Lekker!quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:13 schreef Sjowhan het volgende:
Snijden in je arm.. DoH!
quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:14 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Lekker!
in de tweede post hele TT om zeep geholpen![]()
Jij zou een boek moeten schrijven!
je zou vast beginnen met het laatste hoofdstuk![]()
Standaard jaquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:16 schreef nixxx het volgende:
Valt me nog mee dat Mukie niet door het slotje gepost heeftDat deed ze toch altijd?
Nee, das jouw taak tegenwoordig hequote:Op zaterdag 17 december 2005 22:15 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Verzin jij anders ff een TT in 20sec![]()
ik lette opquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:16 schreef nixxx het volgende:
Valt me nog mee dat Mukie niet door het slotje gepost heeftDat deed ze toch altijd?
doe jij het maar eens niet als je niet meer tegengehouden wordtquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:18 schreef Sjowhan het volgende:
Door slotjes posten staat toch een straf op?![]()
ja... opstappenquote:
Spoorzoeken?quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:22 schreef nixxx het volgende:
[..]
ja... opstappennaar de warmte... dan doe ik mijn cursus spoorzoeken later wel verder
ik kan niet door slotjes heen postenquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:20 schreef Mukie het volgende:
[..]
doe jij het maar eens niet als je niet meer tegengehouden wordt![]()
Dat is een geruststellende gedachtequote:Op zaterdag 17 december 2005 22:24 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ik kan niet door slotjes heen posten
ik zag wat bekende namen in de AT, dus ik dacht, ik neem eens een kijkjequote:Op zaterdag 17 december 2005 22:22 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Spam!
Maar have fun![]()
Wat of wie heeft je hier heen gesleurd trouwens?
Jep.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:25 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat is een geruststellende gedachte
zou veuls te koud zijnquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:23 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Spoorzoeken?
Mukie sleept niet met dr schaamlippen over de grond![]()
ik heb standaard 3 topics open staanquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:26 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Jep.
Degene die het wel moeten, moeten EERST refreshen in myAT voordat ze posten
quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:22 schreef nixxx het volgende:
[..]
ja... opstappennaar de warmte... dan doe ik mijn cursus spoorzoeken later wel verder
3 maar?quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:26 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik heb standaard 3 topics open staan
shit betraptquote:
alleen mn sc'squote:
Jammer voor je, maar toch eerst refreshenquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:26 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik heb standaard 3 topics open staan
Ja ik heb een scherp oog!quote:
men neme een scherp stuk ijzer, liefst een scheermesje zonder beveiliging ervoor.quote:
tja je hebt van die mensen die idd een schaamliplift nodig hebbenquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:28 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja ik heb een scherp oog!
Maar ze zouden er wel lekker glad van worden
Ik ken trouwens iemand die dr lipjes bij heeft laten snijden![]()
Hey Frezerquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:30 schreef Frezer het volgende:
Muuk!!Jij hier!
De rest ook een goede avond natuurlijk,.
wie heeft gewonnen?quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:33 schreef Godlike02 het volgende:
ido uitslag
quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:33 schreef Godlike02 het volgende:
ido uitslag
wanneer er een winnaar is geselecteerdquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:36 schreef marcb1974 het volgende:
Wanneer is dat definitief afgelopen
Eind maartquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:36 schreef marcb1974 het volgende:
Wanneer is dat definitief afgelopen
Die aderen hadden dan ook wel lang genoeg aan de binnenkant gezeten, het was tijd voor een veranderingquote:
Laat het gaan!quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die aderen hadden dan ook wel lang genoeg aan de binnenkant gezeten, het was tijd voor een verandering.
Mannelijke Fok!kers Bloedend & Gewaagd #17 ?quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:39 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Laat het gaan!
PLaats het is op een plek waarvan niemand het verwacht
Om volgend jaar weer opnieuw te beginnen,quote:
nieuwe oorbellenquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:39 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Laat het gaan!
PLaats het is op een plek waarvan niemand het verwacht
Daar zat net al een jokerquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mannelijke Fok!kers Bloedend & Gewaagd #17 ?.
Kom bijna niet meer in USquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mannelijke Fok!kers Bloedend & Gewaagd #17 ?.
En dan komt het NOOIT meer terug hopelijkquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:37 schreef Mukie het volgende:
[..]
wanneer er een winnaar is geselecteerd
Ik denk een jaar er tussenquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:42 schreef Frezer het volgende:
[..]
Om volgend jaar weer opnieuw te beginnen,.
Je bent gewoon jaloers dat er mensen in dit land rondlopen die wel talent, uitstraling en uiterlijk hebbenquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dan komt het NOOIT meer terug hopelijk![]()
Ach ja, ik neem aan dat er bout-programma's sowieso geen gebrek zal zijn...quote:
Ach, als Yelly Clarkson het meest talentvolle, uitstralingsrijke en uiterlijk schone is wat de VS een paar jaar terug voortbracht, dan doen we het niet eens zo slechtquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:46 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat er mensen in dit land rondlopen die wel talent, uitstraling en uiterlijk hebben![]()
Ja, ben op alle 2 heel erg jaloursquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:46 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat er mensen in dit land rondlopen die wel talent, uitstraling en uiterlijk hebben![]()
USA namen ken ik echt nietquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ach, als Yelly Clarkson het meest talentvolle, uitstralingsrijke en uiterlijk schone is wat de VS een paar jaar terug voortbracht, dan doen we het niet eens zo slecht.
Een paar van haar liedjes vind ik best wel aardig.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:47 schreef Litpho het volgende:
Yelly Clarkson
Ga je in Heerlen stappen?quote:
Als ze al weg is gaat ze zeer waarschijnlijk deze toevoeging ook niet meer beantwoorden hé?quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:51 schreef Dromenvanger het volgende:
TreebeekDaar woon je toch of niet? Treekbeek, de hoofdstad van Brunssum.
Op een forum weet je maar nooitquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:56 schreef Frezer het volgende:
[..]
Als ze al weg is gaat ze zeer waarschijnlijk deze toevoeging ook niet meer beantwoorden hé?
Je weet altijd dat er een hoop debielen zijnquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:58 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Op een forum weet je maar nooit
De liedjes wel (dwz, de singles van haar tweede album), maar de zang. De coupletten gaan nog wel, maar zo gauw Kelly een refrein aan voelt komen slaan alle stoppen door, gaat subtiliteit het raam uit en wordt het een gemaakt monotoon schreeuwen zonder enige nuance of dynamiek erin. *ril*.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:50 schreef Frezer het volgende:
[..]
Een paar van haar liedjes vind ik best wel aardig.
Maastricht is wel okey, maar Limburg is sowieso rustig als je het mij vraagt. Alsof het hier allemaal in slaap valt vaak.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:59 schreef Sjowhan het volgende:
Ben 1 keer in Maastricht geweest, puik stadje, lekkere vlaaien
Wil 't wel eens rustig op m'n gemakkie bekijken, maar die tijd komt nog wel
Debielen heb je overal, maar doordat mensen direct verbonden zijn hier komt de debiliteit nog harder over. Hier hoef je geen masker voor te houden. Je kunt wel een masker voorhouden maar je stupiditeit komt sneller tot uitdrukking.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:59 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je weet altijd dat er een hoop debielen zijn
Ik ken ook niet meer van haar dan het gene er wel eens op de radio langs komt, maaruh....quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
De liedjes wel (dwz, de singles van haar tweede album), maar de zang. De coupletten gaan nog wel, maar zo gauw Kelly een refrein aan voelt komen slaan alle stoppen door, gaat subtiliteit het raam uit en wordt het een gemaakt monotoon schreeuwen zonder enige nuance of dynamiek erin. *ril*.
Hoeft niet meerquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:03 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik ken ook niet meer van haar dan het gene er wel eens op de radio langs komt, maaruh....
* Frezer schaamt zich verder.![]()
ik woon in hartje randstad.. vind 't daarom ook heerlijk om naar limburg te gaan op vakantie, al is 't om lekker te fietsen door de natuurquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:01 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Maastricht is wel okey, maar Limburg is sowieso rustig als je het mij vraagt. Alsof het hier allemaal in slaap valt vaak.
Een grote buitenwijk. Maar wel rustig en om eens op je gemakt te bekijken, hoewel maastricht dan weer wel druk is.
Ik hou meer van het rustige zonder massa's mensen om me heen.
Zeer accurate opmerking!quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:05 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hoeft niet meer
Zo te horen kent lipje de nummers al van binnen naar buiten en weer terug
Zo druk als het door het jaar heen in de randstad is, zo druk is het in de vakanties in Limburg,quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:10 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ik woon in hartje randstad.. vind 't daarom ook heerlijk om naar limburg te gaan op vakantie, al is 't om lekker te fietsen door de natuur
dat zal best wel jaquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:11 schreef Frezer het volgende:
[..]
Zo druk als het door het jaar heen in de randstad is, zo druk is het in de vakanties in Limburg,.
Een leven in de Randstad kan ik me niet voorstellen, echt niet. Ik zou er wel aan kunnen wennen maar ik zou gestressed worden. Als ik aan de Randstad denk, dan denk ik aan een mensenstroom om me heen.quote:
't is zo; ik woon aan een drukke straat, dat betekend bijna 24uur verkeer.. In 't begin, en vooral met de zomer, was 't lastig in slaap komen door al 't geluid (toen ik bij me ouders nog woonde). Het heeft een tijdje geduurd, maar nu valt 't ontzettend mee.. Als er een zware vrachtwagen de straat doordenderd voel je 't soms wel, maar da's maar heel soms.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:26 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Een leven in de Randstad kan ik me niet voorstellen, echt niet. Ik zou er wel aan kunnen wennen maar ik zou gestressed worden. Als ik aan de Randstad denk, dan denk ik aan een mensenstroom om me heen.
Hier op de wegen heb je ook veel verkeer maar toch ......hier waar het huis staat komt niemand voorbij. Behalve de mensen die met de hond lopen. Geen enkele auto te horen. Dat is prettig tijdens het slapen.
Misschien is dat ook in vele plekken in de Randstad zo.
Die rustDaar doe ik het helemaal voor. Die rust hier.
Maar dus niet overal die rust. Toch is rust prettig. Het gevoel hebben dat je niet op een mierenhoop zit.
Bij de Randstad denk ik aan altijd mensen om je heen, zoals New York. Een plek dat nooit slaapt. En juist die rust 's avonds is dus nodig zoals ik zeiAltijd leven in de brouwerij is vermoeiend.
Ik ga ook zo op de bank hangen, en daarna richting het bed. Waar er alleen maar duisternis en stilte heerst![]()
GVDquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:47 schreef Sjowhan het volgende:
Files naar A'dam/DH/R'dam ja
En ik woon niet in Alphen
Te zien in #tweakdsl (irc.tweakers.net) is dat er sommige mensen er last van hebben jaquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:49 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
GVD
Lag mn verbinding er weer is uit
Had jij ook hikjes vanavond?
Tnxquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:53 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Te zien in #tweakdsl (irc.tweakers.net) is dat er sommige mensen er last van hebben ja
Van de week nog gedaan met het kabeltrekken, moet je ook doen . . .quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:13 schreef Sjowhan het volgende:
Snijden in je arm.. DoH!
dat is echt auw, vooral de wondjes die heel miniem zijnquote:Op zondag 18 december 2005 00:23 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Van de week nog gedaan met het kabeltrekken, moet je ook doen . . .![]()
Jackass gezien?quote:Op zondag 18 december 2005 00:37 schreef marcb1974 het volgende:
Moet je je maar eens goed snijden met papier, en dan het liefst een stuk of 100 wondjes per hand
Nope, gewoon gebeurt tijdens het werken (ooit toen ik nog aan vakantiewerk moest doen)quote:
Dat heb ik wel eens gedaan, per ongeluk.. En kan zeggen dat 't geen fun isquote:Op zondag 18 december 2005 00:37 schreef marcb1974 het volgende:
Moet je je maar eens goed snijden met papier, en dan het liefst een stuk of 100 wondjes per hand
Jackass the moie doen ze het expressquote:Op zondag 18 december 2005 00:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nope, gewoon gebeurt tijdens het werken (ooit toen ik nog aan vakantiewerk moest doen)
dat zou wel dagen last tot gevolgen hebben gehadquote:Op zondag 18 december 2005 00:46 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Jackass the moie doen ze het express![]()
Tussen de tenen
Tussen de vingers![]()
Mondhoeken!!!! WTF!!!
Wat niet bij jackassquote:Op zondag 18 december 2005 00:47 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
dat zou wel dagen last tot gevolgen hebben gehad
Gatverdammequote:Op zondag 18 december 2005 00:46 schreef Godlike02 het volgende:
Tussen de tenen
Tussen de vingers![]()
Mondhoeken!!!! WTF!!!
Oeh ja... Ik voelde de pijn gewoon toen ik ernaar zat te kijken.quote:Op zondag 18 december 2005 00:46 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Tussen de tenen
Tussen de vingers![]()
Mondhoeken!!!! WTF!!!
En vuurwerk in je ass niet?quote:Op zondag 18 december 2005 00:54 schreef Mokster het volgende:
[..]
Oeh ja... Ik voelde de pijn gewoon toen ik ernaar zat te kijken.
Maar de topper blijft voor mij toch het speelgoedautootje![]()
Mee eensch...quote:Op zondag 18 december 2005 01:00 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
![]()
En vooral briljant
maar de ludieke grappen waren nog steeds leuker dan de au grappen
quote:Op zondag 18 december 2005 01:01 schreef Mokster het volgende:
[..]
Mee eensch...
De gezichten van de klanten in die winkel toen ie daar op de wc ging zitten met zn krantje.
Priceless!!![]()
Auto huren. Helemaal totalloss rijden. En daarna terugbrengen (met opblaaspop).quote:Op zondag 18 december 2005 01:02 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Baby op de auto![]()
Blinde achter het stuur![]()
Die was geweldigquote:Op zondag 18 december 2005 01:04 schreef Mokster het volgende:
[..]
Auto huren. Helemaal totalloss rijden. En daarna terugbrengen (met opblaaspop).
Als levend aas dienen voor krokodillenquote:Op zondag 18 december 2005 01:04 schreef Mokster het volgende:
[..]
Auto huren. Helemaal totalloss rijden. En daarna terugbrengen (met opblaaspop).
Dat stukje van die port-a-potti waar die dikke in ging, enorm veel darmgeluiden, en daarna wee-man eruit kwamquote:
Ow ja... Hilarisch om te zien, maar blij dat ik niet in die auto zat...quote:Op zondag 18 december 2005 01:05 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Die was geweldig![]()
Dat soort grappen zou ik dus ook uithalen
Die met dat dat schijten op de zaak was vooral geweldig aangezien hij het de eerste keer niet op kan houden![]()
Nope...quote:Op zondag 18 december 2005 01:27 schreef broer het volgende:
En op dit moment zit ook echt iedereen die dvd te kijken?
Nee, zit Serenity te kijken . . .quote:Op zondag 18 december 2005 01:27 schreef broer het volgende:
En op dit moment zit ook echt iedereen die dvd te kijken?
Twist heeft afgelopen nacht al meer dan genoeg gezopen. Die ligt al lang in haar bed.quote:Op zondag 18 december 2005 01:37 schreef Viper_74 het volgende:
Of Twist moet nog even langskomen en een nachtdrankje willen nemen
Oeh, dies echt oudquote:Op zondag 18 december 2005 01:46 schreef MissMSX het volgende:
Koud he!
Zeg heb jij dat weer besteld: pokkenweer
Hee, last van kouwe tenen kouwe oren kouwe klauwen
Anti-vries en ook nog al die regen op je kop
Weinig wind maar het is helaas een hele kouwe
En De Bilt zegt dat je morgen binnen blijven moet
Zeker weten dat we morgen lekker zweten
Eskimo's!
Wat?
Eskimo's je hoort toch wat ik zeg!
Dat betekent dat we boerenkool gaan eten
(Wat is het kou-houd)
Waterkoud (koud)
Berekoud (koud)
Koud he, berekoud
Wat is het koud he (koud)
Koud he, nou
Koud he, berekoud
Koud he, zo
(Wat is het kou-houd)
Zit de vorst weer aan de grond
fris vandaag he, nou
Uit de wind is het nog wel om uit te houden
In de zon en achter glas dan scheelt het wel een jas
Koude start, hee, wie wil er effe douwen
Het journaal zegt
Het is in eeuwen niet zo koud geweest
Neem jij die vogels in De Bilt nog serieus
Eskimo's
Wat
Eskimo's je hoort toch wat ik zeg
Eskimo's, o, die zoenen met hun neus
Vlak achter een pekelwagen
Zit je je steeds af te vragen
Waarom schijnt toch nooit de zon
Zoals hij vroeger schijnen kon
Net als ikquote:
Aren't we allquote:Op zondag 18 december 2005 01:50 schreef Godlike02 het volgende:
Ik ben oud
euj, Treebeek is heerlijk om te wonen jaquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:55 schreef Dromenvanger het volgende:
Weet ik
Daarom maak ik ook dat geintje. Brunssum is een gat.
Treebeek ook. Maar goed, je hebt nog altijd Maastricht en Heerlen. Hoewel Heerlen ook niet je van het is.
Toch is het lekker wonen in Brunssum. Rustiger als hier kan het bijna niet. Tenzij je ergens op een berg woont.
dan ben ik dat ook en dat weiger ikquote:Op zondag 18 december 2005 01:50 schreef Godlike02 het volgende:
Ik ben oud
Wij zijn van hetzelfde bouwjaar...quote:
Nope, zijn wij ook nietquote:Op zondag 18 december 2005 02:33 schreef Mokster het volgende:
[..]
Wij zijn van hetzelfde bouwjaar...
Dus als jij jezelf nou ook niet als oud beschouwt, dan ben ik het ook niet
En ik mág zo graag zeuren over mijn leeftijd...quote:Op zondag 18 december 2005 02:38 schreef marcb1974 het volgende:
En de rest van de kinderen hier mag al helemaal niet zeuren![]()
Helemaal mee eens!!quote:Op zondag 18 december 2005 02:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nope, zijn wij ook niet![]()
En de rest van de kinderen hier mag al helemaal niet zeuren![]()
Jij bent ook uit dat geweldige bouwjaar!quote:Op zondag 18 december 2005 02:40 schreef broer het volgende:
[..]
En ik mág zo graag zeuren over mijn leeftijd...
Die uitspraak in combinatie met die avatar vertelt me dat jij nooit oud zult worden.quote:Op zondag 18 december 2005 02:40 schreef Mokster het volgende:
wou dat mn neus wat minder verstopt zat...
Zoek eens recht boven je mond?quote:Op zondag 18 december 2005 02:40 schreef Mokster het volgende:
wou dat mn neus wat minder verstopt zat...
LOLquote:Op zondag 18 december 2005 02:48 schreef broer het volgende:
[..]
Die uitspraak in combinatie met die avatar vertelt me dat jij nooit oud zult worden.
Ja en ik rol net uit de kroeg zo mijn bedje inquote:Op zondag 18 december 2005 02:52 schreef broer het volgende:
[..]
Dat is nog maar afwachten.
Waarom lig je al in bed? Vermoeiende avond achter de rug?
Hè. Net toevallig vandaag ben je écht verkouden.quote:Op zondag 18 december 2005 02:49 schreef Mokster het volgende:
(maar nee... vandaag ben ik gewoon echt verkouden)
Dat gebeurt mij nou nooit. Ik maak het dan altijd nog véél later.quote:Op zondag 18 december 2005 02:52 schreef Christine het volgende:
Ja en ik rol net uit de kroeg zo mijn bedje in
Had niks met verstandig te maken.quote:Op zondag 18 december 2005 02:54 schreef broer het volgende:
[..]
Dat gebeurt mij nou nooit. Ik maak het dan altijd nog véél later.
Wat ben je toch ook een verstandig meisje.
Zelfs al zou ik Patsy op dit moment willen imiteren, dan zou ik het er niet eens in krijgenquote:Op zondag 18 december 2005 02:53 schreef broer het volgende:
[..]
Hè. Net toevallig vandaag ben je écht verkouden.
Maar zodra je thuis kwam, ging je meteen in bed liggen. Terwijl je ook door je huiskamer had kunnen dansen. Op de heerlijke klanken van Yorin Fm, bijvoorbeeld, of op die van Radio 538. Maar nee: jij ging naar bed. Van je nachtrust genieten. Ik vind dat een schoolvoorbeeld van verstandigheid.quote:Op zondag 18 december 2005 02:56 schreef Christine het volgende:
Had niks met verstandig te maken.
De kroegen gingen om twee uur dicht
Slaap lekker.quote:Op zondag 18 december 2005 02:59 schreef Mokster het volgende:
Ok... derde slaappoging!
Truste Moksbeeb!quote:Op zondag 18 december 2005 02:59 schreef Mokster het volgende:
Ok... derde slaappoging!
Nee, in bed van mijn laptop genieten. Dat is wat anders, broer.quote:Op zondag 18 december 2005 02:59 schreef broer het volgende:
[..]
Maar zodra je thuis kwam, ging je meteen in bed liggen. Terwijl je ook door je huiskamer had kunnen dansen. Op de heerlijke klanken van Yorin Fm, bijvoorbeeld, of op die van Radio 538. Maar nee: jij ging naar bed. Van je nachtrust genieten. Ik vind dat een schoolvoorbeeld van verstandigheid.
O ja. Dat is waar ook.quote:Op zondag 18 december 2005 03:00 schreef Christine het volgende:
Nee, in bed van mijn laptop genieten. Dat is wat anders, broer.
Goed. Alles naar wens.quote:Op zondag 18 december 2005 03:02 schreef Christine het volgende:
hoe is het met jou eigenlijk?
Natuurlijk niet. Waarom dacht je anders dat ik zo goed gestemd was?quote:Op zondag 18 december 2005 03:10 schreef Christine het volgende:
Ja, op liefdesgebied heb ik ook niks te klagen eigenlijk.
Heb jij al de ware gevonden intussen?
Nee, leuke collega's bestaan niet bij de IND. (hoewel...quote:Op zondag 18 december 2005 03:14 schreef broer het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Waarom dacht je anders dat ik zo goed gestemd was?
...
Heu...
Maar mooi dat je niets te klagen hebt. Jij hebt steeds nieuwe vriendjes en precies op het moment dat je ze zat wordt, worden ze uitgezet? Of ken je ze niet van je werk?
Ik krijg het gevoel dat je het gesprek niet op gang wilt houden, Christine.quote:Op zondag 18 december 2005 03:22 schreef Christine het volgende:
Er zijn een paar wel leuke collega's en ik ben monogaam en van de lange relaties
wat wil je van me horen?quote:Op zondag 18 december 2005 03:25 schreef broer het volgende:
[..]
Ik krijg het gevoel dat je het gesprek niet op gang wilt houden, Christine.
Niets speciaals. Maar jij begon een gesprek, en ik heb geleerd dat je een gesprek - als het dan eenmaal begonnen is - op gang moet houden. Dat is alles wat ik deed.quote:Op zondag 18 december 2005 03:26 schreef Christine het volgende:
wat wil je van me horen?
Ik hoop dat je een goede tijd met hem tegemoet gaat.quote:ik heb een leuke man leren kennen en heb eigenlijk weinig zin in anderen, c'est ça.
Ik vroeg vooral iets uit beleefdheidquote:Op zondag 18 december 2005 03:28 schreef broer het volgende:
[..]
Niets speciaals. Maar jij begon een gesprek, en ik heb geleerd dat je een gesprek - als het dan eenmaal begonnen is - op gang moet houden. Dat is alles wat ik deed.
[..]
We zullen zien, ik kan er nu nog niks zinnigs over zeggen.quote:Ik hoop dat je een goede tijd met hem tegemoet gaat.
En terecht. Ik ben dan ook erg leuk. En sympathiek.quote:Op zondag 18 december 2005 03:30 schreef Christine het volgende:
Je bent en blijft natuurlijk mijn favoriete fokker![]()
Ken je hem nog maar kort?quote:We zullen zien, ik kan er nu nog niks zinnigs over zeggen.
Behalve dat ik dat ook hoop.
Ja, en ik heb het altijd leuk met je gehad tijdens onze nachtelijke slowchatsessies. Ik mis alleen litpho er nog bijquote:Op zondag 18 december 2005 03:34 schreef broer het volgende:
[..]
En terecht. Ik ben dan ook erg leuk. En sympathiek.
Ja, een paar weken nuquote:[..]
Ken je hem nog maar kort?
Dat zijn er maar drie geweest. Of vier, misschien. Meer niet... Litpho mis ik nu ook trouwens. Maar volgens mij is die gewoon aan het inkakken.quote:Op zondag 18 december 2005 03:35 schreef Christine het volgende:
Ja, en ik heb het altijd leuk met je gehad tijdens onze nachtelijke slowchatsessies. Ik mis alleen litpho er nog bij
Succes. Komt vast goed.quote:Ja, een paar weken nu
Oh, hij leest dit zeker terugquote:Op zondag 18 december 2005 03:37 schreef broer het volgende:
[..]
Dat zijn er maar drie geweest. Of vier, misschien. Meer niet... Litpho mis ik nu ook trouwens. Maar volgens mij is die gewoon aan het inkakken.
(Kleine test of hij de R&P SC ook terugleest.)
Ik hoop hetquote:[..]
Succes. Komt vast goed.
* geel met blauwe muts opzetquote:Op zondag 18 december 2005 01:46 schreef MissMSX het volgende:
Koud he!
Ben je nog single af geraakt?quote:Op zondag 18 december 2005 11:44 schreef Breetai het volgende:
Goedemorgen allemaal. Drank blijft slecht spul. IN ieder geval wel weer een leuke avond gehad. Zelfs nog in vreemde kroegen terecht gekomen.
zekere waarquote:Op zondag 18 december 2005 11:44 schreef Breetai het volgende:
Goedemorgen allemaal. Drank blijft slecht spul. IN ieder geval wel weer een leuke avond gehad. Zelfs nog in vreemde kroegen terecht gekomen.
Jij moet niet zeuren, want je bent nog jonger dan dat ik ben . . .quote:
Die's oudquote:
Jullie moeten allemaal niet zeuren. Stelletje kleuters!!!!!quote:Op zondag 18 december 2005 11:47 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Jij moet niet zeuren, want je bent nog jonger dan dat ik ben . . .![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, maar ... er is een verschil tussen oud en prehistorisch . . .quote:Op zondag 18 december 2005 11:48 schreef Mokster het volgende:
Jullie moeten allemaal niet zeuren. Stelletje kleuters!!!!!![]()
Tuurlijk niet. M'n kop stond er helemaal niet naar. Opzoute met die wijve. Had gister nog een verjaardag van een maat van me en had z'n nieuwe vriendin helemaal uit het Westen (Amsterdam) gehaald. Die kon temnminste nog wel wat zinnigs vertellen.quote:
Helemaal uit het westen zelfs, toe maar.quote:Op zondag 18 december 2005 11:51 schreef Breetai het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. M'n kop stond er helemaal niet naar. Opzoute met die wijve. Had gister nog een verjaardag van een maat van me en had z'n nieuwe vriendin helemaal uit het Westen (Amsterdam) gehaald. Die kon temnminste nog wel wat zinnigs vertellen.
Moet ik misschien ook maar doen.
quote:Op zondag 18 december 2005 11:49 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ja, maar ... er is een verschil tussen oud en prehistorisch . . .![]()
Ach ja... het goeie oude Westen... waar de vrouwen nog zinnige dingen weten te vertellen...quote:Op zondag 18 december 2005 11:51 schreef Breetai het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. M'n kop stond er helemaal niet naar. Opzoute met die wijve. Had gister nog een verjaardag van een maat van me en had z'n nieuwe vriendin helemaal uit het Westen (Amsterdam) gehaald. Die kon temnminste nog wel wat zinnigs vertellen.
Moet ik misschien ook maar doen.
quote:
maar ik wel.quote:Op zondag 18 december 2005 11:58 schreef Mokster het volgende:
[..]
Niet huilen Freez... Echt ! Er is ook ná de 30 nog leven...![]()
(en daar ben je nog lang niet)
en ze doen er ook een stuk minder vaag en het gaat allemaal iets sneller.quote:Op zondag 18 december 2005 11:55 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ach ja... het goeie oude Westen... waar de vrouwen nog zinnige dingen weten te vertellen...
quote:Op zondag 18 december 2005 11:58 schreef Mokster het volgende:
[..]
Niet huilen Freez... Echt ! Er is ook ná de 30 nog leven...![]()
(en daar ben je nog lang niet)
Men zegt wel dat 't westen zo ok is, maar als je niet van drukte houd, tsja..quote:Op zondag 18 december 2005 12:01 schreef Breetai het volgende:
[..]
en ze doen er ook een stuk minder vaag en het gaat allemaal iets sneller.
InVenlo moet je eerst 5 weken in dezelfde kroeg blijven hangen voordat je een gesprek vol kan houden.
Anders krijgen we inteelt. En dat willen we hier in het Westen nietquote:Op zondag 18 december 2005 12:07 schreef Godlike02 het volgende:
Het westen is ok![]()
Maar iedereen moet gewoon lekker in zijn provincie blijven waar die geboren is![]()
Ik zou gek worden als ik naar 't zuiden/oosten zou moeten verhuizen denk ik.. Geluid om me heen.. GRAAG!quote:Op zondag 18 december 2005 12:07 schreef Godlike02 het volgende:
Het westen is ok![]()
Maar iedereen moet gewoon lekker in zijn provincie blijven waar die geboren is![]()
Oh, bedanktquote:Op zondag 18 december 2005 12:07 schreef Godlike02 het volgende:
Het westen is ok![]()
Maar er zijn natuurlijk mensen die in de verkeerde provincie geboren zijn, en eigenlijk gewoon in het Westen horenquote:
Is dat vergelijkbaar met mensen die in het verkeerde lichaam geboren zijn?quote:Op zondag 18 december 2005 12:14 schreef Mokster het volgende:
[..]
Maar er zijn natuurlijk mensen die in de verkeerde provincie geboren zijn, en eigenlijk gewoon in het Westen horen
Zoiets. Alleen is de operatie iets minder bloederig en pijnlijk!quote:Op zondag 18 december 2005 12:15 schreef Christine het volgende:
[..]
Is dat vergelijkbaar met mensen die in het verkeerde lichaam geboren zijn?
en komen er iets meer verhuisdozen bij kijken.quote:Op zondag 18 december 2005 12:15 schreef Mokster het volgende:
[..]
Zoiets. Alleen is de operatie iets minder bloederig en pijnlijk!
Na de 33 is er géén leven meer? Goed dat je het even meldtquote:
Nee hoor die bestaan nietquote:Op zondag 18 december 2005 12:14 schreef Mokster het volgende:
[..]
Maar er zijn natuurlijk mensen die in de verkeerde provincie geboren zijn, en eigenlijk gewoon in het Westen horen
Ah, het bewijs dat je niet bij Chris bent blijven slapen. Phil Collins schijnt de nachtrust niet te bevorderen, laat staan te belonen met een 10quote:Op zondag 18 december 2005 12:17 schreef AirwiN het volgende:
Môgge!
Op een schaal van 1 t/m 10 waardeer ik deze nachtrust met een 10. Wat heb ik fantastisch geslapen!![]()
Wat denk je wel niet van me?quote:Op zondag 18 december 2005 12:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ah, het bewijs dat je niet bij Chris bent blijven slapen. Phil Collins schijnt de nachtrust niet te bevorderen, laat staan te belonen met een 10.
Goh... dan moet ik de resterende tijd maar even goed gaan gebruiken...quote:Op zondag 18 december 2005 12:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Na de 33 is er géén leven meer? Goed dat je het even meldt.
Wow je hebt humor, je blijkt ook nog es goed te kunnen redeneren. Je muzieksmaak is ok. Waarom ben je nou geen vrouw?quote:Op zondag 18 december 2005 12:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ah, het bewijs dat je niet bij Chris bent blijven slapen. Phil Collins schijnt de nachtrust niet te bevorderen, laat staan te belonen met een 10.
Ouwe sok.quote:Op zondag 18 december 2005 12:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Na de 33 is er géén leven meer? Goed dat je het even meldt.
Zo lang je er zelf in wil geloven is het primaquote:Op zondag 18 december 2005 12:19 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ouwe sok.
Overigens begrijpt iedereen hier natuurlijk wel dat het Eindhovensche het kloppend hart van Nederland is.![]()
Tegen wie heb je het?quote:Op zondag 18 december 2005 12:22 schreef Breetai het volgende:
Daar moeten ze ook voldoen aan het verdrag vanSchengen. Ik mag er zo gaan wonen.
Ik heb alleen zoveel shit hier weer opgebouwd.
quote:Op zondag 18 december 2005 12:21 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zo lang je er zelf in wil geloven is het prima
Ik dacht dat Utrecht het kloppende hart is. Eindhoven is 1 uur vandaan voor mij met de auto en trein, dus zo erg afgelegen woon ik ook alweer niet, eindhoven is niet slecht, ze zijn best gastvrij, in tegenstelling tot Amsterdam.. Ik zou ook graag wat dichter bij de drukke steden willen wonen, gewoon om eens ff daarheen te gaan.quote:Op zondag 18 december 2005 12:19 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ouwe sok.
Overigens begrijpt iedereen hier natuurlijk wel dat het Eindhovensche het kloppend hart van Nederland is.![]()
Omdat alleen maar X-chromosomen me zo saai leek. Wist ik veelquote:
Als je eenmaal het Schengengebied hebt verlaten, kom je er niet zomaar weer in. Dat vereist paspoort, geldig visum, voldoende middelen van bestaan etc. etc. etc.quote:Op zondag 18 december 2005 12:22 schreef Breetai het volgende:
Daar moeten ze ook voldoen aan het verdrag vanSchengen. Ik mag er zo gaan wonen.
Ik heb alleen zoveel shit hier weer opgebouwd.
Moks, het is weekendquote:Op zondag 18 december 2005 12:24 schreef Mokster het volgende:
[..]
Als je eenmaal het Schengengebied hebt verlaten, kom je er niet zomaar weer in. Dat vereist paspoort, geldig visum, voldoende middelen van bestaan etc. etc. etc.![]()
En dan mag je wel gewoon binnen? Goed dat ik het weetquote:
quote:Op zondag 18 december 2005 12:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
En dan mag je wel gewoon binnen? Goed dat ik het weet.
daar weten m'n collega's meer dan voldoende over. De meeste Eelctro technici die ik ken moeten zo nodig weer een vriendin uit het buitenland hebben. Of ze komen uit het Buitenland.quote:Op zondag 18 december 2005 12:24 schreef Mokster het volgende:
[..]
Als je eenmaal het Schengengebied hebt verlaten, kom je er niet zomaar weer in. Dat vereist paspoort, geldig visum, voldoende middelen van bestaan etc. etc. etc.![]()
Da's geen kwestie van moeten, dat is een kwestie van niet anders kunnen...quote:Op zondag 18 december 2005 12:29 schreef Breetai het volgende:
[..]
daar weten m'n collega's meer dan voldoende over. De meeste Eelctro technici die ik ken moeten zo nodig weer een vriendin uit het buitenland hebben.
Welkom bij de onderkant van de relatie marktquote:Op zondag 18 december 2005 12:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Da's geen kwestie van moeten, dat is een kwestie van niet anders kunnen...![]()
En die dames maar denken dat Certified Electrical Operator iets anders betekentquote:Op zondag 18 december 2005 12:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben jij een electro man?quote:Op zondag 18 december 2005 12:31 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Welkom bij de onderkant van de relatie markt
Spreek voor jezelf, sommigen zijn daar nooit weggeweestquote:Op zondag 18 december 2005 12:32 schreef Mokster het volgende:
En we zijn weer terug bij de Pools/Russisch/Thaise/Fillipijnse postorderbruidjes...![]()
Kun jij daar vanuit zakelijk opzicht nog tips geven welke we het makkelijkst kunnen importeren?quote:Op zondag 18 december 2005 12:32 schreef Mokster het volgende:
En we zijn weer terug bij de Pools/Russisch/Thaise/Fillipijnse postorderbruidjes...![]()
Ik klaag niet hoor. Levert alleen maar meer werk op. En dat kunnen we goed gebruiken nu de stroom asielzoekers een beetje lijkt op te drogen...quote:Op zondag 18 december 2005 12:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf, sommigen zijn daar nooit weggeweest.
en wat nou als je er wel bent geweest, van alles hebt beloofd maar het importeren niet waargemaakt?quote:Op zondag 18 december 2005 12:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf, sommigen zijn daar nooit weggeweest.
Poolse... Die behoren immers tot de EU nu!quote:Op zondag 18 december 2005 12:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kun jij daar vanuit zakelijk opzicht nog tips geven welke we het makkelijkst kunnen importeren?![]()
eerder een kwestie van niet anders willen naar mijn idee. Daarbij komt alleen een collega van mij uit Polen en die was al getrouwd.quote:Op zondag 18 december 2005 12:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kijk eens aan! Een insider!quote:Op zondag 18 december 2005 12:35 schreef Breetai het volgende:
[..]
eerder een kwestie van niet anders willen naar mijn idee. Daarbij komt alleen een collega van mij uit Polen en die was al getrouwd.
Het postorder bruidjesgehalte valt ook wel tegen. Voor de rest meer Canada, Peru en China en meestal nog met een universitaire graad ook.
Niet mijn type vrouw, zo onbetrouwbaar als de pest...quote:Op zondag 18 december 2005 12:35 schreef Mokster het volgende:
[..]
Poolse... Die behoren immers tot de EU nu!
Dan heb je strikt genomen biologisch materiaal gesmokkeld voor gebruik als grondstof in het buitenland. Mokster heeft vast wel een artikel waarop ze je daarvoor kan beboeten, maak je geen zorgenquote:Op zondag 18 december 2005 12:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
en wat nou als je er wel bent geweest, van alles hebt beloofd maar het importeren niet waargemaakt?![]()
Daar maak je dan een grapje over. Maar in sommige van die landen mocht je niet in als je er niet voor tekende dat je geen vrouwen zwanger zou maken...quote:Op zondag 18 december 2005 12:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dan heb je strikt genomen biologisch materiaal gesmokkeld voor gebruik als grondstof in het buitenland. Mokster heeft vast wel een artikel waarop ze je daarvoor kan beboeten, maak je geen zorgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |