quote:Op zondag 18 december 2005 19:16 schreef petre86 het volgende:
That feeling will pass...quote:Op zondag 18 december 2005 19:26 schreef Burner82 het volgende:
kweet dat het me ex is, mer ik kan het toch nog nie echt hebben, da hij een leuke jongen gevonden heeft...![]()
khoop toch da da snel gebeurd dan...quote:Op zondag 18 december 2005 19:28 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
That feeling will pass...
Trust me
Wat SJ zegt..quote:Op zondag 18 december 2005 19:26 schreef Burner82 het volgende:
kweet dat het me ex is, mer ik kan het toch nog nie echt hebben, da hij een leuke jongen gevonden heeft...![]()
Ja, maar jij hebt toch ook een project lopen?quote:Op zondag 18 december 2005 19:30 schreef Burner82 het volgende:
[..]
khoop toch da da snel gebeurd dan...
en ergste is, dan zegtie: kheb een leuke jongen ontmoet, en verder niks![]()
kheb een redelijk onmogelijk project, zoals altijd, majaquote:Op zondag 18 december 2005 19:31 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt toch ook een project lopen?
Is het weer in balans
Join the club, maar 't gaat om het idee he.quote:Op zondag 18 december 2005 19:39 schreef Burner82 het volgende:
[..]
kheb een redelijk onmogelijk project, zoals altijd, maja
maand of 3-4 gloof ikquote:Op zondag 18 december 2005 19:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wat SJ zegt..
zodra jij iemand hebt gevonden is het sowieso snel weg..
Hoe lang is het al uit?
Overtuigend...quote:Op zondag 18 december 2005 19:40 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Join the club, maar 't gaat om het idee he.
Jij hebt ook een leuke jongen ontmoet. Tsjakka!!!
*ahem*
Wie?quote:Op zondag 18 december 2005 19:40 schreef Weemz het volgende:
Wisten jullie eigenlijk dat Mounir Valentijn - hoofdrolspeler in Het Schnitzelparadijs - homo is?
8 maandenquote:
soms lees je van die fijne berichtjes hequote:Op zondag 18 december 2005 19:40 schreef Weemz het volgende:
Wisten jullie eigenlijk dat Mounir Valentijn - hoofdrolspeler in Het Schnitzelparadijs - homo is?
bron?quote:Op zondag 18 december 2005 19:40 schreef Weemz het volgende:
* Remix ziet geen rood, alleen maar blauwquote:Op zondag 18 december 2005 20:12 schreef Waxxer het volgende:
Wat een hoerendecor heeft het Journaal nu zeg...
Heee Remix, hoe is het met jou??quote:Op zondag 18 december 2005 20:21 schreef Remix het volgende:
[..]
* Remix ziet geen rood, alleen maar blauw
en jij nog druk met je ex bezig dusquote:Op zondag 18 december 2005 20:38 schreef Burner82 het volgende:
nou, de lieve jongen die me ex ontmoette, is alweer bekekenhij is nu al kwaad op hem
Goedquote:
Met mij ook hoor!quote:Op zondag 18 december 2005 20:40 schreef Remix het volgende:
[..]
GoedEn met Waxx?
Heb alleen geen tijd om te buurten nu (waarom post remix dan...)
, ook voor JD
iets te druk, majaquote:Op zondag 18 december 2005 20:39 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
en jij nog druk met je ex bezig dus
Herkenbaar, heel herkenbaarquote:Op zondag 18 december 2005 20:45 schreef Burner82 het volgende:
[..]
iets te druk, maja![]()
hij was me eerste echte grote liefde...
dat hoop kquote:Op zondag 18 december 2005 20:47 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Herkenbaar, heel herkenbaar
groei je wel overheen, denk ik![]()
Pommes.. ja, Pommes.. niet pompompom..quote:Op zondag 18 december 2005 20:56 schreef Sunjammer het volgende:
Pompompom...
Sterktequote:Op zondag 18 december 2005 20:56 schreef Burner82 het volgende:
ik ben er vandoor, morgen om 5.45 gaat die kolere wekker weer
andere wekker kopen?quote:Op zondag 18 december 2005 20:56 schreef Burner82 het volgende:
ik ben er vandoor, morgen om 5.45 gaat die kolere wekker weer
thnx, die ga k ook echt nodig hebben, kvoel me belabberdquote:
Altijd goedquote:Op zondag 18 december 2005 21:00 schreef Sunjammer het volgende:
*verwarming op melt-down stand zet*
zoveel vereringquote:Op zondag 18 december 2005 18:43 schreef Waxxer het volgende:
Jullie denken natuurlijk, waar blijft Waxxer nou, maar ik ben nog steeds bezig en heb nu de opnamesnelheid verminderdDit is de vierde en voor dit project echt laatste cd.
En dat rijmt op TVP
Maaaaaaarrrr ik heb ze nu in mp3!Vanittesenattenallibovia!
![]()
quote:Op zondag 18 december 2005 21:06 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Laten brangen nog wel.Luie trut.
Jij had honger...quote:Op zondag 18 december 2005 21:11 schreef petre86 het volgende:
[..]
patat, salade, stokbrood kruideboter, broodje shoarma..
Word je diiihiiik van.quote:Op zondag 18 december 2005 21:11 schreef petre86 het volgende:
[..]
patat, salade, stokbrood kruideboter, broodje shoarma..
Haaj. Ben een uurtje thuis nuquote:
Nee, was een beetje druk op het station en in de trein...quote:Op zondag 18 december 2005 21:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Haaj. Ben een uurtje thuis nu
Heb je'm nog geneukt trouwens?
Since when does that stop you?quote:Op zondag 18 december 2005 21:17 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee, was een beetje druk op het station en in de trein...
We stonden te twijfelen: Taxi of metro/nachtbus, maar de kou stond ons niet aan en een warm bed wel, dus we hebben optie1 gekozen. Om 6:00u lagen we in bedquote:Op zondag 18 december 2005 21:17 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wat ik nog niet helemaal snap.... waarom gaat iemand die ongeveer 3 straten van de RAI vandaan woont met de trein naar huis?quote:Op zondag 18 december 2005 21:17 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Misschien heeft ie graag z'n leven goed op de rails?quote:Op zondag 18 december 2005 21:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat ik nog niet helemaal snap.... waarom gaat iemand die ongeveer 3 straten van de RAI vandaan woont met de trein naar huis?
Ik lag om 9:45quote:Op zondag 18 december 2005 21:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We stonden te twijfelen: Taxi of metro/nachtbus, maar de kou stond ons niet aan en een warm bed wel, dus we hebben optie1 gekozen. Om 6:00u lagen we in bed(APART!)
Zuid/WTC is dichterbij denk ik?quote:Op zondag 18 december 2005 21:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat ik nog niet helemaal snap.... waarom gaat iemand die ongeveer 3 straten van de RAI vandaan woont met de trein naar huis?
Ok kom maar op met die kat danquote:Op zondag 18 december 2005 21:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik lag om 9:45
Apart, uhhu! Maak dat de kat wijs
Heeft ie geen tweepersoonsbed?quote:Op zondag 18 december 2005 21:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ok kom maar op met die kat dan
Ja, ik lag netjes op een deken, een rubber martje en een semi-opblaasbaar matje, gewikkeld in een slaapzak
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai Andijvie.quote:Op zondag 18 december 2005 21:32 schreef Andyvie het volgende:
Waarom moet ik bij deze topictitel gelijk aan Telekids denken?
*neurie*
ooow ik nu ook..quote:Op zondag 18 december 2005 21:32 schreef Andyvie het volgende:
*neurie*
quote:Op zondag 18 december 2005 21:32 schreef Andyvie het volgende:
*neurie*
Doe koek is nu helemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalquote:Op zondag 18 december 2005 21:36 schreef petre86 het volgende:
[..]
ooow ik nu ook..
"nog één, één minuut nog voordat ik stohop, dattik kap dattik nok.. lalalalalalalallalalala .. iedereen de groeten; is kijken, ow we moeten nog één.... etc. "
Goeiedagquote:Op zondag 18 december 2005 21:34 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai Andijvie.
Nee hoor.. nog genoeg beneequote:Op zondag 18 december 2005 21:41 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Doe koek is nu helemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal
OP!![]()
Als je wist waarom, zou je op een wat intelligentere manier reagerenquote:Op zondag 18 december 2005 21:43 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
dan doe je je oren dicht![]()
zeikerd
Ik hoef toch niet te weten waaromquote:Op zondag 18 december 2005 21:44 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Als je wist waarom, zou je op een wat intelligentere manier reageren
Waarom kun je het nummer niet meer horen?quote:Op zondag 18 december 2005 21:44 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Als je wist waarom, zou je op een wat intelligentere manier reageren
Nope, and since you don't care...quote:Op zondag 18 december 2005 21:44 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Ik hoef toch niet te weten waarom![]()
quote:
Goh wat intelligent !quote:Op zondag 18 december 2005 21:45 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Nope, and since you don't care...
Maar dan moet je wel zelluf betalenquote:Op zondag 18 december 2005 21:48 schreef Sunjammer het volgende:
Amsterdamse tramhokjes wel te verstaan... en je moet eerst mee naar de Mac.
O lekker, de Mac. Maar de BK is lekkerderquote:Op zondag 18 december 2005 21:48 schreef Sunjammer het volgende:
Amsterdamse tramhokjes wel te verstaan... en je moet eerst mee naar de Mac.
Wil je het niet proberen?quote:Op zondag 18 december 2005 21:49 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Euh, neeIn het algemeen val ik op jongens die iets ouder zijn dan ik ben
Hoe komt het dat je zo wanhopig bent dat je mij wilt? Er zitten veel leukere jongens in dit topic hoor!quote:
quote:Op zondag 18 december 2005 21:53 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Hoe komt het dat je zo wanhopig bent dat je mij wilt? Er zitten veel leukere jongens in dit topic hoor!
Dan slaap ik al..quote:Op zondag 18 december 2005 22:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar je blijft ons toch nog wel volgen tot post 301 van dit topic?
Nou, daar word ik niet stijf van hoorquote:Op zondag 18 december 2005 21:57 schreef TehRockstar het volgende:
Andyvie, ik lig klaar, bottoms up.
Oh ennu Rockyquote:Op zondag 18 december 2005 21:57 schreef TehRockstar het volgende:
Andyvie, ik lig klaar, bottoms up.
Ihl, viespeuk.quote:Op zondag 18 december 2005 22:01 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Nou, daar word ik niet stijf van hoor
Hoezo? Omdat je me niet onder de tafel kunt lullen?quote:
Ik hoef niet iedereen te mogenquote:Op zondag 18 december 2005 22:08 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Hoezo? Omdat je me niet onder de tafel kunt lullen?
Grow up
Zwaktebod hahaquote:Op zondag 18 december 2005 22:09 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Ik hoef niet iedereen te mogen
Doe het lekker zelf ofzo![]()
Ja en?quote:Op zondag 18 december 2005 22:09 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Zwaktebod haha
Sorry, I am not impressed
Whahahaha, ik zei toch dat ik dat niet wilde?;)quote:Op zondag 18 december 2005 22:02 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ihl, viespeuk.Je wilt me neuken!
PEDO!
Gabriel Riosquote:Op zondag 18 december 2005 22:08 schreef petre86 het volgende:
ik zit nogsteeds mee te zingen met de appelsientje reclame..
booooooaaaad daaaaaaaay liiiiight, in the broad daylight
Miguel vertelde me dat die reclame in zijn Lissabon is opgenomenquote:Op zondag 18 december 2005 22:08 schreef petre86 het volgende:
ik zit nogsteeds mee te zingen met de appelsientje reclame..
booooooaaaad daaaaaaaay liiiiight, in the broad daylight
JE WILT ME WEL! WELLES WEL WEL WEL!quote:Op zondag 18 december 2005 22:10 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Whahahaha, ik zei toch dat ik dat niet wilde?;)
Grande Siesta is een lekkerder nr vind ikquote:Op zondag 18 december 2005 22:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Gabriel Rios![]()
zat ook in 06/05 van Theo van Gogh
zijn lissabonquote:Op zondag 18 december 2005 22:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Miguel vertelde me dat die reclame in zijn Lissabon is opgenomen
Omdat je het laatste woord wil hebben...quote:Op zondag 18 december 2005 22:12 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
![]()
Waarom reageer ik nog op jou eigenlijk...
Tis de leeftijd joh, niks van aantrekkenquote:Op zondag 18 december 2005 22:12 schreef Andyvie het volgende:
Zeg is die TRS altijd zo vervelend?
block deletequote:Op zondag 18 december 2005 22:13 schreef Ang3l het volgende:
*walg* ik haat vervelende exen die je aanspreken vanuit het niets.
Zeg hoe gaat het met die voet van jouw, want daar hebben we nog niets over gehoord?quote:Op zondag 18 december 2005 22:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Grande Siesta is een lekkerder nr vind ik0
Normaal ben ik lief.quote:Op zondag 18 december 2005 22:12 schreef Andyvie het volgende:
Neequote:Op zondag 18 december 2005 22:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zeg hoe gaat het met die voet van jouw, want daar hebben we nog niets over gehoord?
heb je vannacht toch wel kunnen dansen ?
Ach af en toe is Rocky een beetje obstinaatquote:Op zondag 18 december 2005 22:12 schreef Andyvie het volgende:
Jah. Ik heb helemaal geen zin om aan exen te gaan uitleggen waarom tim een ex isquote:
hebben we het zo goed uitgepraat?quote:Op zondag 18 december 2005 22:15 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Normaal ben ik lief..
Maar niet tegen verkrachterrrrrs!![]()
![]()
![]()
Goh, en daar is de reden waarom hij me ineens weer aanspreekt:quote:Op zondag 18 december 2005 22:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah. Ik heb helemaal geen zin om aan exen te gaan uitleggen waarom tim een ex is
Blech. Nou ja, Prego & Seoman is niet erg, maar deze?
Of hij zit ons gewoon heerlijk te brainfucken.quote:Op zondag 18 december 2005 22:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ach af en toe is Rocky een beetje obstinaat
zal vast wel met de hormoontjes te maken hebben![]()
haha precies!quote:Op zondag 18 december 2005 22:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah. Ik heb helemaal geen zin om aan exen te gaan uitleggen waarom tim een ex is
Blech. Nou ja, Prego & Seoman is niet erg, maar deze?
*neuk*quote:Op zondag 18 december 2005 22:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Of hij zit ons gewoon heerlijk te brainfucken.
Je kietelt in m'n oorquote:
Zou die weten hoe dat moet danquote:Op zondag 18 december 2005 22:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Of hij zit ons gewoon heerlijk te brainfucken.
Nu pasquote:Op zondag 18 december 2005 22:24 schreef Ang3l het volgende:
Ik haat exen die me in huil-stemming brengen
*flikkert 'm van MSN*
Ik ben niet zo snel in mensen wegwerpen. Ik gun ze meestal het voordeel van de twijfel totdat ze het tegendeel bewijzen. Ik kan met de meeste van m'n exen gelukkig nog door 1 deur. Ik bedoel, ooit hebben we iets in elkaar gezien neem ik aan.quote:
*hoort zichzelf praten... scary*quote:Op zondag 18 december 2005 22:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben niet zo snel in mensen wegwerpen. Ik gun ze meestal het voordeel van de twijfel totdat ze het tegendeel bewijzen
Hallo zelfquote:
Ja dat is waarquote:Op zondag 18 december 2005 22:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben niet zo snel in mensen wegwerpen. Ik gun ze meestal het voordeel van de twijfel totdat ze het tegendeel bewijzen. Ik kan met de meeste van m'n exen gelukkig nog door 1 deur. Ik bedoel, ooit hebben we iets in elkaar gezien neem ik aan.
Met eentje heb ik 't een aantal weken geleden "bijgelegd" (toen zat ik hier nog te jankenquote:Op zondag 18 december 2005 22:36 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Ja dat is waar
maar niet alle exxen kunnen een vriend van je zijn daarna
haha de laatste.....wordt dat je aanstaande ex dan?quote:Op zondag 18 december 2005 22:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Met eentje heb ik 't een aantal weken geleden "bijgelegd" (toen zat ik hier nog te janken) en met de ander zat ik net op MSN, maar da's een beetje afgelopen zaak. De rest kan ik 't nog noed mee vinden. Een ben ik gister mee naar Innercity geweest. De ander die zit nu in frankrijk maar de volgende keer als ie terug is gaan we wat drinken (prego op fok) en de laatste... ja daar woon ik nog mee samen
Nee dat is sinds eind augustus een volwaardige exquote:Op zondag 18 december 2005 22:41 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
haha de laatste.....wordt dat je aanstaande ex dan?![]()
maar daar woon je nog mee in 1 huis?quote:Op zondag 18 december 2005 22:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee dat is sinds eind augustus een volwaardige ex
Een nieuwe koopwoning (in eindhoven) en een kamer (in amsterdam) heb je niet zomaar. En we hebben geen ruzie dus tis niet zo dat we extreem dringend plost weg moeten van elkaar.quote:Op zondag 18 december 2005 22:47 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
maar daar woon je nog mee in 1 huis?![]()
ach voor anderhalf jaar terug is hier op 50 meter afstand in de straat al een drugsafrekeing geweest toen ze iemand hebben doodgeschoten een uurtje nadat mijn collega me voor de deur had opgehaald om te gaan werkenquote:
" ja met je opvolger "quote:Op zondag 18 december 2005 22:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een nieuwe koopwoning (in eindhoven) en een kamer (in amsterdam) heb je niet zomaar. En we hebben geen ruzie dus tis niet zo dat we extreem dringend plost weg moeten van elkaar.
Alleen met lekkere mannen uitnodigen is het nu wat raar
Hij zei donderdag al: "Ow, had je een date?"
En dan is JA zeggen toch best... vreemd.
ach.. zolang je geen wietkwekerij in je fietsenschuurtje vindt..quote:Op zondag 18 december 2005 22:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ach voor anderhalf jaar terug is hier op 50 meter afstand in de straat al een drugsafrekeing geweest toen ze iemand hebben doodgeschoten een uurtje nadat mijn collega me voor de deur had opgehaald om te gaan werken![]()
quote:
daar is het licht stuk, dus die plantjes willen nu niet meer zo best groeienquote:Op zondag 18 december 2005 22:51 schreef petre86 het volgende:
[..]
ach.. zolang je geen wietkwekerij in je fietsenschuurtje vindt..
Da's zielig Vlarp valt natuurlijk om van de slaap omdat hij heel de nacht heeft doorgehaald op Innercityquote:
Ach, ik ben er ook nogquote:Op zondag 18 december 2005 22:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Da's zielig Vlarp valt natuurlijk om van de slaap omdat hij heel de nacht heeft doorgehaald op Innercity
als een ieder een beetje meewerkt moet dat inderdaad goed te doen zijnquote:Op zondag 18 december 2005 22:56 schreef Weemz het volgende:
Jongens, we gaan toch wel de 1500e halen vanaaf hè?
Produceer jij daar zoveel angstzweet voor dan?quote:Op zondag 18 december 2005 23:00 schreef Just-Dennis het volgende:
ik blijf er gewoon express voor zitten terwijl ik allang moet douchen
*duwt JD onder de douche*quote:Op zondag 18 december 2005 23:00 schreef Just-Dennis het volgende:
ik blijf er gewoon express voor zitten terwijl ik allang moet douchen
quote:Op zondag 18 december 2005 23:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*duwt JD onder de douche*
Hup, inzepen. Kom ik zo je rug doen.
Da's relatief en hangt van je instellingen af hoorquote:
Ok ok *noteert: inzepen NA de laatste pagina*quote:
Je laat hem nu allleen voor voorweken ?quote:Op zondag 18 december 2005 23:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ok ok *noteert: inzepen NA de laatste pagina*
heb je dan ook zo'n borstel?quote:Op zondag 18 december 2005 23:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ok ok *noteert: inzepen NA de laatste pagina*
voorwasquote:Op zondag 18 december 2005 23:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Je laat hem nu allleen voor voorweken ?
9quote:Op zondag 18 december 2005 23:06 schreef Weemz het volgende:
10?
Of bentex ofzoquote:Op zondag 18 december 2005 23:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
"reikt pak Biotex voor de voorwas aan"
Nee da's toch niet chique om daar al aan te beginnen wanneer er nog meer dan 10 posts gedaan moeten wordenquote:
*zoekt tussen de speeltjes*quote:
Ja maarquote:
SHHHHT!quote:
Als het maar ikea isquote:Op zondag 18 december 2005 23:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*zoekt tussen de speeltjes*
Ik heb wel een walvisvormige IKEA afwasborstel... bedoel je die?
"Reikt Ang3l een nieuw schuursponsje aan"quote:Op zondag 18 december 2005 23:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*zoekt tussen de speeltjes*
Ik heb wel een walvisvormige IKEA afwasborstel... bedoel je die?
Wil je de donker- met lichtblauwe, de zwart met grijze of de felroze met oranje?quote:
quote:Op zondag 18 december 2005 23:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
"Reikt Ang3l een nieuw schuursponsje aan"
Fel roze!quote:Op zondag 18 december 2005 23:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wil je de donker- met lichtblauwe, de zwart met grijze of de felroze met oranje?
Als dat maar niet stinkt naar zwitsal shit ofzoquote:Op zondag 18 december 2005 23:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
"Reikt JD de flacon met Seba Med body lotion aan"
Bij 300 is ie volquote:
*pakt alvast de roze*quote:Op zondag 18 december 2005 23:10 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Fel roze!
Ik wil niet de lapo zijn hoor
Nee deze geurt niet en heeft een ph waarde van 5.5 die de natuurlijke zuurmantel van de huid helpt te herstellenquote:Op zondag 18 december 2005 23:11 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Als dat maar niet stinkt naar zwitsal shit ofzo
Achter het topic staat een tellertjequote:Op zondag 18 december 2005 23:12 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Ja dat snap ik maar
waar zie je daaaat
Alvast even oefenenquote:Op zondag 18 december 2005 23:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*pakt alvast de roze*
Ik sta in de aanslag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |