abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 18 december 2005 @ 15:03:40 #2
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_33190931
quote:
Op zondag 18 december 2005 14:49 schreef yvette1982 het volgende:

[..]

wat je zegt ben je zelf.
Je laat je wel weer goed kennen. Echt een bevestiging dat je niet zo snel een dommer iemand vind dan jij. Uiteraard wel in dit topic daar lopen genoeg trieste lui als jij rond. Word eens volwassen en gedraag je is als een echte kerel. Als ik niet zo'n kater had zou ik je graag een pak op de broek willen geven om je is op te voeden. Een slimme knul kunnen we immers niet van je maken aangezien je een domme boerenkinkel bent met het iq van een mesthoop.
Welke jodin hoopt er nou in godsnaam dat Feyenoord alle wedstrijden verliest
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_33190959
quote:
Op zondag 18 december 2005 14:31 schreef TC03 het volgende:
Hoe kan je nou tevreden zijn als je gelijktspeelt tegen RBC en verliest van ADO in zo'n korte tijd.
Ik kijk over het hele seizoen. Het was niet altijd mooi, er zat wel vaak strijd in. Zeker in de thuiswedstrijden. De laatste 3 wedstrijden miste die strijd in 2 wedstrijden ja. Jammer, maar gelijk lopen zeiken is ook weer wat. Gewoon doorgaan en meer strijd leveren en daarom ook mn mouwen opstropen.
quote:
Op zondag 18 december 2005 14:37 schreef Netsplitter het volgende:
Het rare is dat luinge altijd de lul is, maakt niet uit waar hij fluit...
Zou dat aan de supporters liggen of aan zijn gefluit???

Het is trouwens algemeen bekent dat luinge een vieze thuisfluiter is...
Ook al schoppen ze de tegenpartij van de mat....
Luinge is een slechte scheids, maar zoek het eerder even bij Feyenoord dat ze deze wedstrijd hebben verknald. Er is gewoon niet goed gespeeld en daar had de scheids geen invloed op.
  zondag 18 december 2005 @ 15:04:39 #4
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_33190967
Deze nederlaag had ik enigzins verwacht, gezien de resultaten uit het verleden, maar het valt me toch tegen dat uitgerekend Feyenoord op strijd wordt afgetroefd.

Wedstrijden tegen psv en de joden win je op karakter. Wedstrijden tegen ADO en RBC verlies je op 'karakter'. Heel jammer want als je kampioen wilt worden moet je juist tegen dat soort "clubjes" winnen!

Enige oplossing is zorgen dat je tegen AZ wel je ware aard toont en die nederlaag van vandaag kunt wegspoelen!

En voor de rest.........

FEYENOORD FOREVER!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  zondag 18 december 2005 @ 15:35:10 #5
136427 Nellid
TRAINSPOTTING
pi_33191925
tvp

Verder had Feyenoord gewoon moeten winnen, zeker als je gelijk maakt...

Gewoon heel knullig om dan alsnog door een corner de boor in te gaan.
pi_33191971
Ik dacht gisteren nog, t zal wel weer een gelijkspelletje worden... zelfs dat was te optimistisch
  zondag 18 december 2005 @ 15:48:11 #7
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_33192263
tja...
A.M.A.B
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zondag 18 december 2005 @ 15:57:58 #8
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_33192523
quote:
Op zondag 18 december 2005 15:04 schreef snabbi het volgende:

[..]

Ik kijk over het hele seizoen. Het was niet altijd mooi, er zat wel vaak strijd in. Zeker in de thuiswedstrijden. De laatste 3 wedstrijden miste die strijd in 2 wedstrijden ja. Jammer, maar gelijk lopen zeiken is ook weer wat. Gewoon doorgaan en meer strijd leveren en daarom ook mn mouwen opstropen.
[..]

Luinge is een slechte scheids, maar zoek het eerder even bij Feyenoord dat ze deze wedstrijd hebben verknald. Er is gewoon niet goed gespeeld en daar had de scheids geen invloed op.
Dat ze bagger gespeeld hebben ben ik met je eens...
Zeker Greene? had die goal moeten maken...
Die kon hij erin pissen...

Maar luinge had weer een aardige hoofdrol vandaag....
Als de eeuwige thuisfluiter die z'n toto lot interessanter vindt dan een eerlijke pot voetbal...
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_33193738
Had het vorige week al gezegd... de punten blijven in Den Haag !
pi_33194125
Toch opvallend, dat het tegen sterke en voetballende teams wel lukt. Ik zie wat parallellen met het Nederlands elftal.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_33194271
quote:
Op zondag 18 december 2005 16:51 schreef methodmich het volgende:
Toch opvallend, dat het tegen sterke en voetballende teams wel lukt. Ik zie wat parallellen met het Nederlands elftal.
Het is ook vooral een uit probleem. Thuis willen ze wel maar uit niet.
Gefeli Ludacriss
pi_33194364
quote:
Op zondag 18 december 2005 16:57 schreef snabbi het volgende:

[..]

Het is ook vooral een uit probleem. Thuis willen ze wel maar uit niet.
Gefeli Ludacriss
Tuurlijk willen ze wel, ze kunnen niet.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  zondag 18 december 2005 @ 17:00:38 #13
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_33194369
het wordt tijd dat ze de selectie is aanpakken. Laat ze maar lekker tot 6 uur nachts rondjes laten rennen in het zuiderpark. De selectie is 10 keer zo sterk als de amateurs van ado. Als je dan verliest heb je gewoon je best niet gedaan of domme dingen gedaan en moet je gestraft worden. Zo mogen ze van mij ook wel voortaan wat clausules in contracten stoppen dat ze niet betaald krijgen bij dit soort wanprestaties.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
pi_33194498
Heb je dat gemekker ook weer. Ze staan niet te juichen dat ze verliezen hoor
pi_33194538
quote:
Op zondag 18 december 2005 17:00 schreef F1Bas het volgende:
Tuurlijk willen ze wel, ze kunnen niet.
Ik heb het vooral over de inzet. Thuis lijken ze opgedweept te worden door het publiek. Wanneer deze lekker achter ze staat rollen ze de tegenstander op. De felle strijd zoals het jagen e.d. lijken ze niet echt te doen in uitwedstrijden.
  zondag 18 december 2005 @ 17:36:55 #16
124630 Sender_
Rotterdam echt wel !!
pi_33195457
Wat een kk wedstrijd.
Weinig inzet bij de spelers, Luinge die weer is een one man show ervan wilde maken.
Hij floot gewoon zo duidelijk tegen Feyenoord. Voor de rest gewoon kut gespeeld en opzich
op inzet ook vaak overtroffen.
Het dieptepunt vond ik toch wel Ali B, wat een debiel is dat zeg die heel erg in waarde is gezakt bij mij.
Gister al gelezen in de krant dat Den Haag nog steeds ze cluppie is, dat hebben we gezien vandaag. Hij heeft totaal geen inzet getoond ging geen 1 duel aan. kk maar op met hem.

Wat een drama weer zeg...
Gory Gory what a Hell of a way to Die
pi_33195841
Misschien maar beter als we uitgeschakeld worden voor de beker. Zijn ze tenminste gefocust voor AZ en W2. Maar ik wil die cup ook weer eens winnen...
  zondag 18 december 2005 @ 17:53:48 #18
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_33195978
quote:
Op zondag 18 december 2005 17:05 schreef snabbi het volgende:
Heb je dat gemekker ook weer. Ze staan niet te juichen dat ze verliezen hoor
nee maar ze verliezen wel elke keer punten tegen degradanten. Dus dan doen ze blijkbaar niet genoeg anders winnen ze gewoon dik. Als je 3 klasses beter bent hoor je gewoon makkelijk te winnen en als dat niet gebeurt dan is dat scherpte of inzet die ontbreekt. En daar mogen ze hard gestraft voor worden dit begint namelijk een structureel probleem te worden.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
pi_33196028
quote:
Op zondag 18 december 2005 17:53 schreef yvette1982 het volgende:

[..]

nee maar ze verliezen wel elke keer punten tegen degradanten. Dus dan doen ze blijkbaar niet genoeg anders winnen ze gewoon dik. Als je 3 klasses beter bent hoor je gewoon makkelijk te winnen en als dat niet gebeurt dan is dat scherpte of inzet die ontbreekt. En daar mogen ze hard gestraft voor worden dit begint namelijk een structureel probleem te worden.
Volgens mij is dat al een structureel probleem sinds 1996 ofzo
  zondag 18 december 2005 @ 18:05:27 #20
136282 Football_Lad
IK SCHIJT OP DE F-SIDE.....
pi_33196311
Ongelooflijk,wat 'n zware KUT-wedstrijd was dat zeg.We zaten net in 't stadion,stond 't al 1-0!De hele wedstrijd tussen die juichende Haagsche hoppies gezeten..Was één grote lijdensweg!Kom je eindelijk op 1-1,denk je;nu gaan we ze opvreten,kom je godverdomme meteen weer achter.....Wat 'n klote-instelling!Ik schaamde me zo diep dat ik gewoon geen tijd meer had om kwaad te zijn,dat zegt al genoeg.Hoor je op de terugweg dat de joden(AZ en A...) gewonnen hebben!Ik hoef geen Talpa te zien vanavond,kanker maar op......
"Feyenoorder ben je,dat kun je niet worden......"
pi_33196413
quote:
Op zondag 18 december 2005 18:05 schreef Football_Lad het volgende:
Hoor je op de terugweg dat de joden(AZ en A...) gewonnen hebben!Ik hoef geen Talpa te zien vanavond,kanker maar op......
Sinds wanneer zijn AZ ook joden?
slettebak [@] gmail.com
pi_33196504
Zwaar verkankerd dit weer. Winnen van PSV en dat dit..

Mja gewoon opstaan en doorgaan!!

FEYENOORD
Hand in Hand.
"He who does'nt understand history is doomed to repeat it."
  zondag 18 december 2005 @ 18:15:07 #23
136282 Football_Lad
IK SCHIJT OP DE F-SIDE.....
pi_33196568
quote:
Op zondag 18 december 2005 18:09 schreef JaWi het volgende:

[..]

Sinds wanneer zijn AZ ook joden?
Eerst gingen ze massaal naar A... en sinds 'n paar jaar(sinds 't goed gaat) naar AZ!!Is toch gewoon zo,dat weten jullie zelf ook....Voor mij ben je dan gewoon 'n jood.Eens 'n jood,altijd 'n jood.....
"Feyenoorder ben je,dat kun je niet worden......"
pi_33196600
quote:
Op zondag 18 december 2005 18:15 schreef Football_Lad het volgende:

[..]

Eerst gingen ze massaal naar A... en sinds 'n paar jaar(sinds 't goed gaat) naar AZ!!Is toch gewoon zo,dat weten jullie zelf ook....Voor mij ben je dan gewoon 'n jood.
Beetje overdreven, maar zit wel wat in. Van de zomer komen ze weer terug .
quote:
Eens 'n jood,altijd 'n jood.....
slettebak [@] gmail.com
pi_33196653
Het is weer de schuld van Luinge hoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')