quote:Op zondag 18 december 2005 15:15 schreef Repeat het volgende:
[..]
tja ik heb zo'n heel boekje (moeten kopen) waar vragen en formulieren ed instaan. Moet je invullen hoe het ging bij het wassen, hoe het ging bij het schijten ed, dus ik denk niet dat ik daar onderuit kan komen
Maar ik ga het uiteraard wel proberen
wtfquote:Op zondag 18 december 2005 15:26 schreef nevaeh87 het volgende:
ik hoef helemaal geen verpleegstage te lopen.....aan de ene kant vind ik het wel jammer....maar als ik jullie verhalen zo hoor....
Ik zit in maastricht........een van de weinige waar we geen verpleegkunde stage lopen....maar hoezo zouden jullie je benadeeld voelen?!quote:Op zondag 18 december 2005 15:31 schreef gohan16 het volgende:
welke uni zit jij nevaeh? In utrecht hebben we die 2 weken verpleging al gelijk in het begin van het jaar na 3 weken les.
omdat het kut is, nogal logischquote:Op zondag 18 december 2005 15:38 schreef nevaeh87 het volgende:
[..]
Ik zit in maastricht........een van de weinige waar we geen verpleegkunde stage lopen....maar hoezo zouden jullie je benadeeld voelen?!
Naja ik neem aan dat ze het niet voor niets doen en je er best veel van leert....maar maastricht werkt natuurlijk sowieso anders....wij hebben keiweinig theorie en keiveel praktijk....aanstaande week heb ik bijvoorbeeld 1 lezing, 2 keer werkgroep en 3 practica....dus bijna 50/50quote:
Naja ik bekijk dat soort dingen graag van de positieve kantquote:Op zondag 18 december 2005 15:43 schreef Repeat het volgende:
Ik wil helemaal niks leren van bejaarden hun billetjes afvegen en ze onder de douche zetten
Lerenquote:Op zondag 18 december 2005 15:42 schreef nevaeh87 het volgende:
[..]
Naja ik neem aan dat ze het niet voor niets doen en je er best veel van leert....maar maastricht werkt natuurlijk sowieso anders....wij hebben keiweinig theorie en keiveel praktijk....aanstaande week heb ik bijvoorbeeld 1 lezing, 2 keer werkgroep en 3 practica....dus bijna 50/50
Idee is ook een beetje dat je dan niet arrogant tegenover de verpleging zult opstellen als je eenmaal arts bent.quote:Op zondag 18 december 2005 16:11 schreef Repeat het volgende:
ik ben al zó professioneel joh. Ik heb dat echt niet nodig
ja dat denk ik ook. Maar ik denkt ook dat je zoiets niet echt kunt leren; óf je bent een arrogante hork, óf je bent het niet... Alhoewel je je natuurlijk ook beter gaat voelen als je eenmaal "arts" bent... Kunnen ze het beter dan nog even proberen af te leren, ipv zo vroeg al, want dan ben je natuurlijk nog helemaal niks, kan je je ook niet arrogant opstellenquote:Op zondag 18 december 2005 16:27 schreef Wuder het volgende:
[..]
Idee is ook een beetje dat je dan niet arrogant tegenover de verpleging zult opstellen als je eenmaal arts bent.
Werkt goed als je dusdanig als slaaf door de verpleging wordt gebruiktquote:Op zondag 18 december 2005 16:27 schreef Wuder het volgende:
[..]
Idee is ook een beetje dat je dan niet arrogant tegenover de verpleging zult opstellen als je eenmaal arts bent.
Nou ze zijn niet allemaal zo arrogant hoor! ik wil juist meestal niet aan mensen vertellen dat ik geneeskunde studeer want dan krijgen ze zo'n beeld van je! later hoop ik ook een persoonlijke arts te zijn, soort vriend van mensen die iets meer weet dan een patient......Laat dat dokter maar achterwege!Je bent dus gewoon de verkeerde tegengekomen! of ik ben een uitzondering, maar dat geloof ik ook niet!quote:Op zondag 18 december 2005 16:42 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik studeer verpleegkunde en bij mijn eerste stage was er een arts bezig met zijn psychiatrie diploma ofzo, en die kwam verkondigen dat hij 's ochtends begroet wenste te worden met 'Goedemorgen dokter'. Nou vraag ik me af, zijn alle geneeskunde studenten arrogant, of ben ik gewoon een verkeerde tegen gekomen?
Denk niet dat ik ooit arrogant kan worden (of klinkt dat dan alweer arrogant?)....denk dat arrogante artsen ook een andere motivatie hebben om hun studie te doen.......quote:Op zondag 18 december 2005 16:49 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik hoop ook graag dat ik een verkeerde tegen ben gekomen. Helaas is mijn vader ook arts en zijn hij en al zn studievriendjes allemaal walgelijk arrogantAllemaal van die veel te veel verdienende dikke blaaskaken...
Ik hoop echt meer menselijkheid te zien bij artsen die ik tijdens mijn loopbaan tegenkom! Dus lieve geneeskunde studenten, houd jezelf menselijk PLEASE!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |