dat blijkt dan want kjh is er niet bijquote:Op zondag 14 mei 2006 14:59 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Een spits wordt niet afgerekend op hard werken maar doelpunten. En dat kan deze houten klaas OOK niet bovengemiddeld.Nogmaals, eeuwig zonde dat hij voh meeneemt ipv The Hunt.
Scorebordjournalistiekquote:Op zondag 14 mei 2006 13:33 schreef dVTB het volgende:
[..]
Dit jaar slechts 11, terwijl zelfs Rick Hoogendorp van RKC er nog 12 inlegde. Clubgenoten Farfan (21) en Kone (13) bleven Vennegoor voor, om nog maar te zwijgen over Huntelaar, die 33 treffers maakte: 3 keer zo veel als deze over het paard getilde PSV-spits. En dat aantal van 15-20 treffers haalt -ie wel vaker niet trouwens. Wat mensen zien in deze voetballer, is mij een compleet raadsel.
meen je dit serieusquote:Op zondag 14 mei 2006 20:07 schreef JustJunior het volgende:
Vennegoor gaat belangrijk worden op het WK
Zeker weten, velen onderschatten hem gigantisch.quote:Op zondag 14 mei 2006 13:07 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Dit is serieus? Kan meer dan menigeen denkt?
Of hij word heel veel overschat... Ik vind hem wel aardig maar hij gaat geen belangrijke rol spelenquote:Op zondag 14 mei 2006 20:52 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zeker weten, velen onderschatten hem gigantisch.
Dat lijkt me nogal logisch omdat hij daar niet geheel op topniveau speelde.quote:Op zondag 14 mei 2006 19:23 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Als Huntelaar nog bij H'veen had gevoetbald had niemand het over zijn debuut op een WK gehad.
heeft hij ooit gescoord danquote:Op zondag 14 mei 2006 21:53 schreef Trancelocator het volgende:
In de categorie "Opmerkelijke foto's"
Vennegoor of Hesselink mist voor open doel in de wedstrijd tegen Armenië.
[afbeelding]
Bij een gelijke stand een kwartier voor tijd zal hij, of Babel, zijn opwachting wel gaan maken.quote:Op zondag 14 mei 2006 21:47 schreef Suijk het volgende:
Hij zal de bank niet veel afkomen, maar toch leuk dat 'ie mee mag.
dat weet je nooitquote:Op zondag 14 mei 2006 21:47 schreef Suijk het volgende:
Hij zal de bank niet veel afkomen, maar toch leuk dat 'ie mee mag.
In 3 wedstrijden kan het nooit veel zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |