abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33197115
Binnenkort moet ik voor mijn bedrijf, wat ik run samen met 2 anderen naar een ander bedrijf waar we mee gaan samenwerken. Dan moet ik uiteraard netjes gekleed want ik ben daar wel leiding gevend, wat ik nog nooit heb gedaan.

Het is bijna wel verplicht om op zulke gelegenheden een pak te dragen, maar kan het ook anders? Met een pak heb ik geen probleem, ik wil alleen geen standaard pak (zwart, wit overhemd, stropdas). Het liefst wil ik zoiezo geen stropdas.

Heeft iemand nog tips om me netjes te kleden in een pak, zonder stropdas, en zonder wit overhemd? Ipv. wit misschien een zwart overhemd en niet helemaal dichtknopen? Of gewoon een nette pantalon met een polo erboven?

Het is een internet bedrijf en we moeten professioneel overkomen, dus ik kan niet in mijn dagelijkse kledij komen: Diesel spijkerbroeken met scheuren, en longsleeves of t-shirt.

Dus, heeft iemand tips om mezelf netjes maar toch een beetje informeel te kleden?

Edit: Er is een tijd geleden water over mijn laptop gevallen en nu typt ie af en toe uit zichzelf, vandaar de typo in de topictitel.
pi_33197176
Donkerblauw/grijs pak, met een overhemd met een patroon (wel wit shirt er onderdoen), en dan hoef je er geen stropdas bij.

Wat ook goed kan is een licht bruine katoenen broek + overhemd + donkerblauw colbert, staat sportief en netjes.

Denk er wel aan dat je geen kisten onder een pak draagt!
pi_33197207
Ohh en vergeet niet dat goedkoop vaak duurkoop is....en je goed kunt zien dat het een C&A pak is (niet dat het qua kwaliteit geen goede pakken zijn....maar ze zijn minder mooi qua afwerking)
pi_33197226
Kisten? Dat zou ik zoiezo nooit dragen. Het enige wat ik ervoor heb zijn zwarte Prada's.. opzich wel netjes en niet te 'sportief'. Schoenen maak ik me niet zo druk om, wil alleen niet "strak in het pak", dat staat me ook niet vind ik, ben ik te jong voor.
pi_33197254
Neem dan een italiaanse pantalon zonder omslagen, net iets strakker en sportiever!

(deze broeken hebben ook geen omslag aan de onderkant waardoor ze er niet zo klassiek uitzien)

Let er tevens op dat je een biesband heb, dit voorkomt slijtage als voor als je broek over je schoen schuurt (of grond)
pi_33197266
Ga even langs suitsupply, o.a. in Amsterdam.

www.suitsupply.nl
pi_33197390
Als je nou gewoon slim bent doe je een pak aan. Je bent 22, en als leidinggevende van een bedrijf hoor je dan echt wel een pak te dragen.
Dus doe je gewoon een donker blauw pak aan, met een net wat meer levendigere overhemd. Bijvoorbeeld met roze accenten.

Doe daar nette schoenen onder, en je ziet netjes uit comform je leeftijd
pi_33197439
Ok, bedankt voor de reacties allemaal. Heb trouwens nog een vraag, het antwoord ligt volgens mij vrij voor de hand (nee ), maar witte schoenen kunnen zeker niet he? Het zijn wel nette leren schoenen, maar spierwit.
pi_33197451
quote:
Op zondag 18 december 2005 18:44 schreef boskov het volgende:
Als je nou gewoon slim bent doe je een pak aan. Je bent 22, en als leidinggevende van een bedrijf hoor je dan echt wel een pak te dragen.
Dus doe je gewoon een donker blauw pak aan, met een net wat meer levendigere overhemd. Bijvoorbeeld met roze accenten.

Doe daar nette schoenen onder, en je ziet netjes uit comform je leeftijd
Precies

En het ene pak is het andere niet , dus laat je goed informeren en pas er een paar aan, dan zie en voel je het verschil vanzelf.
pi_33197482
quote:
Op zondag 18 december 2005 18:46 schreef illusions het volgende:
Ok, bedankt voor de reacties allemaal. Heb trouwens nog een vraag, het antwoord ligt volgens mij vrij voor de hand (nee ), maar witte schoenen kunnen zeker niet he? Het zijn wel nette leren schoenen, maar spierwit.
Idd NEE, tenzij je een wit pak hebt, maar die zijn niet netjes voor een leidinggevende....tenzij je een maffioso word (of gaat trouwen)
pi_33197541
Ok, dus zoals ik het nu in m'n hoofd heb, heb ik een donkerblauw pak nodig met een eigentijds overhemd eronder, zonder stropdas en met daaronder een italiaanse pantalon zonder omslag. Als iemand nog suggesties heeft, hoor ik die graag. Zo niet, ga ik van de week even voor zoiets op pad.
pi_33197618
quote:
Op zondag 18 december 2005 18:50 schreef illusions het volgende:
Ok, dus zoals ik het nu in m'n hoofd heb, heb ik een donkerblauw pak nodig met een eigentijds overhemd eronder, zonder stropdas en met daaronder een italiaanse pantalon zonder omslag. Als iemand nog suggesties heeft, hoor ik die graag. Zo niet, ga ik van de week even voor zoiets op pad.
Wat wil je er aan uitgeven? verschillende prijsklasses hebben verschillende kwaliteit .

Neem bijvoorbeeld een Atelier Torino kostuum, dan ben je rondt de 500 a 600 kwijt (inclusief 2e broek, want de broek slijt sneller dan het colbert) en dan heb je een goede kwaliteit + het is gemakkelijk te mixen (zo kun je het colbert ook bij een spijkerbroek dragen e.d.)
pi_33197741
Eigenlijk heb ik daar nog geen idee van. Ik wil dat het er goed uit ziet, en niet goedkoop, en dat kost het dan maar: heb het immers toch nodig. Tweede broek hoef ik niet want ik zal het pak niet vaak dragen. Ik zal bij dat andere bedrijf niet vaak komen, misschien 1 (hooguit 2) keer per maand om poolshoogte te nemen maar de communicatie gaat grotendeels per fax (en telefoon).
pi_33199350
quote:
Op zondag 18 december 2005 18:40 schreef Roellio het volgende:
Ga even langs suitsupply, o.a. in Amsterdam.

www.suitsupply.nl
Ik heb veel goeds gehoord over suitsupply. Ik denk dat ik daar ook eens een kijkje ga nemen. Hoeveel ben ik ongeveer kwijt voor een compleet pak (alles erop en eraan; géén maatwerk)?
pi_33199438
quote:
Op zondag 18 december 2005 18:38 schreef optifree het volgende:
Ohh en vergeet niet dat goedkoop vaak duurkoop is....en je goed kunt zien dat het een C&A pak is (niet dat het qua kwaliteit geen goede pakken zijn....maar ze zijn minder mooi qua afwerking)
Ikzelf werk op de zaterdagen bij C&A op de herenafdeling en verkoop regelmatig kostuums. Allereest wil ik even zeggen dat ik C&A niet de hemel in wil prijzen qua kwaliteit, maar wel qua prijs. Ook wil ik even er bij vermelden dat kostuums van "de bekende ontwerpers" en "de winkelketens" (e.g Bijenkorf) welke overigens prijzen hanteren waar mijzelf "de schoenen van uit vallen" niet altijd beter zijn afgewerkt. Om nogmaals even te benadrukken IK WIL C&A NIET VERDEDIGEN!. ik wil alleen even vermelden waar je op kan letten bij de aanschaf van een kostuum.

Wat voor een persoon ben je (draag je graag een pak/heb je nog nooit een pak gedragen maar moet/wil je dat gaan doen) en bepaal je budget.
Regelmatig zal ik een pak aanmoeten/een pak doe ik aan als ik iets "speciaal te doen heb"

verschillende soorten stoffen:

Synthetische materialen: (Polyester, acryl) VOORDEEL: goedkoop NADEEL: je zweet je kapot in die dingen, ze zijn vrij dun van materiaal, vrij stug en het glanst (als het kostuum glanst kun je vaak zien dat het van een Synthetisch materiaal is gemaakt.

Natuurlijke vezels/stoffen (bekendste WOL) VOORDEEL: draagcomfort gaan omhoog, het materiaal is wat dikker het galnts niet en is vaker "luchtig" ( in de volksmond: als de stoffen elkaar raken is het niet alsof je langs tentzeil afschuurt)

LET DUS OP HET MATERIAAL!!!

PRIJS:

dit bepaal je natuurlijk aan de hand van hoeveel je hebt en natuurlijk hoeveel je daar van er voor over hebt

C&A: prijs kwaliteit is ZEER gunstig ( je krijgt natuurlijk geen A-merk kostuum) maar geloof maar dat je een goede kwaliteit krijgt. Prijzen varieeren van 79,95 tot 199,00 ( in de grotere fillialen is de keus vrij groot) ( denk niet dat Goedkoop slecht is. denk namelijk ook maar eens zo. C&A heeft 80+ fillialen in nederland + actief in bijna heel europa en in enkele landen in zuid-america. Inkoop capaciteit is ENORM!! en je hoeft geen zakenlijk genie te zijn om uit te vogelen dat iemand die 100.000 stuks inkoop zijn prijzen lager kan houden dan iemand die er 10.000 inkoopt ( plus heel veel merken worden speciaal voor de C&A gemaakt.)

A-merken: afwerking is "beter" MAAR je bent vrij bekend in de "pakken" wereld als je het verschil (zonder na het merk te kijken kan zien)
Denk niet dat als je een: BOSS, ARMANI, of ander exclusief merk koopt je een "exclusief product" koop ook deze worden namelijk overal in nederland verkocht.
Het is vaak ook de naam die je betaald (en bij enorm exclusieve merken natuurlijk de exclusieviteit)

Kijk ook op fok/i-net nog eens rond en laat je informeren door een verkoper in de winkel ( denk niet dat deze lui er staan om je een pak AAN TE SMEREN er zijn vrij weinig winkels waar men werkt met toeslagen voor verkopers en het salaris van deze verkoper gaat er vaak niet op vooruit ook het mijne niet ) plus er is niets zo vervelend als een klant terugkomt met een klacht of ontevredenheid.

ik wens je SUC6 en vergeet niet; je kan een pak dragen als een pakkendrager of als een "voetbalcoach" jij draagt het zorg er voor dat het past en dat je het hemd en de stropdas mooi op je pak afstemt.

Ga me niet afzeiken op "je maakt reclame voor de C&A" ik krijg nog altijd maar een paar euro per uur
en dis stukje text schrijven heeft me ook weer een aantal minuten van mijn leven gekost )

p.s. over suitsupply heb ik ook zeer goede dingen gehoord. neem hier idd een kijkje.

[ Bericht 0% gewijzigd door G.I. op 18-12-2005 20:12:52 ]
pi_33200902
Een winkel die pakken verkoopt van synthetische materialen neem ik niet serieus. Voor 199 euro koop je geen goed pak, wel een goedkoop pak. Kijk inderdaad bij Suit Supply, Oger (dfs), Of nu ergens in de uitverkoop
pi_33202893
quote:
Op zondag 18 december 2005 18:53 schreef optifree het volgende:

[..]

Wat wil je er aan uitgeven? verschillende prijsklasses hebben verschillende kwaliteit .

Neem bijvoorbeeld een Atelier Torino kostuum, dan ben je rondt de 500 a 600 kwijt (inclusief 2e broek, want de broek slijt sneller dan het colbert) en dan heb je een goede kwaliteit + het is gemakkelijk te mixen (zo kun je het colbert ook bij een spijkerbroek dragen e.d.)
Dat is echt overdreven voor wat hij zoekt. Voor 200-300 euro kan je een net pak halen wat goed genoeg is voor wat TS nodig heeft. Als hij nou van plan was vaak in pakken rond te lopen, dan is het wel logisch om tenminste een goed pak te hebben. Maar om heel soms daar gebruik van te maken is het niet nodig.

TS: Wat je ook kan doen, alleen daar is het weer niet naar is een linnen jasje, met een nette spijkerbroek, en casual zwarte nette schoenen eronder. Onder het jasje dan wel weer een overhemd. Dit is meer casual, maar voor jouw leeftijd ook voldoende. Mits die afspraak echt heel erg formeel is, want dan moet je echt een pak aan.
pi_33203280
WE + H&M Prima pakken joh, ca 150¤!
pi_33203636
* Casparovvv wacht op de eerste reactie van Mastroianni.
Ik ben van mening dat je beter voor een goed pak in een uiteraard hogere prijsklasse kunt gaan. Langer plezier van, en het verschil in kwaliteit en afwerking is vaak duidelijk te zien.
Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef k_man het volgende:
Een einde aan oeverloos gelul is een einde aan Fok.
pi_33203784
quote:
Op zondag 18 december 2005 22:04 schreef dewitteparel het volgende:
WE + H&M Prima pakken joh, ca 150¤!
WE
daar ben ik ook wel fan van als het dit soort dingen betreft.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_33203878
quote:
Op zondag 18 december 2005 22:18 schreef Mirage het volgende:

[..]

WE
daar ben ik ook wel fan van als het dit soort dingen betreft.
Ik krijg van iedereen te horen dat ik een prachtig pak heb
  zondag 18 december 2005 @ 22:50:19 #22
134609 Fahr.SkyWise
Madness overwhelming
pi_33204970
C&A! GEWELDIG !

Vlaggetjesweken nu nog 50% korting voor een pak van 199,95 .. Go! Go! Go!
Many surprises come from the ironies involved in putting up a false-front of honesty to hide falsehoods.
ACC: Tommeh @ Fahraway: 1160-2837-4927
pi_33205232
quote:
Op zondag 18 december 2005 22:14 schreef Casparovvv het volgende:
* Casparovvv wacht op de eerste reactie van Mastroianni.
Ik ben van mening dat je beter voor een goed pak in een uiteraard hogere prijsklasse kunt gaan. Langer plezier van, en het verschil in kwaliteit en afwerking is vaak duidelijk te zien.
Precies!

Verder niks nadeligs over de WE en H&M e.d., maar je kunt gewoon zien dat ze minder mooi zijn afgewerkt en dat de vezels die gebruikt zijn om de stof te weven korter zijn (hoe langer het draad, hoe mooier de stof).
Zie het als een inverstering die je doet. Koop één keer iets goed en heb er daarna bijna geen omkijken na (op onderhoud na, maar he, als jij een goede auto koopt blijft hij zonder onderhoud ook niet goed..en dat is ook een inverstering)

Beter in één keer goed voor de dag komen dan in een kostuum waar je aan af kan zien dat het een goedkoper te produeren stof is....nu hoef je natuurlijk ook geen kasmir pak te kopen, of een armani (die zijn ook gewoon te duur voor wat het is, Pal Zaliri, Facich en Atelier Torino zijn prijs kwaliteit veel en veel beter)

Al moet ik hierbij wel vermelden dat overhemden van Hugo Boss (met zwarte label, dus niet de rode voor de vrijetijd) bagger zijn, ze zitten lekker, maar strijken is ronduit kut en ze kreuken heel snel (vooral de Two Ply serie).
De pakken van Hugo Boss zijn ook niet alles, maar die gaan toch wel een 1,5 jaar mee als je ze 5 dagen in de week mishandeld en dan beginnen die al slijtage plekken te vertonen....

In het geval dat je dus dagelijk een pak gaat dragen is het ook verstandig om er 2 a 3 te kopen zodat je kan afwisselen en de stof kan rusten, net zoals je schoenen om de dag wisselt zodat ze minimaal 1 dag rust hebben om de zool weer in oude vorm te laten komen.
pi_33205491
De pakken van Hugo Boss worden in China voor de kostprijs van 69 dollar gemaakt. Ik meen dat het Mastroianni was die dat zei .
pi_33206179
Ik vind het wel allemaal leuk om de reacties van de mensen hier te zien over de verschillende "pakken"
ikzelf zou graag wel eens willen weten waar het hem nou precies zit in de afwerking. Ik (zoals ik al gezecht heb werk al een tijdje als bijbaan bij de C&A en krijg dus gewoon info over de kostuums van collega's die denk ik vaak langer ervaring hebben in de retail dan ik op deze aarde sta en ik heb het aan hun al vaker gevraagd.

de dingen die ik weet.

de stoffen
Revers gelijmt/geplakt of mooi omgezoomt
schouders, lopen bij streepkostuums de strepen over of is het gewoon "eraangeplakt"
broek voering dubbel ja of nee
hoe is de manchet afgewerkt
vorm van de bandplooi

maar meer kan ik echt niet bedenken. zijn er mensen die me verder kunnen informeren!!! zouk ook wel leuk vinden
  zondag 18 december 2005 @ 23:27:34 #26
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_33206328
ik weet niet wat je functie binnen het bedrijf is maar als je hem vaker nodig hebt kan je gelijk een goed pak halen.
ik heb ook 2 pakken. 1 boss pak (oude collectie en een vriendin werkte in die winkel waardoor ik het pak uiteindelijk voor 500 euro heb kunnen kopen

en een pak van piet zoomers. was toen 50% korting.. goed pak goed advies geen spijt van.

verder draag ik nooit witte overhemden. zacht blauw zacht roze zacht geel
die kleuren vind ik wel oke
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_33208972
quote:
Op zondag 18 december 2005 23:04 schreef schatje het volgende:
De pakken van Hugo Boss worden in China voor de kostprijs van 69 dollar gemaakt. Ik meen dat het Mastroianni was die dat zei .
Nee, wel een van mijn mede Stijlforummers volgens mij.

Ik wil niet gaan spammen, maar als het gaat om zaken als pakken kunnen ze je op www.stijlforum.nl echt prima helpen, veel studenten ook die nu het zakenleven in gaan en die met dezelfde 'eisen' als TS zitten. Ook qua budget en stijl. We zijn niet allemaal alleen maar bezig met het duurste van het duurste. Wel met prijs/kwaliteit.

Voor de rest zeg ik: Suitsupply of Oger DFS.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying
pi_33209170
quote:
Op zondag 18 december 2005 23:22 schreef G.I. het volgende:
Ik vind het wel allemaal leuk om de reacties van de mensen hier te zien over de verschillende "pakken"
ikzelf zou graag wel eens willen weten waar het hem nou precies zit in de afwerking. Ik (zoals ik al gezecht heb werk al een tijdje als bijbaan bij de C&A en krijg dus gewoon info over de kostuums van collega's die denk ik vaak langer ervaring hebben in de retail dan ik op deze aarde sta en ik heb het aan hun al vaker gevraagd.

de dingen die ik weet.

de stoffen
schouders, lopen bij streepkostuums de strepen over of is het gewoon "eraangeplakt"
vorm van de bandplooi

maar meer kan ik echt niet bedenken. zijn er mensen die me verder kunnen informeren!!! zouk ook wel leuk vinden
Je kunt ook kijken naar het silhouette, vind ik zelf ook heel belangrijk. Zelf heb ik best een brede schouderpartij en ben ook niet heel mager. Dan moet je bijv. geen pakken dragen die je optisch breder maken. Mijn pakken hebben zo min mogelijk vulling omdat bij mij dan de schouderlijn het mooiste loopt. Ben je wat smaller kun je wel een pak uitkiezen waardoor je er weer wat breder uit ziet. Meer stof is niet altijd comfortabeler. Een pak moet 'aan' zitten, maar niet strak. De schouderinzet vinden sommigen belangrijk, dat betekent dat de schouder er strakker of juist soepeler uit ziet.

De maakwijze is belangrijk natuurlijk, pakken met canvas (dus niet gelijmd), zijn duurder maar gaan langer mee. En ook niet onbelangrijk, ze zitten mooie om je lichaam. De hoeveelheid handwerk in een pak vind ik zelf niet zo héél interessant, zolang bepaalde delen maar handmatig (het canvas) zijn aangezet omdat dat beter is. Dat de lange naden machinaal gemaakt zijn interesseert mij eigenlijk niet zo.

Het type zakken op het jasje, het aantal splits, volledig gevoerd of half gevoerd (vind ik zelf heel prettig).

De stof van een pak is natuurlijk belangrijker, de lichtste en duurste stoffen staan niet altijd het mooiste omdat ze vaak niet mooi vallen en eerder kreukelen. In de zomer draagt het wel comfortabeler, maar hoe lichter de stof hoe sneller het slijt. Daarom zijn er dure pakken van +/- 6000 euro die slechts een jaar mee gaan, maar dat is een bewuste keuze voor sommigen.

En zo zijn er nog 234567890 kleinigheidjes die samen een mooi pak vormen, en een mooi pak is voor ieder lichaamstype anders. Dus gewoon veel verschillende types proberen en passen
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying
pi_33216094
quote:
Op zondag 18 december 2005 19:53 schreef _Henry_ het volgende:

[..]

Ik heb veel goeds gehoord over suitsupply. Ik denk dat ik daar ook eens een kijkje ga nemen. Hoeveel ben ik ongeveer kwijt voor een compleet pak (alles erop en eraan; géén maatwerk)?
€ 350,- moet wel lukken.
pi_33222243
Ik heb een pak van Van Gils. 300 euri voor betaald zonder das en shirt.

Overigens vind ik pakken om het lomp te zeggen zwaar klote. Zeker als je ze moet dragen om aanzien van klanten en dergelijke te krijgen. Vooral tijdens mijn stage in de makelaardij kwam ik dagelijks van die types tegen die vol waren van gebakken lucht.
pi_33225224
quote:
Op zondag 18 december 2005 23:22 schreef G.I. het volgende:

de dingen die ik weet.

de stoffen
vorm van de bandplooi

Hoe de binnenvoering aangenaaid is! Bij een standaard colbert zul je hem even goed moeten bewegen (even bijde kanten vast pakken en zo'n iets naar achter beweging maken...weet even verder niet hoe je het moet omschrijven). Als de binnenvoering goed is vast gemaakt (a Pal Zileri), dan trek je het aan en het zit goed.

De stoffen zoals je zelf al zei, echter een hele mooie stof van een duur merk hoeft nog niet degelijk te zijn, sommige zijn alleen voor de mooigheid en zijn niet geschikt om in te werken. Verder is de kwaliteit van de stof afhankelijk van de lengte van de draden die gebruikt zijn bij het weven, hoe langer de draden hoe duurde de stof.
De weving zegt ook wat over de prijs, zo is kasmir één van de duurste wevingen omdat deze zo goed is.

Natuurlijk de strepen, al kun je die inweven, sommige hebben ze er ook inverwerkt met krijt (komt zelden voor).
pi_33225305
quote:
Op maandag 19 december 2005 18:46 schreef Botje96 het volgende:
Ik heb een pak van Van Gils. 300 euri voor betaald zonder das en shirt.

Overigens vind ik pakken om het lomp te zeggen zwaar klote. Zeker als je ze moet dragen om aanzien van klanten en dergelijke te krijgen. Vooral tijdens mijn stage in de makelaardij kwam ik dagelijks van die types tegen die vol waren van gebakken lucht.
Je moet jezelf verkopen en tussen de waarheid en een leugen zit een grijs gebied! Zo kun je een negatief iets dat iets niet lukt (wat een werkgever niet leuk zal vinden om te horen) ook vertalen naar "op dit moment is er nog een kleine stremming, maar ik werk er aan omdat zo spoedig mogelijk op te lossen"

Het gaat er om hoe je het brengt.....en het eerste wat mensen zien is wel waar ze je als eerste op beoordelen!
pi_33227186
Nog een prima winkel: setpoint
  dinsdag 20 december 2005 @ 01:43:38 #34
111171 Richie_Rich
Rich Industries©
pi_33235499
quote:
Op maandag 19 december 2005 21:32 schreef dewitteparel het volgende:
Nog een prima winkel: setpoint
Yuck
pi_33238322
toch maar niet.
the greatest of evils and the worst of crimes is poverty, and that our first duty - a duty to which every other consideration should be sacrificed - is not to be poor.
pi_33249649
Leuke info OPTIFREE! thnx
ik zal er zeker op gaan letten als ik een volgendekeer voor een pak moet gaan shoppen.
zijn er nog merken aan te raden die geen belachenlijke prijzen hanteren (oftewel winkels)
en merken die erg geschikt zijn voor smallere personen. (ik weet dat de italaanse pasvorm hier best goed voor geschikt is)

greetz
pi_33250317
quote:
Op maandag 19 december 2005 20:44 schreef optifree het volgende:

[..]

Je moet jezelf verkopen en tussen de waarheid en een leugen zit een grijs gebied! Zo kun je een negatief iets dat iets niet lukt (wat een werkgever niet leuk zal vinden om te horen) ook vertalen naar "op dit moment is er nog een kleine stremming, maar ik werk er aan omdat zo spoedig mogelijk op te lossen"

Het gaat er om hoe je het brengt.....en het eerste wat mensen zien is wel waar ze je als eerste op beoordelen!
Klopt. Helemaal waar.

Hoe dan ook, ik blijf ze verschrikkelijk vinden
pi_33260736
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 17:28 schreef G.I. het volgende:
Leuke info OPTIFREE! thnx
ik zal er zeker op gaan letten als ik een volgendekeer voor een pak moet gaan shoppen.
zijn er nog merken aan te raden die geen belachenlijke prijzen hanteren (oftewel winkels)
en merken die erg geschikt zijn voor smallere personen. (ik weet dat de italaanse pasvorm hier best goed voor geschikt is)

greetz
Ik raad gewoon de wat exculsiefere zaak aan, maar dan wel eentje waar je goed word geholpen (niet omdat je in een baggy broek binnen komt lopen gelijk word behandeld als vuil ), dan kunnen ze je veel goede dingen aanraden. (Als eerste pak is een donkerblauw of antriciet/grijs pak erg aanteraden omdat het bij veel gelegenheden goed past. Een krijt kostuum is afteraden als eerste pak omdat moeilijker te combineren is )

Ik ben zelf ook erg smal en heb mij er goed kunnen vinden in een pak van Atelier Torino (leverd ook de meest extreme maten op vooraad ). Verder is het bij overhemden ook handig om te weten dat er overhemden zijn met een langere mouw (5 cm ongeveer langer).

Laat ik het zo zeggen, een goede zaak zal je niet gelijk het duurste van het duurste verkopen en je goed behandelen zodat je bij hun klant blijft (in Amersfoort zit b.v. zo'n goede zaak die dat doet )
pi_33260760
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 17:52 schreef Botje96 het volgende:

[..]

Klopt. Helemaal waar.

Hoe dan ook, ik blijf ze verschrikkelijk vinden
Je vind me gewoon niet lief

pi_33320296
Hoeveel kost een pantalon bij de C&A ongeveer?
  donderdag 22 december 2005 @ 21:03:27 #41
39604 SouthernSun
het zonnetje in huis
pi_33320825
ik had er een bij de C&A voor 40 euro
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')