bloeien?quote:Op zondag 18 december 2005 16:28 schreef Maikuuul het volgende:
C1000, Maastricht brusselse poort. Damn dat deed echt pijn :/ gelukkig ging ik niet bloeie
Ga naar de ah. Hebben ze de de woretelen de zelfde maat als champignons enzo.quote:Op zondag 18 december 2005 16:28 schreef Maikuuul het volgende:
C1000, Maastricht brusselse poort. Damn dat deed echt pijn :/ gelukkig ging ik niet bloeie
Een vriend van me had daar gewerkt, de baas gooide dingen tegen je aan als ze niet goed lagenquote:Op zondag 18 december 2005 16:30 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ga naar de ah. Hebben ze de de woretelen de zelfde maat als champignons enzo.
Neej, me vader heeft geen lang haar, hij heeft een snor.... en hij heeft een speedfight 2.quote:Op zondag 18 december 2005 16:32 schreef Refragmental het volgende:
Kerel! Jij rijdt toch op een goudkleurige fox?
Laatst moest ik toevallig door blauwdorp en zag daar een oud iemand met lang haar op een goudkleurige fox rijden.
Je vader misschien?? Ding staat ook meestal voor dat naaiwinkeltje daar. Is je vader een naaier ofzo?
Boh gek!!!
Paint *hier* je steekkarretjes ervaringquote:Op zondag 18 december 2005 16:36 schreef JeroenCE het volgende:
@mauro: open een steekkarretje topic!
Dat werkt dus echt niet hequote:Op zondag 18 december 2005 16:34 schreef Mauro het volgende:
[afbeelding]
Mijn ervaring met een steekkarretje vandaag
Handschoenen met stalen neuzen..quote:Op zondag 18 december 2005 16:26 schreef JeroenCE het volgende:
Die tekening is echt vet. Die zou het ook wel goed doen bij een evt presentatie bij het beste idee van NL
Sjorbandenquote:Op zondag 18 december 2005 16:38 schreef Molluck het volgende:
[..]
Dat werkt dus echt niet he
Alleen als je hem vastbindt aan dat karretje want anders is de kans heel groot dat alles er voorover afflikkert (dat had ik met een paar kratten frisdrank)
Dit is ook een speciaal steekkarretjequote:Op zondag 18 december 2005 16:38 schreef Molluck het volgende:
[..]
Dat werkt dus echt niet he
Alleen als je hem vastbindt aan dat karretje want anders is de kans heel groot dat alles er voorover afflikkert (dat had ik met een paar kratten frisdrank)
Als je er genoeg koelkasten ingooit, komt ie vol te zitten, en dan wordt het een berg. De klaagberg zeg maar. Of als je ze netjes opstapelt, wordt het een muur..quote:Op zondag 18 december 2005 16:47 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ga dus in een poel van de klaagbaak vallen ?
Puddle of KlaagBaak rofls
quote:Op zondag 18 december 2005 16:41 schreef BrauN het volgende:
|I{•------»MaiKeLKuH«------•}I|| JoaJoa ! zegt:
post snel
|I{•------»MaiKeLKuH«------•}I|| JoaJoa ! zegt:
voordat het te laat is !
Jaha dat slipt ff hendig sjiek door Fok!quote:
kan je even een nieuwe tekening maken want mijn hersens trekken het niet meer op zondag middagquote:Op zondag 18 december 2005 17:30 schreef Maikuuul het volgende:
Trouwens, ff een juicy detail/sneak preview boh gek.
Het was me rechter wijsvinger die ertussen zat. De koelingdeur stond open. En iets wat niet op de realistische tekening te zien is : met mijn linkerhand had ik me aan dat ding vast waar je je aan vasthoud
Owja en ik was de wielen vergeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |