Om te raden hoe iedereen er hier uitziet waar nog geen foto van bekend is?quote:Op zondag 18 december 2005 01:22 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Grappig... is misschien ook wel eens een leuk idee om te doen.
Nee, zwart haar laten verfen. Ik ben nu een blondje... maar niet domquote:Op zondag 18 december 2005 01:24 schreef Arliator het volgende:
[..]
Om te raden hoe iedereen er hier uitziet waar nog geen foto van bekend is?
Dat denk je, je hebt wel een leuk inkoppertje gegeven met je reactie, maar ik kop hem niet inquote:Op zondag 18 december 2005 01:25 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee, zwart haar laten verfen. Ik ben nu een blondje... maar niet dom
Ja vertel eens? Hoe zie je mij? Vertel ik wel of het kloptquote:Op zondag 18 december 2005 01:22 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Grappig... is misschien ook wel eens een leuk idee om te doen.
Oei... dat vind ik altijd moeilijk... ik denk dat je donker haar hebt.quote:Op zondag 18 december 2005 01:26 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ja vertel eens? Hoe zie je mij? Vertel ik wel of het klopt
quote:Op zondag 18 december 2005 01:26 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dat denk je, je hebt wel een leuk inkoppertje gegeven met je reactie, maar ik kop hem niet in![]()
Maagd met ascendant Weegschaal, tochquote:Op zondag 18 december 2005 01:26 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ja vertel eens? Hoe zie je mij? Vertel ik wel of het klopt
Ik geloof dat hij serieus last van zijn knieën heeft. Hij had het net al over vocht dat er zat.quote:Op zondag 18 december 2005 01:27 schreef melke het volgende:
Roel loopt alsof hij dagen paard gereden heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |