daar heb ik geen twijfels overquote:Op maandag 19 december 2005 14:50 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
briatore wordt er vast zelf heel veel beter van![]()
nou misschien neemt briatore het zelf daar over bij mclaren. dennis gaat dan lekker van zijn pensioen genietenquote:Op maandag 19 december 2005 14:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daar heb ik geen twijfels overmaar dat moet toch allemaal een rare bedoeling zijn geweest, Dennis, Alonso en Briatore om één tafel om te regelen dat Briatore zn wereldkampioen kwijt raakt en een concurent versterkt. Maar zelf verdient hij er wel weer aan
Zou zeer mooi zijn. Ben ook wel benieuwd wie de vervanger van Alonso gaat worden bij Renault.quote:Op maandag 19 december 2005 15:16 schreef rubbereend het volgende:
dan zou het mooi zijn als Schumacher ook nog 2007 rijdt, dan zou je echt 2 enorm sterke teams krijgen
Wellicht Sebastien Bourdais.quote:Op maandag 19 december 2005 15:22 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd wie de vervanger van Alonso gaat worden bij Renault.
die jonge Fin, kan ff niet op zn naam komen, heeft toch in die jeugdopleiding van Renault gezeten?quote:Op maandag 19 december 2005 15:22 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Zou zeer mooi zijn. Ben ook wel benieuwd wie de vervanger van Alonso gaat worden bij Renault.
Ik denk dat je Kovalainnen (hoop dat ik goed schrijf) bedoeld. Die zou inderdaad wel een behoorlijke kans maken.quote:Op maandag 19 december 2005 15:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die jonge Fin, kan ff niet op zn naam komen, heeft toch in die jeugdopleiding van Renault gezeten?
Kovalainen zou kunnen jah...quote:Op maandag 19 december 2005 15:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die jonge Fin, kan ff niet op zn naam komen, heeft toch in die jeugdopleiding van Renault gezeten?
die jaquote:
Kimi + Rossiquote:Op maandag 19 december 2005 15:41 schreef David Letterman het volgende:
Kimi is, als uitstekende coureur, natuurlijk welkom bij Ferrari, maar als Ferrari aanhanger wil ik dan wel dat ie wat losser wordt met praten etc...niet dat monotone ge-oh van hem...past niet bij de Italianen...
Dat zou ook een stunt zijn jah! Dan hebben ze 1 coureur die zeker te weten snel is en 1 coureur die nog veel moet leren over de auto. Dus 1 stabiele factor en misschien een verrassing??quote:
ik verwacht dat die naar ferrari gaat.quote:Op maandag 19 december 2005 16:50 schreef Murray het volgende:
Leuk hoor Alonso naar Mclaren.. als Kimi dan maar wel blijft.![]()
Kimi en Alonso, wat een teamquote:Op maandag 19 december 2005 16:50 schreef Murray het volgende:
Leuk hoor Alonso naar Mclaren.. als Kimi dan maar wel blijft.![]()
ik denk eerder de McLarens roodquote:Op maandag 19 december 2005 16:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kimi en Alonso, wat een team
En Vodafone naar McLaren, al die rode winkels straks zilverkleurig.. ik krijg er al een warm gevoel bij
Verwacht ik dus niet teveel van Alonso komend seizoen, als hij weet dat ie weggaat, en het team weet dat ie weggaat.. hmm.
Kimi kampioen dit jaar!!
quote:Op maandag 19 december 2005 17:26 schreef FCDB het volgende:
Kimi moet iig blijven... Alonso erbij is wel tof..
Vodafone als sponsor is heel leuk en aardig zo lang de auto maar dezelfde kleuren blijft houden!!
Ferrari mag iig die bagger montoya hebben... van kimi blijven ze af!
Dan moet hij wel genoegen nemen met een heel wat tragere auto. Veel mensen die nu juichen over de prestaties van Raikkonen vergeten nog weleens dat dat ook deels kwam door de snelheid van de McLaren.quote:Op maandag 19 december 2005 15:12 schreef HPoi het volgende:
Ik denk dat Kimi naar Ferrari gaat.Hij heeft het gehad met de onbetrouwbaarheid van McLaren en dit seizoen stak het gerucht, dat Kimi een contract met Ferrari voor 2007 getekend heeft, de kop op.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |