Oja zie het nu pas, hmm dat is een beetje uit mijn richting zeg maar. Anders had ik er vanmiddag al wel wat willen ophalen.quote:Op zondag 18 december 2005 15:45 schreef Knekwurst het volgende:
Aarle-Rixtel.. staat ook onderaan in de beginpost.
Scary Movie dan voor 5 euro incl.?quote:Op zondag 18 december 2005 15:50 schreef Sjakie01 het volgende:
Scary Movie
En in eerste instantie de Scream box, maar ik las net dat ze nieuw voor 10 euro bij de mediamarkt liggen, dus daar kachel ik zo even naar toe.
haal ze uit de OP?quote:Op maandag 19 december 2005 05:56 schreef Knekwurst het volgende:
Final Destination & Heat zijn verkocht.
Helaas is hij al verkocht.. volgende keer beter want er komen nog wel wat dvd's bij de verkoop binnenkort.quote:Op zondag 18 december 2005 15:51 schreef the900 het volgende:
Wegens een zeer spoedig verlopen afhandeling vorige keer neem ik The Game in overweging. Wel pas als mijn stufi er is... als iemand anders er in de tussentijd op biedt heb ik maar gewoon pech
Nou dat komt toch goed uit want je bent toch een schralequote:Op zondag 18 december 2005 15:37 schreef Knekwurst het volgende:
Zal de prijs van scream wel iets kunnen aanpassen maar dat heeft weinig nut lijkt me aangezien de verzendkosten 5,50 bedragen.. onder de 4,50 exc. verzending voor 3 dvd's vind ik wel erg schraal..
Avalanche.. voeg me even toe op msn: knekwurst @ hotmail.com
Die ligt voor 6.99 of 3 voor 15 bij FRS. Dat is dus geen aantrekkelijk tegenbod.quote:Op vrijdag 23 december 2005 07:11 schreef Knekwurst het volgende:
Next friday is gereserveerd. 6 inc. voor ace ventura?
Daar ga je toch niet op inquote:Op zaterdag 24 december 2005 07:39 schreef Knekwurst het volgende:
Hoeveel bied je dan voor Ace Ventura alleen?
zie vorig bod en deel het door 2quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:33 schreef Knekwurst het volgende:
Niet geschoten is altijd mis..
Beetje te weinig om een dvd incl. verzending op te sturen idd.. helaasquote:Op zaterdag 24 december 2005 17:41 schreef diamant het volgende:
[..]
zie vorig bod en deel het door 2
The French Connectionquote:Op zondag 25 december 2005 07:56 schreef Knekwurst het volgende:
Er zitten zeker een paar mooie titels bij je ruilers. Waarin heb je interesse?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |