Nabij Sittard.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:17 schreef fratsman het volgende:
Uit? Limbricht?Heb maar half half gekeken...
Bij de laatste puntentellingen lag het heeeel dicht bij elkaar ja...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:37 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Nabij Sittard.
Collega van mij zit in het achtergrondkoor van Stein. Tweede geworden, die zal balen.![]()
Die hoor ik nu ook voor het eerst, die is wel leuk jaquote:Op maandag 20 februari 2006 19:45 schreef waynie het volgende:
[EDIT]
En hoe heet dat nummer van iets met een konijntje erin ofzoo.. wordt gezongen door die gast van ''die fiets van piet van pa is zo gepasseerd"
Heb m gevonden; Henkie - een heel lief konijntje
Wat een lekkere zatte meezinger![]()
[/EDIT]
Zóóó fucking sneu gewoon...quote:Op maandag 20 februari 2006 18:38 schreef Cybart het volgende:
mijn prognose voor Carnavals / apres ski / WK hit van het jaar:
Santa Rosa - Viva Holandia
Ik doe mee... vastelaovend vier je met echte limburgse muziek wat latin en schlager muziek.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:01 schreef fratsman het volgende:
Ik heb de neiging om een topic te openen over alle Limburgse toppers... zowel nieuwe als klassiekers.
Wie doet er mee?
Ik deel je mening!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:04 schreef BrauN het volgende:
Zóóó fucking sneu gewoon...
'Viva Colonia' is een geweldig Kölsch lied, maar dan komt er uiteraard weer zo'n Hollandse teringdebiel die er een verlepte après-ski versie van gaat maken. En je zult zien dat het nog écht een carnavals- of WK-hit gaat worden ook...
Amen!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:04 schreef BrauN het volgende:
[..]
Zóóó fucking sneu gewoon...
'Viva Colonia' is een geweldig Kölsch lied, maar dan komt er uiteraard weer zo'n Hollandse teringdebiel die er een verlepte après-ski versie van gaat maken. En je zult zien dat het nog écht een carnavals- of WK-hit gaat worden ook...
Ik vind dat allemaal niet zo eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:14 schreef LXIV het volgende:
[..]
Zeg Cherrymoon,
Aan je avatar te zien ben je toch een echte Bosschenaar c.q. Oeteldonker.
Hoezo geen leuke Nederlandse of Bossche carnavalsmuziek?
Ik noem even:
De twee pinten, de deurzakkers, Sophie Peeters, de Krukskes, Wim Kersten...
Keuze genoeg om de hele carnaval ieder uur een nieuw plaatje te draaien.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |