ben ik blij dat ik dat soort onzin niet heb hoeven doen zegquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:04 schreef kikisantema het volgende:
En hoe moet je dit verwerken:
► Betrokkenheid bij hulpverlening - Heb je al ervaring in de zorg? ► Bestuurlijke en/of organisatorische ervaring - Heb je deze ervaring?
► Brede oriëntatie - Volg je extra vakken?
► Bijzondere prestaties - Heb je bijzonder gepresteerd in de kunst, wetenschap, literatuur of sport ?
In een intake gesprek? En hoe heb je die dingen ingevuld zegmaar?
In Rotterdam, en ongetwijfeld ook in Amsterdam, op een formulier invullen (kort verhaaltje met wat je gedaan hebt), ze willen er referenties per activiteit bij en overal willen ze bewijs van zien (bijv: extra vakken -> bewijs van school met stempels enz).quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:04 schreef kikisantema het volgende:
En hoe moet je dit verwerken:
► Betrokkenheid bij hulpverlening - Heb je al ervaring in de zorg? ► Bestuurlijke en/of organisatorische ervaring - Heb je deze ervaring?
► Brede oriëntatie - Volg je extra vakken?
► Bijzondere prestaties - Heb je bijzonder gepresteerd in de kunst, wetenschap, literatuur of sport ?
In een intake gesprek? En hoe heb je die dingen ingevuld zegmaar?
- Feestcommissie, fotojaarboek commissie en examenstunt commissie van middelbare school. (natuurlijk allemaal met bewijs)quote:Op maandag 9 januari 2006 15:57 schreef kikisantema het volgende:
wat had jij dan voor bijzondere dingen opgegeven?
- Afgeronde studie: Technische Bedrijfskunde aan de UTquote:Op maandag 9 januari 2006 15:57 schreef kikisantema het volgende:
wat had jij dan voor bijzondere dingen opgegeven?
Hoezo dat dan, als je nu voldoet aan de eisen is er toch geen probleem? De eisen voor de decentrale selectie en voor de loting zijn hetzelfde.quote:Op maandag 9 januari 2006 17:32 schreef 2Mini het volgende:
Ow ja, had ik al verteld dat ik niet aan de Decentrale mag meedoen omdat ik in de 3de klas van me school (Maerlant Lyceum) geen 2de vak als vrij deel mocht?
Moge maerlant worden getroffen door een meteoriet wanneer er niemand in het gebouw zit..
schande! 3 weken was het in Utrecht toen ik nog m'n propedeusejaar liep!quote:Op zondag 18 december 2005 15:26 schreef nevaeh87 het volgende:
ik hoef helemaal geen verpleegstage te lopen.....aan de ene kant vind ik het wel jammer....maar als ik jullie verhalen zo hoor....
hier nog een.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:53 schreef Jan-Ton het volgende:
jo mag ik ook in de openingspost
studeer ook gnk aan de UU
gek he, een studie waar je bij moet presteren.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:01 schreef Repeat het volgende:
kut
dus je kan nooit doorgaan zonder een blok nooit gehaald te hebben ?
Uiteindelijk moet je dus alles uit alle jaren halen
Een eis van de decentrale is dat je 2 vakken in je vrij deel heb dat mee doet aan je CSEquote:Op maandag 9 januari 2006 18:19 schreef Singa het volgende:
[..]
Hoezo dat dan, als je nu voldoet aan de eisen is er toch geen probleem? De eisen voor de decentrale selectie en voor de loting zijn hetzelfde.
sowieso als je B12 hebt laten vallen, heb je hier ongeveer niks meer te zoekenquote:Op maandag 9 januari 2006 19:57 schreef kikisantema het volgende:
*Had ik B12 toch maar niet latenvallen*
ja valt tegenquote:Op maandag 9 januari 2006 18:31 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
gek he, een studie waar je bij moet presteren.
Ow die manier.. ik dacht Bio12quote:Op maandag 9 januari 2006 20:13 schreef kikisantema het volgende:
Ik bedoel B2 lieve schat...![]()
Ik heb NG met economie 1
![]()
Oh zal wel danquote:Op maandag 9 januari 2006 19:49 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Een eis van de decentrale is dat je 2 vakken in je vrij deel heb dat mee doet aan je CSE
Ik vind het ook een vreemd verhaal, want hierin http://www.erasmusmc.nl/o(...)entrale%20sept05.pdf staat daarover niets in.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:49 schreef kikisantema het volgende:
Jullie zeggen: VWO nieuwe stijl moet twee examenvakken in vrije deel? En zegt gij mij dan eens waar dat staat? Heb ik nog nooit van gehoord namelijk...
Tandheelkunde en geneeskunde zijn zowat bijna gelijk aan elkaar..quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:10 schreef kikisantema het volgende:
Dit is het geneeskunde topic....![]()
Die eisen zijn voor tandheelkunde.. Wie is hier de wegkwijt?![]()
Wat zijn de vooropleidingseisen?
Je kunt geneeskunde gaan studeren met een van de volgende diploma’s:
VWO diploma met doorstroomprofielen:
- Natuur en Gezondheid óf
- Natuur en Techniek met biologie 1 en 2
Is de centrale loting voor THK en GNK niet ook op dezelfde dag? Moet je niet voor like elke opleiding met een centrale numerus fixus voor dezelfde datum inschrijven?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:01 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Tandheelkunde en geneeskunde zijn zowat bijna gelijk aan elkaar..
Zo is de sluiting voor decentrale ook de 15de
Pardon?quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:30 schreef Repeat het volgende:
mensen die heel erg precies zijn en hun spullen ordenen etc zijn anaal gefixeerd.
psycho analyse hequote:Op woensdag 11 januari 2006 17:14 schreef Bellah het volgende:
[..]
Pardon?
Vraagje! In welke lotingsklasse zaten jullie, en zijn jullie wel eens uitgeloot ofzo? Want, iedereen zou natuurlijk wel klasse A willen hebben... Maar dat haal ik waarschijnlijk toch niet
het is serieus een psycho analyse op zn freudsquote:Op woensdag 11 januari 2006 17:29 schreef Bellah het volgende:
[..]
Ga poepen? Ik vraag toch gewoon wat
Ja, idd...quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:31 schreef Repeat het volgende:
[..]
het is serieus een psycho analyse op zn freuds
zeer boeiende stof
vandaar dequote:Op woensdag 11 januari 2006 17:33 schreef The_DopeMan het volgende:
[..]
Ja, idd...
Hij heeft gelijk, dat is echt zo....
(alleen is het zeker GEEN boeiende stof... naar mijn mening dan)
welke klas zit je nu dan btw? want ik zie dat je uit 1990 bent, volgens mij moet je dan nog wel ffquote:Op woensdag 11 januari 2006 17:14 schreef Bellah het volgende:
[..]
Pardon?
Vraagje! In welke lotingsklasse zaten jullie, en zijn jullie wel eens uitgeloot ofzo? Want, iedereen zou natuurlijk wel klasse A willen hebben... Maar dat haal ik waarschijnlijk toch niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |