Waren dat niet romijnse kaarsen met een lichtkogel?quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:35 schreef Scooter1 het volgende:
Ben opzoek naar Parachutes die rode of witte parachutjes met een lichtkogel, meestal rood of wit of geel. Ik had die dingen altijd in de jaren 80, maar kan ze nergens vinden.
Iemand een idee hoe die dingen nu heten of waar ze tekoop zijn in Amsterdam
En nee, ik bedoel niet die kogels die ze op schepen gebruiken.
Als je goed kijkt zul je zien dat ik hier en daar ook al wat heb neergezet.quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:48 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ben de enige op het forum die zijn vuurwerk heeft gepost :/ damn dudes, gaan jullie allemaal achter de pc nieuwjaar vieren ?
quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:48 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ben de enige op het forum die zijn vuurwerk heeft gepost :/ damn dudes, gaan jullie allemaal achter de pc nieuwjaar vieren ?
Lees dit topic: VUURWERKtopic, klik eerst even hier! en snap waarom nog niemand hier op jouw vragen is ingegaan.quote:
Ja precies ik maak wel een hendig sjieke foto als ik het binnen heb.quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:52 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
ZEG!!!!!! ik moet mijn vuurwerk nog halen dombo, 29-30-31 zijn de verkoop dagen he, onthou dat wel even!
Post je vuurwerk.quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:08 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja precies ik maak wel een hendig sjieke foto als ik het binnen heb.
Heel makkelijk, klein gaatje achterin melkbus en fakkeltje erbij als je lang genoeg gewacht hebtquote:Op dinsdag 27 december 2005 11:54 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
hoe steek je hem aan?? Die carbidbus?
Ik ken ze alleen als 1 schots, maar je hebt ze kennelijk ook als vuurpijl en als pot:quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:57 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Waren dat niet romijnse kaarsen met een lichtkogel?
Ja maar ik wou het dus eigenlijk juist niet met een fakkel doen.. omdat je die steeds aan moet steken en hem nergens kwijt kan e.d.quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:08 schreef frenkck het volgende:
[..]
Heel makkelijk, klein gaatje achterin melkbus en fakkeltje erbij als je lang genoeg gewacht hebt. Perfecte methode, geen gekloot met elektrische ontsteking. Gevaarlijk is het ook niet, want als je een goede ijzeren melkbus hebt, kan hij nooit uit elkaar klappen.
Is het een zgn Horse brand?quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:57 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar een vriend op bezoek die zo'n ding bij zich had, als het goed is heb ik dit jaar ook weer een van hem...
Ik weet niet of ze Chinees of Belgisch waren (Alpeco is een Belgisch merk vind ik op internet)
Mja even een goede fakkel bouwen of kopen, neem een goede lange stevige stok, timmer er een verfblikje oid aan en doe er veel oude lappen in. Dit even doordrenken met lampenolie en hij blijft verschrikkelijk lang branden. Stok kan je ook makkelijk in de grond steken ofzo.quote:Op woensdag 28 december 2005 11:36 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja maar ik wou het dus eigenlijk juist niet met een fakkel doen.. omdat je die steeds aan moet steken en hem nergens kwijt kan e.d.
met 4 melkbussen is dat wel makkelijk
maar zo met 1 niet
Wat is dat voor onzin dan, is toch je eigen verantwoordelijkheidquote:Op dinsdag 27 december 2005 21:06 schreef dutchie het volgende:
[..]
Lees dit topic: VUURWERKtopic, klik eerst even hier! en snap waarom nog niemand hier op jouw vragen is ingegaan.
Er worden hier GEEN formules uitgewisseld hoe of wat men met vuurwerk kan gaan 'knutselen'
Ziet er goed uit.quote:Op woensdag 28 december 2005 14:03 schreef Martijn85 het volgende:
Ik heb dit besteld
Dynasty Display Box -C-
[afbeelding]
en
Fully Loaded - Night Fire
[afbeelding]
En heb nog wat knalspul liggen van vorig jaar voor overdag
¤ 120,=quote:Op woensdag 28 december 2005 14:36 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Ziet er goed uit.![]()
Wat was je kwijt?
Dat dacht jij.quote:Op woensdag 28 december 2005 13:53 schreef Skv het volgende:
[..]
Wat is dat voor onzin dan, is toch je eigen verantwoordelijkheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |