ik heb t nooit zo op Cruz en zn maniertjes gehad. Hopelijk knalt ie er in de arena nog n paar in, maar ik heb liever iemand anders in de spitsquote:
Dat is nog maar de vraag natuurlijk.quote:Op maandag 19 december 2005 00:36 schreef TC03 het volgende:
[..]
Oh god, rot toch op.Kuijt en Kalou doen het minder dan vorig jaar en Feyenoord presteert beter.
Niet van Kalou, wel van Kuijt. Beeld je eens in dat daar Charisteas en Sibon stonden ofzo.quote:We zijn helemaal niet zo afhankelijk van hun twee als iedereen denkt.
'Vrij goed' ja, maar daar word je geen kampioen mee natuurlijk.quote:En zo slecht zijn we niet meer hoor. Bahia, Greene, Hofs en De Guzman enzo doen het vrij goed allemaal. Dus doe iedereen een plezier en log gewoon uit, met je gezeik altijd.
Weet je niet, doemdenkerij die nergens op gebaseerd is.quote:Op maandag 19 december 2005 00:57 schreef bart83 het volgende:
[..]
Niet van Kalou, wel van Kuijt. Beeld je eens in dat daar Charisteas en Sibon stonden ofzo.Dan stonden we er slechter voor als Ajax.
Nee, realistisch zijn en voorruit denken. Wat is Feyenoord nou zonder K2?quote:Op maandag 19 december 2005 01:01 schreef TC03 het volgende:
[..]
Weet je niet, doemdenkerij die nergens op gebaseerd is.
Ik denk dat Feyenoord meer is dan je zou denken zonder Kuijt en Kalou.quote:Op maandag 19 december 2005 01:11 schreef bart83 het volgende:
[..]
Nee, realistisch zijn en voorruit denken. Wat is Feyenoord nou zonder K2?
Ik vestig al m'n hoop op Jansen want van Wotte moeten we het niet hebben denk ik.
hmm ik ben bang dat hij er niet activer is op geworden in Italie hoor...quote:Op maandag 19 december 2005 09:11 schreef xboxps2 het volgende:
hopelijk keert cruz terug volgend jaar
Vertelde ie je dat vanacht nadat jullie aan het nagenieten warenquote:Op maandag 19 december 2005 00:02 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hij komt niet naar Feyenoord. 100% zeker en dat weet ik al een tijdje.
quote:Op maandag 19 december 2005 09:41 schreef Kaap het volgende:
[..]
Vertelde ie je dat vanacht nadat jullie aan het nagenieten waren![]()
Ikke!quote:Op maandag 19 december 2005 10:48 schreef xboxps2 het volgende:
wie gaan er trouwens woensdag ?
Presentéquote:Op maandag 19 december 2005 10:48 schreef xboxps2 het volgende:
wie gaan er trouwens woensdag ?
Ga je toch met de trein vanuit Amersfoort man!quote:Op maandag 19 december 2005 11:27 schreef Cart_man het volgende:
Niet aanwezig. Geen auto, dus niet te doen...
Altijd jammer dat er zo negatief word gedacht.quote:Op zondag 18 december 2005 21:25 schreef xboxps2 het volgende:
ik heb er geen vertrouwen meer in
Heeft weinig nut zoiets. Heen ken wel, maar terug niet.quote:Op maandag 19 december 2005 11:32 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ga je toch met de trein vanuit Amersfoort man!
Je ken wel bij mij logeren!quote:Op maandag 19 december 2005 11:41 schreef Cart_man het volgende:
Heeft weinig nut zoiets. Heen ken wel, maar terug niet.
Vervoer terug lijkt me zo geregeld toch?quote:Op maandag 19 december 2005 11:41 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Heeft weinig nut zoiets. Heen ken wel, maar terug niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |