Lekker!quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:13 schreef Sjowhan het volgende:
Snijden in je arm.. DoH!
quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:14 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Lekker!
in de tweede post hele TT om zeep geholpen![]()
Jij zou een boek moeten schrijven!
je zou vast beginnen met het laatste hoofdstuk![]()
Standaard jaquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:16 schreef nixxx het volgende:
Valt me nog mee dat Mukie niet door het slotje gepost heeftDat deed ze toch altijd?
Nee, das jouw taak tegenwoordig hequote:Op zaterdag 17 december 2005 22:15 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Verzin jij anders ff een TT in 20sec![]()
ik lette opquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:16 schreef nixxx het volgende:
Valt me nog mee dat Mukie niet door het slotje gepost heeftDat deed ze toch altijd?
doe jij het maar eens niet als je niet meer tegengehouden wordtquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:18 schreef Sjowhan het volgende:
Door slotjes posten staat toch een straf op?![]()
ja... opstappenquote:
Spoorzoeken?quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:22 schreef nixxx het volgende:
[..]
ja... opstappennaar de warmte... dan doe ik mijn cursus spoorzoeken later wel verder
ik kan niet door slotjes heen postenquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:20 schreef Mukie het volgende:
[..]
doe jij het maar eens niet als je niet meer tegengehouden wordt![]()
Dat is een geruststellende gedachtequote:Op zaterdag 17 december 2005 22:24 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ik kan niet door slotjes heen posten
ik zag wat bekende namen in de AT, dus ik dacht, ik neem eens een kijkjequote:Op zaterdag 17 december 2005 22:22 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Spam!
Maar have fun![]()
Wat of wie heeft je hier heen gesleurd trouwens?
Jep.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:25 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat is een geruststellende gedachte
zou veuls te koud zijnquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:23 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Spoorzoeken?
Mukie sleept niet met dr schaamlippen over de grond![]()
ik heb standaard 3 topics open staanquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:26 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Jep.
Degene die het wel moeten, moeten EERST refreshen in myAT voordat ze posten
quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:22 schreef nixxx het volgende:
[..]
ja... opstappennaar de warmte... dan doe ik mijn cursus spoorzoeken later wel verder
3 maar?quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:26 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik heb standaard 3 topics open staan
shit betraptquote:
alleen mn sc'squote:
Jammer voor je, maar toch eerst refreshenquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:26 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik heb standaard 3 topics open staan
Ja ik heb een scherp oog!quote:
men neme een scherp stuk ijzer, liefst een scheermesje zonder beveiliging ervoor.quote:
tja je hebt van die mensen die idd een schaamliplift nodig hebbenquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:28 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja ik heb een scherp oog!
Maar ze zouden er wel lekker glad van worden
Ik ken trouwens iemand die dr lipjes bij heeft laten snijden![]()
Hey Frezerquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:30 schreef Frezer het volgende:
Muuk!!Jij hier!
De rest ook een goede avond natuurlijk,.
wie heeft gewonnen?quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:33 schreef Godlike02 het volgende:
ido uitslag
quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:33 schreef Godlike02 het volgende:
ido uitslag
wanneer er een winnaar is geselecteerdquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:36 schreef marcb1974 het volgende:
Wanneer is dat definitief afgelopen
Eind maartquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:36 schreef marcb1974 het volgende:
Wanneer is dat definitief afgelopen
Die aderen hadden dan ook wel lang genoeg aan de binnenkant gezeten, het was tijd voor een veranderingquote:
Laat het gaan!quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die aderen hadden dan ook wel lang genoeg aan de binnenkant gezeten, het was tijd voor een verandering.
Mannelijke Fok!kers Bloedend & Gewaagd #17 ?quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:39 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Laat het gaan!
PLaats het is op een plek waarvan niemand het verwacht
Om volgend jaar weer opnieuw te beginnen,quote:
nieuwe oorbellenquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:39 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Laat het gaan!
PLaats het is op een plek waarvan niemand het verwacht
Daar zat net al een jokerquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mannelijke Fok!kers Bloedend & Gewaagd #17 ?.
Kom bijna niet meer in USquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mannelijke Fok!kers Bloedend & Gewaagd #17 ?.
En dan komt het NOOIT meer terug hopelijkquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:37 schreef Mukie het volgende:
[..]
wanneer er een winnaar is geselecteerd
Ik denk een jaar er tussenquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:42 schreef Frezer het volgende:
[..]
Om volgend jaar weer opnieuw te beginnen,.
Je bent gewoon jaloers dat er mensen in dit land rondlopen die wel talent, uitstraling en uiterlijk hebbenquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dan komt het NOOIT meer terug hopelijk![]()
Ach ja, ik neem aan dat er bout-programma's sowieso geen gebrek zal zijn...quote:
Ach, als Yelly Clarkson het meest talentvolle, uitstralingsrijke en uiterlijk schone is wat de VS een paar jaar terug voortbracht, dan doen we het niet eens zo slechtquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:46 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat er mensen in dit land rondlopen die wel talent, uitstraling en uiterlijk hebben![]()
Ja, ben op alle 2 heel erg jaloursquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:46 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat er mensen in dit land rondlopen die wel talent, uitstraling en uiterlijk hebben![]()
USA namen ken ik echt nietquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ach, als Yelly Clarkson het meest talentvolle, uitstralingsrijke en uiterlijk schone is wat de VS een paar jaar terug voortbracht, dan doen we het niet eens zo slecht.
Een paar van haar liedjes vind ik best wel aardig.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:47 schreef Litpho het volgende:
Yelly Clarkson
Ga je in Heerlen stappen?quote:
Als ze al weg is gaat ze zeer waarschijnlijk deze toevoeging ook niet meer beantwoorden hé?quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:51 schreef Dromenvanger het volgende:
TreebeekDaar woon je toch of niet? Treekbeek, de hoofdstad van Brunssum.
Op een forum weet je maar nooitquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:56 schreef Frezer het volgende:
[..]
Als ze al weg is gaat ze zeer waarschijnlijk deze toevoeging ook niet meer beantwoorden hé?
Je weet altijd dat er een hoop debielen zijnquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:58 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Op een forum weet je maar nooit
De liedjes wel (dwz, de singles van haar tweede album), maar de zang. De coupletten gaan nog wel, maar zo gauw Kelly een refrein aan voelt komen slaan alle stoppen door, gaat subtiliteit het raam uit en wordt het een gemaakt monotoon schreeuwen zonder enige nuance of dynamiek erin. *ril*.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:50 schreef Frezer het volgende:
[..]
Een paar van haar liedjes vind ik best wel aardig.
Maastricht is wel okey, maar Limburg is sowieso rustig als je het mij vraagt. Alsof het hier allemaal in slaap valt vaak.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:59 schreef Sjowhan het volgende:
Ben 1 keer in Maastricht geweest, puik stadje, lekkere vlaaien
Wil 't wel eens rustig op m'n gemakkie bekijken, maar die tijd komt nog wel
Debielen heb je overal, maar doordat mensen direct verbonden zijn hier komt de debiliteit nog harder over. Hier hoef je geen masker voor te houden. Je kunt wel een masker voorhouden maar je stupiditeit komt sneller tot uitdrukking.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:59 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je weet altijd dat er een hoop debielen zijn
Ik ken ook niet meer van haar dan het gene er wel eens op de radio langs komt, maaruh....quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
De liedjes wel (dwz, de singles van haar tweede album), maar de zang. De coupletten gaan nog wel, maar zo gauw Kelly een refrein aan voelt komen slaan alle stoppen door, gaat subtiliteit het raam uit en wordt het een gemaakt monotoon schreeuwen zonder enige nuance of dynamiek erin. *ril*.
Hoeft niet meerquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:03 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik ken ook niet meer van haar dan het gene er wel eens op de radio langs komt, maaruh....
* Frezer schaamt zich verder.![]()
ik woon in hartje randstad.. vind 't daarom ook heerlijk om naar limburg te gaan op vakantie, al is 't om lekker te fietsen door de natuurquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:01 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Maastricht is wel okey, maar Limburg is sowieso rustig als je het mij vraagt. Alsof het hier allemaal in slaap valt vaak.
Een grote buitenwijk. Maar wel rustig en om eens op je gemakt te bekijken, hoewel maastricht dan weer wel druk is.
Ik hou meer van het rustige zonder massa's mensen om me heen.
Zeer accurate opmerking!quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:05 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hoeft niet meer
Zo te horen kent lipje de nummers al van binnen naar buiten en weer terug
Zo druk als het door het jaar heen in de randstad is, zo druk is het in de vakanties in Limburg,quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:10 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ik woon in hartje randstad.. vind 't daarom ook heerlijk om naar limburg te gaan op vakantie, al is 't om lekker te fietsen door de natuur
dat zal best wel jaquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:11 schreef Frezer het volgende:
[..]
Zo druk als het door het jaar heen in de randstad is, zo druk is het in de vakanties in Limburg,.
Een leven in de Randstad kan ik me niet voorstellen, echt niet. Ik zou er wel aan kunnen wennen maar ik zou gestressed worden. Als ik aan de Randstad denk, dan denk ik aan een mensenstroom om me heen.quote:
't is zo; ik woon aan een drukke straat, dat betekend bijna 24uur verkeer.. In 't begin, en vooral met de zomer, was 't lastig in slaap komen door al 't geluid (toen ik bij me ouders nog woonde). Het heeft een tijdje geduurd, maar nu valt 't ontzettend mee.. Als er een zware vrachtwagen de straat doordenderd voel je 't soms wel, maar da's maar heel soms.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:26 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Een leven in de Randstad kan ik me niet voorstellen, echt niet. Ik zou er wel aan kunnen wennen maar ik zou gestressed worden. Als ik aan de Randstad denk, dan denk ik aan een mensenstroom om me heen.
Hier op de wegen heb je ook veel verkeer maar toch ......hier waar het huis staat komt niemand voorbij. Behalve de mensen die met de hond lopen. Geen enkele auto te horen. Dat is prettig tijdens het slapen.
Misschien is dat ook in vele plekken in de Randstad zo.
Die rustDaar doe ik het helemaal voor. Die rust hier.
Maar dus niet overal die rust. Toch is rust prettig. Het gevoel hebben dat je niet op een mierenhoop zit.
Bij de Randstad denk ik aan altijd mensen om je heen, zoals New York. Een plek dat nooit slaapt. En juist die rust 's avonds is dus nodig zoals ik zeiAltijd leven in de brouwerij is vermoeiend.
Ik ga ook zo op de bank hangen, en daarna richting het bed. Waar er alleen maar duisternis en stilte heerst![]()
GVDquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:47 schreef Sjowhan het volgende:
Files naar A'dam/DH/R'dam ja
En ik woon niet in Alphen
Te zien in #tweakdsl (irc.tweakers.net) is dat er sommige mensen er last van hebben jaquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:49 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
GVD
Lag mn verbinding er weer is uit
Had jij ook hikjes vanavond?
Tnxquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:53 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Te zien in #tweakdsl (irc.tweakers.net) is dat er sommige mensen er last van hebben ja
Van de week nog gedaan met het kabeltrekken, moet je ook doen . . .quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:13 schreef Sjowhan het volgende:
Snijden in je arm.. DoH!
dat is echt auw, vooral de wondjes die heel miniem zijnquote:Op zondag 18 december 2005 00:23 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Van de week nog gedaan met het kabeltrekken, moet je ook doen . . .![]()
Jackass gezien?quote:Op zondag 18 december 2005 00:37 schreef marcb1974 het volgende:
Moet je je maar eens goed snijden met papier, en dan het liefst een stuk of 100 wondjes per hand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |