bloeien?quote:Op zondag 18 december 2005 16:28 schreef Maikuuul het volgende:
C1000, Maastricht brusselse poort. Damn dat deed echt pijn :/ gelukkig ging ik niet bloeie
Ga naar de ah. Hebben ze de de woretelen de zelfde maat als champignons enzo.quote:Op zondag 18 december 2005 16:28 schreef Maikuuul het volgende:
C1000, Maastricht brusselse poort. Damn dat deed echt pijn :/ gelukkig ging ik niet bloeie
Een vriend van me had daar gewerkt, de baas gooide dingen tegen je aan als ze niet goed lagenquote:Op zondag 18 december 2005 16:30 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ga naar de ah. Hebben ze de de woretelen de zelfde maat als champignons enzo.
Neej, me vader heeft geen lang haar, hij heeft een snor.... en hij heeft een speedfight 2.quote:Op zondag 18 december 2005 16:32 schreef Refragmental het volgende:
Kerel! Jij rijdt toch op een goudkleurige fox?
Laatst moest ik toevallig door blauwdorp en zag daar een oud iemand met lang haar op een goudkleurige fox rijden.
Je vader misschien?? Ding staat ook meestal voor dat naaiwinkeltje daar. Is je vader een naaier ofzo?
Boh gek!!!
Paint *hier* je steekkarretjes ervaringquote:Op zondag 18 december 2005 16:36 schreef JeroenCE het volgende:
@mauro: open een steekkarretje topic!
Dat werkt dus echt niet hequote:Op zondag 18 december 2005 16:34 schreef Mauro het volgende:
[afbeelding]
Mijn ervaring met een steekkarretje vandaag
Handschoenen met stalen neuzen..quote:Op zondag 18 december 2005 16:26 schreef JeroenCE het volgende:
Die tekening is echt vet. Die zou het ook wel goed doen bij een evt presentatie bij het beste idee van NL
Sjorbandenquote:Op zondag 18 december 2005 16:38 schreef Molluck het volgende:
[..]
Dat werkt dus echt niet he
Alleen als je hem vastbindt aan dat karretje want anders is de kans heel groot dat alles er voorover afflikkert (dat had ik met een paar kratten frisdrank)
Dit is ook een speciaal steekkarretjequote:Op zondag 18 december 2005 16:38 schreef Molluck het volgende:
[..]
Dat werkt dus echt niet he
Alleen als je hem vastbindt aan dat karretje want anders is de kans heel groot dat alles er voorover afflikkert (dat had ik met een paar kratten frisdrank)
Als je er genoeg koelkasten ingooit, komt ie vol te zitten, en dan wordt het een berg. De klaagberg zeg maar. Of als je ze netjes opstapelt, wordt het een muur..quote:Op zondag 18 december 2005 16:47 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ga dus in een poel van de klaagbaak vallen ?
Puddle of KlaagBaak rofls
quote:Op zondag 18 december 2005 16:41 schreef BrauN het volgende:
|I{•------»MaiKeLKuH«------•}I|| JoaJoa ! zegt:
post snel
|I{•------»MaiKeLKuH«------•}I|| JoaJoa ! zegt:
voordat het te laat is !
Jaha dat slipt ff hendig sjiek door Fok!quote:
kan je even een nieuwe tekening maken want mijn hersens trekken het niet meer op zondag middagquote:Op zondag 18 december 2005 17:30 schreef Maikuuul het volgende:
Trouwens, ff een juicy detail/sneak preview boh gek.
Het was me rechter wijsvinger die ertussen zat. De koelingdeur stond open. En iets wat niet op de realistische tekening te zien is : met mijn linkerhand had ik me aan dat ding vast waar je je aan vasthoud
Owja en ik was de wielen vergeten
Ik kan altijdquote:Op zondag 18 december 2005 17:43 schreef Dirktator het volgende:
Briljant topique! Wanneer gaan we met z'n allen naar de parkeerplaats van de C1000 bij de Brusselse Poort te Maastricht kijken hoe Maikuuul een hendig chique slip maakt?
Je mag ook naar het centrum komen, ik woon dicht bij het Vrijthof.quote:Op zondag 18 december 2005 17:43 schreef Maikuuul het volgende:
Ik kan altijd
Ja het wieltje zit te laag ik weet, maarja nu istie wel veel beter
Ik moet eerlijk bekennen, de kwaliteit van het asfalt bij het vrijthof is bagger om te slippen, eerst het was vakantie lekker weertje dus. Ik denk, boh ik voel me stoer dus ik maak een slip bij die terrasjes, hoorde je amper iets :/ ik vind het beter dat je mee komt naar die ene wijk. Bij dat bruggetje in de buurt als je naar jasper gaat.quote:Op zondag 18 december 2005 17:47 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Je mag ook naar het centrum komen, ik woon dicht bij het Vrijthof.![]()
Nog zo'n sjeng!!quote:Op zondag 18 december 2005 17:47 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Je mag ook naar het centrum komen, ik woon dicht bij het Vrijthof.![]()
Pas op met wat je zegt, beste vrind. Laat het duidelijk zijn dat ik GEEN Sjeng ben. Ik ben slechts een student die in Maastricht - overigens een heel erg mooie stad, misschien wel de mooiste van Nederland - verblijft vanwege studiegerelateerde zaken.quote:Op zondag 18 december 2005 17:52 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Nog zo'n sjeng!!
Nu ik weet dat je een sjeng bent wil ik natuurlijk wel een foto zien van die neukslet die je de hele nacht heeft wakker gehouden. (zo kan ik bepalen of ik me moet verontschuldigen of niet)
quote:Op zondag 18 december 2005 17:43 schreef Dirktator het volgende:
Briljant topique! Wanneer gaan we met z'n allen naar de parkeerplaats van de C1000 bij de Brusselse Poort te Maastricht kijken hoe Maikuuul een hendig chique slip maakt?
quote:Op zondag 18 december 2005 17:49 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen, de kwaliteit van het asfalt bij het vrijthof is bagger om te slippen, eerst het was vakantie lekker weertje dus. Ik denk, boh ik voel me .....
dat is nog eens service !quote:Op zondag 18 december 2005 17:44 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
Bij C1000 Leiden waren de rapen ook altijd gaar...
Wat? Nog meer Maikulletjes en ander triangeljosti gelijkende figuren?quote:Op zondag 18 december 2005 21:48 schreef Shapeshifter het volgende:
Waarom, topic vol aanstormend talent dit
Nee jij trekt volle zalenquote:
Gaat niet zonder brommer, ik kom altijd met de fiets naar het werkquote:Op maandag 19 december 2005 14:28 schreef Reneuh het volgende:
Ik moet zaterdag weer werken in de Brusselse Poort Maikuuul, Wil je in de pauze dan even een mooie slip voor me showen!?
ik pasquote:Op maandag 19 december 2005 14:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
dan kan je je mooie slip van de hema toch wel showen?
Wie gaat er nou een slip van de Hema passen in de C1000, smeerlap !quote:
quote:Op maandag 19 december 2005 14:49 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wie gaat er nou een slip van de Hema passen in de C1000, smeerlap !
Ik had vandaag sportdag..quote:
?quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:46 schreef Maikuuul het volgende:
Wat een raar cadeaueen taart om je lekker vet te mesten
Hahahahahaha, ik dacht al. Waar ken ik die kop toch van? Idd groenteafdeling C1000.quote:Op zondag 18 december 2005 16:28 schreef Maikuuul het volgende:
Serieus hebje me wel eens gezien ?quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:51 schreef Ramon73 het volgende:
[..]
Hahahahahaha, ik dacht al. Waar ken ik die kop toch van? Idd groenteafdeling C1000.
Gelukkig is de Jumbo dichterbij en daar hoef je de parkeerplaats tenminste niet te betalen. Verder ook meer lachen om de mensen die daar in de winkel komen.
Sjiek gek.
En ik ben géén import, al 32 jaar ech Mestreechs. Malpertuis rulez.
Gezien? Sterker nog, als weer eens een groente op het briefje staat, die ik niet weet te liggen, dan heb je me de weg wel eens gewezen. Je oom ken ik niet, ik woon eigenlijk pas 6 jaar in Malpertuis en dan ook nog aan het randje (Via Regia). Opgegroeid in Belfort, voor de nieuwsgierigen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:59 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Serieus hebje me wel eens gezien ?
Yeah idd door het betalen van de parkeerplaats is het minder druk, niet dat ik dit erg vind. Trouwens op Malperthuis woont me oom Willie ( De roeie ) hijs owner van www.112maastricht.nl ken je die toevallig ?
Owjah, altijd leuk mensen de weg wijzen terwijl het voor hun neus ligtquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:12 schreef Ramon73 het volgende:
[..]
Gezien? Sterker nog, als weer eens een groente op het briefje staat, die ik niet weet te liggen, dan heb je me de weg wel eens gewezen. Je oom ken ik niet, ik woon eigenlijk pas 6 jaar in Malpertuis en dan ook nog aan het randje (Via Regia). Opgegroeid in Belfort, voor de nieuwsgierigen.
Neejquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:48 schreef Ramon73 het volgende:
Oh enne, woon jij soms op de Brouwersweg?
DEZE gek koopt bamboescheuten!quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:57 schreef Refragmental het volgende:
Welke gek koopt bamboescheuten?
WTF zijn bamboescheuten?
Heb je een Panda thuis wonen?
Zelf wokkenquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:13 schreef Ramon73 het volgende:
[..]
DEZE gek koopt bamboescheuten!![]()
Hartstikke lekker in een wokgerecht. Gebruikt de afhaalchinees ook hoor.
Bash me and call me Maikuuulquote:Op woensdag 21 december 2005 13:25 schreef Rio het volgende:
Wat een kansloos figuur ben je toch.
Met je zachte g, hoerenjong.
Zachte G!!quote:Op woensdag 21 december 2005 13:25 schreef Rio het volgende:
Wat een kansloos figuur ben je toch.
Met je zachte g, hoerenklonenjong.
Een kleine Lolleromfg ?quote:Op woensdag 21 december 2005 18:07 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Zachte G!!![]()
![]()
Jij hebt een kleine L!![]()
Ik ben geen mod. Btw waarom moet er een slotje op ?quote:Op woensdag 21 december 2005 22:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zit er nou nog geen slot op! Maikuuul doe er is wat aan
Ja ?quote:
Maar tis echt gebeurdquote:
quote:
Daar hebje gelijk in mijn allergoeiste zoon.quote:Op donderdag 22 december 2005 14:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar daarbij in het verleden behaalde sjieekee slips bieden geen garantie voor de toekomst!
Je weettoch??!1!?!1!!!
Druiven sorteren lijkt me nou ook niet bepaald gevaarlijk werk....quote:Op zondag 25 december 2005 14:15 schreef Maikuuul het volgende:
Gister de hele dag gewerkt en ik heb me niet pijn gedaan
palletsquote:Op dinsdag 27 december 2005 03:03 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Druiven sorteren lijkt me nou ook niet bepaald gevaarlijk werk....
Check de foto jong, is best kut hoor zoeen klein kratjequote:Op dinsdag 27 december 2005 03:03 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Druiven sorteren lijkt me nou ook niet bepaald gevaarlijk werk....
Je moet je gewoon niet aanstellen. Klaarquote:Op dinsdag 27 december 2005 14:20 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Check de foto jong, is best kut hoor zoeen klein kratje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |