Ja natuurlijk wist je het, schei toch uit.quote:Op maandag 9 januari 2006 09:57 schreef DR878 het volgende:
Kan ik er wat aan doen dat zij achter mijn rug zich kapot gaan werken ?
Btw, dat is diezelfde bitch waarmee ik eerder een verslag heb gemaakt.
We moesten 1 verslag , en iedereen van de groep moest zijn exemplaar maken en dan mengen tot 1 verslag. Ik dus lekker een vet verslag maken, komen er maar 3 zinnen in dankzij haar, omdat ze dat te vergezocht vondt, zij moest zonodig dat verslag in elkaar knutselen.
Gelukkig ben ik van die teef af,
Op het eind bood ik aan om als presentator te werk te gaan, ja nee hoeft niet meer , ik , hij en zij doen al , jij mag vragen beantwoorden. En het erge was de hypocrysie van dat wijfquote:Op maandag 9 januari 2006 09:55 schreef Gripper het volgende:
Dus jij bent zo'n meesurfer die op het werk van anderen meedobbert en zo z'n studie haalt? Je had ook kunnen vragen aan die leider of ze nog een klusje had, het zou moeten opvallen als iedereen aan het zwoegen is en jij nog met je vingers in je neus zit.
Als je echt een talent bent haal je dit wel weer op
Goed planquote:Op maandag 9 januari 2006 10:01 schreef Geesoes het volgende:
Zeg tegen haar dat je haar gaat bedreigen als ze haar woorden niet terugneemt.
ja, dat is echt een goede oplossingquote:Op maandag 9 januari 2006 10:01 schreef Geesoes het volgende:
quote:Op maandag 9 januari 2006 10:01 schreef Geesoes het volgende:
Hell, steek maar gewoon meteen haar huis, ouders en kat in de fik.quote:Op maandag 9 januari 2006 10:01 schreef Geesoes het volgende:
Logischerwijs zou het beter zijn als ik dat wijf in vlammen zet , heb ik nooit meer last van haarquote:Op maandag 9 januari 2006 10:34 schreef Nosh het volgende:
[..]
Hell, steek maar gewoon meteen haar huis, ouders en kat in de fik.
Huis en ouders voor de vorige 2 verslagen, de kat als waarschuwing voor een eventuele volgende keer.
Laat je piemel zienquote:Op maandag 9 januari 2006 13:48 schreef DR878 het volgende:
Hmm, toevallig zit ze in mijn vizier, 10 meter verderop, iemand tips
??
quote:Op maandag 9 januari 2006 14:01 schreef rashudo het volgende:
Voor een 2000 EUR kom ik wel even bij die hoer op visite. Gegarandeerd dat je haar daarna nooit meer ziet.
Ik heb de hele examencomissie erbij gehaald en dan zeggen ze dat ook maar een beetje niet meewerken al tot meeliften behoort en dus een O is...quote:Op maandag 9 januari 2006 13:54 schreef Geesoes het volgende:
[..]
Laat je piemel zien
Maarre ff serieus, heb je haar er al op aangesproken of een gezamelijk gesprek met mentor/schoolleiding gehad?
En heb je ook echt niets gedaan of zit dat wijf je alleen knetterhard te naaien?quote:Op maandag 9 januari 2006 14:15 schreef DR878 het volgende:
[..]
Ik heb de hele examencomissie erbij gehaald en dan zeggen ze dat ook maar een beetje niet meewerken al tot meeliften behoort en dus een O is...
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |