Ja I know, I know... Het was meer een emotionele dan een doordachte post. Het spijt me verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:34 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Het 'nutteloze' waar ik naar verwijs had niks te maken met het tegen Jan zijn, maar meer met de manier waarop jij het postte. Argumentatie doet een heleboel
Kan ie mooi zijn ellebogen daar in Schotland laten rondslingeren.quote:Vennegoor mag praten met Celtic
Van onze Telesportredactie
EINDHOVEN, zondag
PSV houdt volop rekening met een vertrek van Jan Vennegoor of Hesselink meteen na het weekeinde. De spits heeft inmiddels toestemming gekregen om te praten met Celtic, wat aangeeft dat PSV en de Schotse topclub er in grote lijnen uit zijn.
Of het tot een transfer komt, hangt nu af van de gesprekken tussen Vennegoor en Celtic. Bronnen binnen PSV omschrijven de pogingen van Celtic om Vennegoor aan zich te binden als ’heel serieus’ en als veel concreter dan enige tijd geleden FC Porto was. Op de achtergrond speelt ook de interesse van Bolton Wanderers nog een rol, maar Celtic heeft momenteel de beste papieren.
Ondanks alle transferperikelen zal Vennegoor of Hesselink, evenals André Ooijer, vanmiddag tegen NEC nog gewoon van de partij zijn.
bij de ajaciedjes staat het altijd wel leukquote:Op zondag 20 augustus 2006 11:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Kan ie mooi zijn ellebogen daar in Schotland laten rondslingeren.
Iddquote:
Gelukkig maar. De fans konden aanvankelijk niet lachen om het aantrekken van Jan, letters achterop het shirt zetten doet daar een euro de letterquote:
Als ie voor het geld was gegaan, was ie wel naar Rusland vertrokken.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:01 schreef Zwansen het volgende:
Jan is echt zo'n speler die je alles gunt, ook al gaat ie weg voor het geld.
Geld was zeker een reden, anders ga je niet naar Celtic.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Als ie voor het geld was gegaan, was ie wel naar Rusland vertrokken.
Hij zal er niet slechter gaan verdienen; maar hij is niet voor het grote geld gegaan. Elke voetballer is een broodvoetballer, maar om hem voor een geldwolf uit te maken, beetje raarquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:07 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Geld was zeker een reden, anders ga je niet naar Celtic.
Oh, het was helemaal niet mijn bedoeling om hem als geldwolf af te schilderen. Ik bedoelde meer, zelfs als ie voor het geld zou zijn weggegaan.... Dan nog zou ik het hem niet kwalijk nemen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hij zal er niet slechter gaan verdienen; maar hij is niet voor het grote geld gegaan. Elke voetballer is een broodvoetballer, maar om hem voor een geldwolf uit te maken, beetje raar
Verandering van spijs na 5 jaar en naar een club die weliswaar in een mindere competitie om het kampioenschap speelt en Champions League, dat is vrij logisch.
Maakt niet uit hij stond erquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:13 schreef BigFire het volgende:
hoe kun je een goal in je schoot geworpen krijgen zeg![]()
maar ach, ik gun het hem wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |