Welke jodin hoopt er nou in godsnaam dat Feyenoord alle wedstrijden verliestquote:Op zondag 18 december 2005 14:49 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
wat je zegt ben je zelf.
Je laat je wel weer goed kennen. Echt een bevestiging dat je niet zo snel een dommer iemand vind dan jij. Uiteraard wel in dit topic daar lopen genoeg trieste lui als jij rond. Word eens volwassen en gedraag je is als een echte kerel. Als ik niet zo'n kater had zou ik je graag een pak op de broek willen geven om je is op te voeden. Een slimme knul kunnen we immers niet van je maken aangezien je een domme boerenkinkel bent met het iq van een mesthoop.![]()
Ik kijk over het hele seizoen. Het was niet altijd mooi, er zat wel vaak strijd in. Zeker in de thuiswedstrijden. De laatste 3 wedstrijden miste die strijd in 2 wedstrijden ja. Jammer, maar gelijk lopen zeiken is ook weer wat. Gewoon doorgaan en meer strijd leveren en daarom ook mn mouwen opstropen.quote:Op zondag 18 december 2005 14:31 schreef TC03 het volgende:
Hoe kan je nou tevreden zijn als je gelijktspeelt tegen RBC en verliest van ADO in zo'n korte tijd.
Luinge is een slechte scheids, maar zoek het eerder even bij Feyenoord dat ze deze wedstrijd hebben verknald. Er is gewoon niet goed gespeeld en daar had de scheids geen invloed op.quote:Op zondag 18 december 2005 14:37 schreef Netsplitter het volgende:
Het rare is dat luinge altijd de lul is, maakt niet uit waar hij fluit...
Zou dat aan de supporters liggen of aan zijn gefluit???
Het is trouwens algemeen bekent dat luinge een vieze thuisfluiter is...
Ook al schoppen ze de tegenpartij van de mat....
Dat ze bagger gespeeld hebben ben ik met je eens...quote:Op zondag 18 december 2005 15:04 schreef snabbi het volgende:
[..]
Ik kijk over het hele seizoen. Het was niet altijd mooi, er zat wel vaak strijd in. Zeker in de thuiswedstrijden. De laatste 3 wedstrijden miste die strijd in 2 wedstrijden ja. Jammer, maar gelijk lopen zeiken is ook weer wat. Gewoon doorgaan en meer strijd leveren en daarom ook mn mouwen opstropen.
[..]
Luinge is een slechte scheids, maar zoek het eerder even bij Feyenoord dat ze deze wedstrijd hebben verknald. Er is gewoon niet goed gespeeld en daar had de scheids geen invloed op.
Het is ook vooral een uit probleem. Thuis willen ze wel maar uit niet.quote:Op zondag 18 december 2005 16:51 schreef methodmich het volgende:
Toch opvallend, dat het tegen sterke en voetballende teams wel lukt. Ik zie wat parallellen met het Nederlands elftal.
Tuurlijk willen ze wel, ze kunnen niet.quote:Op zondag 18 december 2005 16:57 schreef snabbi het volgende:
[..]
Het is ook vooral een uit probleem. Thuis willen ze wel maar uit niet.
Gefeli Ludacriss
Ik heb het vooral over de inzet. Thuis lijken ze opgedweept te worden door het publiek. Wanneer deze lekker achter ze staat rollen ze de tegenstander op. De felle strijd zoals het jagen e.d. lijken ze niet echt te doen in uitwedstrijden.quote:Op zondag 18 december 2005 17:00 schreef F1Bas het volgende:
Tuurlijk willen ze wel, ze kunnen niet.
nee maar ze verliezen wel elke keer punten tegen degradanten. Dus dan doen ze blijkbaar niet genoeg anders winnen ze gewoon dik. Als je 3 klasses beter bent hoor je gewoon makkelijk te winnen en als dat niet gebeurt dan is dat scherpte of inzet die ontbreekt. En daar mogen ze hard gestraft voor worden dit begint namelijk een structureel probleem te worden.quote:Op zondag 18 december 2005 17:05 schreef snabbi het volgende:
Heb je dat gemekker ook weer. Ze staan niet te juichen dat ze verliezen hoor![]()
Volgens mij is dat al een structureel probleem sinds 1996 ofzoquote:Op zondag 18 december 2005 17:53 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
nee maar ze verliezen wel elke keer punten tegen degradanten. Dus dan doen ze blijkbaar niet genoeg anders winnen ze gewoon dik. Als je 3 klasses beter bent hoor je gewoon makkelijk te winnen en als dat niet gebeurt dan is dat scherpte of inzet die ontbreekt. En daar mogen ze hard gestraft voor worden dit begint namelijk een structureel probleem te worden.
Sinds wanneer zijn AZ ook joden?quote:Op zondag 18 december 2005 18:05 schreef Football_Lad het volgende:
Hoor je op de terugweg dat de joden(AZ en A...) gewonnen hebben!Ik hoef geen Talpa te zien vanavond,kanker maar op......
Eerst gingen ze massaal naar A... en sinds 'n paar jaar(sinds 't goed gaat) naar AZ!!Is toch gewoon zo,dat weten jullie zelf ook....Voor mij ben je dan gewoon 'n jood.Eens 'n jood,altijd 'n jood.....quote:
Beetje overdreven, maar zit wel wat in. Van de zomer komen ze weer terugquote:Op zondag 18 december 2005 18:15 schreef Football_Lad het volgende:
[..]
Eerst gingen ze massaal naar A... en sinds 'n paar jaar(sinds 't goed gaat) naar AZ!!Is toch gewoon zo,dat weten jullie zelf ook....Voor mij ben je dan gewoon 'n jood.
quote:Eens 'n jood,altijd 'n jood.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |