Doe me een lol en post Volcom niet in dat lijstjequote:Op woensdag 21 december 2005 17:02 schreef Nellid het volgende:
Klinkt een beetje als dat iedere beginner die goede en mooie spullen koopt een pruster c.q. wannabee is...
Ik board nu een jaar en ik weet geen fuck van bindingen, boards e.d. maar ik wil wel gewoon goed spul hebben, als je dan naar een snowoardshop gaat kom je toch al gauw op burton, 686, SB, Volcom enzo uit volgens mij, daar is toch niks mis mee? En dat die persoon (ik bijvoorbeeld) vervolgens niet als een pro de piste afgaat, maakt dat hem dan een wannabee?
Het is trouwens Saalbach gewordenGaan a.s. zaterdagochtend weg en vrijdagavond weer terug in NL. Sneeuw zat daar en ik heb zoveeel zin...
quote:Op woensdag 21 december 2005 20:19 schreef No-Li-Ta het volgende:
Wie heeft er stootstrips / bumpers op zn board gemonteerd?
Komakie, gelook ik. Maar die is nu op vakantie.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:19 schreef No-Li-Ta het volgende:
Wie heeft er stootstrips / bumpers op zn board gemonteerd?
Oeh een mede Raven rijderquote:Op woensdag 21 december 2005 15:56 schreef TomF het volgende:
Hierna een witte Burton Raven 159 met Burton Cartels
het plaatje moet ergens online staan, vervolgens kun je linken naar de afbeeldingquote:Op woensdag 21 december 2005 23:27 schreef PatrickAlavi het volgende:
Hoe plaats je nou afbeeldingen?
Mail ze maar, dan zet ik ze morgen wel voor je online. Adres in mijn profiel is hiervoor geschikt.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:36 schreef PatrickAlavi het volgende:
nou laat dan maar, hoe ik het online kan zetten weet ik ook niet
tip: www.photobucket.comquote:Op woensdag 21 december 2005 23:36 schreef PatrickAlavi het volgende:
nou laat dan maar, hoe ik het online kan zetten weet ik ook niet
Ik heb er niet voor niets "volgens mij" achter gezet...quote:Op woensdag 21 december 2005 19:25 schreef Thermo het volgende:
[..]
Doe me een lol en post Volcom niet in dat lijstje![]()
Kijk maar eens op de website, daar profileren ze zichzelf heel duidelijk.quote:Op donderdag 22 december 2005 08:54 schreef Nellid het volgende:
[..]
Ik heb er niet voor niets "volgens mij" achter gezet...
Maar vanwaar de verontwaardiging?
Sja mijn indoor ervaring is precies één keer keer vier uurtjes in Spaarnwoude indoor maar het viel inderdaad al meteen op dat ik ineens bijna geen last meer had van de ijsplaten die je er normaal aantreft (kan dus ook zijn dat et er niet ijzig was plotseling maar gezien mijn ervaringen daar is dat absoluut onmogelijkquote:Op woensdag 21 december 2005 22:19 schreef TomF het volgende:
Mijn Raven is gewoon ideaal voor mij. Je moet van dit type board houden. Lekker stijf maar niet onhandelbaar als je je best doet. Ik board zoiezo erg krachtig en heb liever niet het idee dat ik op een vel papier glij.
Ben ook alleen nog maar indoor geweest en dat is me zeer goed bevallen. Zeker in de bocht pakt het board als een gek. Toen ik voor de eerste keer de raven onder mijn voeten had ging ik juist onderuit omdat ik niet had verwacht dat hij zo goed zou pakken op ijzige stukken (Mijn vorige board gleed gewoon recht door).
Wat zijn jouw ervaringen met het board? Over het algemeen hoor je niet veel over de Raven. Jammer..
Hebben jullie wel eerder op nieuwe planken gereden, want ik kan me voorstellen dat huurplanken nogal bot worden uitgeleverd. Als je dan een keer een degelijke plank hebt lijkt alles op grip. Eigenlijk is de hoeveelheid grip op ijs niet iets wat je direct aan een plank toe kan schrijven. Al zal het op een stijve plank toch makkelijker zijn dan op een flexibele.quote:Op donderdag 22 december 2005 10:19 schreef LordOfTheBoard het volgende:
[..]
Sja mijn indoor ervaring is precies één keer keer vier uurtjes in Spaarnwoude indoor maar het viel inderdaad al meteen op dat ik ineens bijna geen last meer had van de ijsplaten die je er normaal aantreft (kan dus ook zijn dat et er niet ijzig was plotseling maar gezien mijn ervaringen daar is dat absoluut onmogelijk). Verder heb ik eigenlijk nog niet zo heel veel gemerkt (ik ben dan ook geen echte freestyler dus indoor voer ik ook al weinig uit). Verdere ervaringen post ik hier na la plagne wel. Ik heb btw de 04/05 versie.
Eerste bochtjes op m'n Picto was dramaquote:Op donderdag 22 december 2005 10:24 schreef XL het volgende:
[..]
Hebben jullie wel eerder op nieuwe planken gereden, want ik kan me voorstellen dat huurplanken nogal bot worden uitgeleverd. Als je dan een keer een degelijke plank hebt lijkt alles op grip. Eigenlijk is de hoeveelheid grip op ijs niet iets wat je direct aan een plank toe kan schrijven. Al zal het op een stijve plank toch makkelijker zijn dan op een flexibele.
Het is net anders ja, het kijkt meer naar stijl dan al die andere merken in dat rijtje van je.quote:Op donderdag 22 december 2005 09:06 schreef Nellid het volgende:
"Volcom | Youth Against Establishment"
Aha, maar dit is dus wel een mooi voorbeeld n.a.v. de discussie... Ik heb toevallig 2 a 3 weken geleden een Volcom jas gekocht, geen flauw benul wat voor merk het was. Mij is toen verteld dat het van oorsprong een skateboard merk was dat net even iets anders was dan de rest. De rits net iets anders, de zakken net iets anders etc.
Maar ik vond het gewoon een mooie en niet al te dure jas... Heb er toen ook nog een aangehad van SB, maar toch voor die van Volcom gekozen omdat ie eigenlijk toch wel iets ander was
volcom maakt idd ook best mooie spullen.. vaak kleine leuke details, stiksels e.d.quote:Op donderdag 22 december 2005 09:06 schreef Nellid het volgende:
"Volcom | Youth Against Establishment"
Aha, maar dit is dus wel een mooi voorbeeld n.a.v. de discussie... Ik heb toevallig 2 a 3 weken geleden een Volcom jas gekocht, geen flauw benul wat voor merk het was. Mij is toen verteld dat het van oorsprong een skateboard merk was dat net even iets anders was dan de rest. De rits net iets anders, de zakken net iets anders etc.
Maar ik vond het gewoon een mooie en niet al te dure jas... Heb er toen ook nog een aangehad van SB, maar toch voor die van Volcom gekozen omdat ie eigenlijk toch wel iets ander was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |