Idd!quote:Op zondag 18 december 2005 10:18 schreef Fir3fly het volgende:
Wat ziet iedereen toch in die Clarissa...![]()
Woonde ik maar in Roosendaalquote:Op zondag 18 december 2005 23:09 schreef Magics het volgende:
Ik heb ook op Merle gestemd. Btw Falco, ik heb Linda al 2x zien lopen hier in Roosendaal. Ze ziet er goed uit joh !!
Ik snap wel dat jij het niet snapt, want zelf snap ik er ook weinig van.quote:Op maandag 19 december 2005 14:33 schreef BVO het volgende:
Ik snap echt niks van al die Serge-stemmen.
Zie het alquote:
quote:Op woensdag 21 december 2005 13:58 schreef Ayaxola het volgende:
Wie o wie heeft er op Marscha gestemd
Gatver, dan zouden we nog langer tegen die kop aan moeten kijken
[..]
Zie het al
jij beheerst de kunstvorm sarcasme wel tot in de puntjes!quote:Op woensdag 21 december 2005 18:12 schreef roze-meisje het volgende:
gabriel moet natuurlijk door, hij is super mannelijk en sexy, bovendien zingt hij afwisselende nummers![]()
![]()
gewoon voor de leuk.... ik vond hem ook eerst leuk. Maar ik ergerde me kapot de laatste keer. Dus doe maar nietquote:Op woensdag 21 december 2005 19:10 schreef Loesje29 het volgende:
Davide! Gewoon voor de leuk, omdat ik het hem gun dat hij een keertje een liedje op een normale manier gaat zingen ipv dat dramatische gebral wat hij de laatste keer deed
ik wil net zeggen, ik vind hem nou niet 1 van de knapste! hij ziet eruit als eengluiperd.quote:Op woensdag 21 december 2005 19:20 schreef PeRi het volgende:
Zn stem!. De rest moet ie wel aan werken.
Streep Davide door, zet Alex in de plaats en vervang 'dramatisch gebral' door 'zingen als een pipo zonder ritmegevoel', en dan heb je mijn beredenering.quote:Op woensdag 21 december 2005 19:10 schreef Loesje29 het volgende:
Davide! Gewoon voor de leuk, omdat ik het hem gun dat hij een keertje een liedje op een normale manier gaat zingen ipv dat dramatische gebral wat hij de laatste keer deed
ALEX??????????? Wow dat vind ik echt een flapdrol.....quote:Op woensdag 21 december 2005 19:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Streep Davide door, zet Alex in de plaats en vervang 'dramatisch gebral' door 'zingen als een pipo zonder ritmegevoel', en dan heb je mijn beredenering.
whahaha winnen ? Dacht het nietquote:Op woensdag 21 december 2005 19:34 schreef Cee het volgende:
Ja, lief he?Met mij zijn er wel 2 anderen hoor, pas maar op voor je 't weet WINT IE! Gna gna.
hij praat wel liefquote:Op woensdag 21 december 2005 19:34 schreef Cee het volgende:
Ja, lief he?Met mij zijn er wel 2 anderen hoor, pas maar op voor je 't weet WINT IE! Gna gna.
Waarom Svenie wil dat Maaike de wildcard krijgt? Zijn onderbouwing... Maar heeeeeeel misschien drukte ik me wat onduidelijk uitquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |