Nou, de vrolijkheid spat er van af... dit is toch geen carnavalsmuziek lijkt me ???? Ik draaide vorige week ben je geil of wil wil je een koekje, dat sloeg er aan op het publiek !!!! Tittn (is alleen ook alweer een paar jaar oud !)quote:Op woensdag 8 februari 2006 07:36 schreef hetsjhokleek het volgende:
Moord in Herpen van Pap & pudding is tot nu toe de leukste die ik gehoord heb.
En hij sloeg haar door de keukenruit.
Hiep hiep hoera, hiep hiep hoera.
En het bloed spoot alle kanten uit.
Hiep hiep hoera, hiep hiep hoera.
Inderdaad! En ik kan 'm nu al niet meer horen.quote:Op zondag 5 februari 2006 19:38 schreef Carnaval het volgende:
De carnavalshit van dit jaar is van Adje en Theo met Boom is ho Tuut Tuut.![]()
De tekst is inderdaag niet echt vrolijk. Maar de eerste paar keer dat je het hoort zal je alleen een vrolijke melodie horen en het hiep hiep hoera. Dus dat is wel carnavalesk.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:45 schreef ginod het volgende:
[..]
Nou, de vrolijkheid spat er van af... dit is toch geen carnavalsmuziek lijkt me ???? Ik draaide vorige week ben je geil of wil wil je een koekje, dat sloeg er aan op het publiek !!!! Tittn (is alleen ook alweer een paar jaar oud !)
Ik verwacht ook dat Boem is ho te vroeg is gekomen en dus geen echte carnavalskraker wordt. Hoewel ik het zelf nog nooit heb gehoord volgens mij.quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:03 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Inderdaad! En ik kan 'm nu al niet meer horen.![]()
Bij jullie misschien, hier nietquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:55 schreef apestaartje het volgende:
(Ja Limburgers, ik weet dat het meer naar Apres Ski neigt, maar dat genre scoort op geen enkel moment in het jaar zo goed als tijdens carnaval. Ik ga er onderhand een verband tussen zien)
Global Kryner!quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:44 schreef tuut84 het volgende:
GLOBAL KRYNER - FUNKY TOWN. ze zeggen dat dat de carnavals hit word hier in de regio
En alweer afgelopen.quote:
Nabij Sittard.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:17 schreef fratsman het volgende:
Uit? Limbricht?Heb maar half half gekeken...
Bij de laatste puntentellingen lag het heeeel dicht bij elkaar ja...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:37 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Nabij Sittard.
Collega van mij zit in het achtergrondkoor van Stein. Tweede geworden, die zal balen.![]()
Die hoor ik nu ook voor het eerst, die is wel leuk jaquote:Op maandag 20 februari 2006 19:45 schreef waynie het volgende:
[EDIT]
En hoe heet dat nummer van iets met een konijntje erin ofzoo.. wordt gezongen door die gast van ''die fiets van piet van pa is zo gepasseerd"
Heb m gevonden; Henkie - een heel lief konijntje
Wat een lekkere zatte meezinger![]()
[/EDIT]
Zóóó fucking sneu gewoon...quote:Op maandag 20 februari 2006 18:38 schreef Cybart het volgende:
mijn prognose voor Carnavals / apres ski / WK hit van het jaar:
Santa Rosa - Viva Holandia
Ik doe mee... vastelaovend vier je met echte limburgse muziek wat latin en schlager muziek.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:01 schreef fratsman het volgende:
Ik heb de neiging om een topic te openen over alle Limburgse toppers... zowel nieuwe als klassiekers.
Wie doet er mee?
Ik deel je mening!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:04 schreef BrauN het volgende:
Zóóó fucking sneu gewoon...
'Viva Colonia' is een geweldig Kölsch lied, maar dan komt er uiteraard weer zo'n Hollandse teringdebiel die er een verlepte après-ski versie van gaat maken. En je zult zien dat het nog écht een carnavals- of WK-hit gaat worden ook...
Amen!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:04 schreef BrauN het volgende:
[..]
Zóóó fucking sneu gewoon...
'Viva Colonia' is een geweldig Kölsch lied, maar dan komt er uiteraard weer zo'n Hollandse teringdebiel die er een verlepte après-ski versie van gaat maken. En je zult zien dat het nog écht een carnavals- of WK-hit gaat worden ook...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |