 
		 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			Je kunt hem gewoon over je helm en kleding dragen!quote:Op maandag 19 december 2005 19:50 schreef 360sjors het volgende:
Ik had zo'n bivakmuts. Werkte prima. Was helaas totaal versleten (ik gebruik hem ook als ik geld ga opnemen bij de bank) en ik heb nog geen nieuwe.
Er zijn alternatieven, welke echter nog niet worden toegepast in wintersportkringen. Ik voorspel dat dit binnen een jaar of 10 wel goed komt. Kwestie van eenvoudige marktsegmentatie: (het imago van) een bestaand artikel voor een nieuwe doelgroep geschikt maken.
Ik heb het uiteraard over de burka
[afbeelding]
 
			 
			
			
			Weer een laagje erbij!quote:Op maandag 19 december 2005 20:00 schreef XL het volgende:
[..]
Je kunt hem gewoon over je helm en kleding dragen!
 
			 
			
			
			Heb je al bindingen gekocht?quote:Op maandag 19 december 2005 22:02 schreef NoComment het volgende:
[..]
Weer een laagje erbij!
Net m'n bindingen op de Picto geschroefdNu m'n schoenen aandoen en ff op de plank staan
![]()
 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			Ik vertrek donderdag, werd wel tijd hehquote:
 
			 
			
			
			Overheen gelezen, waar heb je ze gehaald?quote:Op maandag 19 december 2005 22:09 schreef NoComment het volgende:
[..]
Ik vertrek donderdag, werd wel tijd heh
En zoals ik al zei zijn het missions geworden, staan eigenlijk wel goed op die plank moet ik zeggen. Uiteraard heb ik ze in het zwart met chrome accenten gekocht![]()
 
			 
			
			
			We schrijven in het Nederlands overigens boerka!quote:Op maandag 19 december 2005 22:06 schreef Bramvanlith het volgende:
zou er in zo'n burka ook een speciaal i-pod vakje zitten...? Camo colors hebben ze meestal al wel, dus dat is geen probleem verder..![]()
 
			 
			
			
			Duijvestein. Wat ik trouwens zei over die Ducati binding (die een tientje duurder is ofzo) van dat die meer luxe zou zijn dan de Mission had ik dus goed, de straps zijn namelijk een beetje Cartel achtig, zachter aan de binnenkant van de strap. Maar heb net even op mijn plank gestaan, heb er nu toch wel erg veel zin inquote:Op maandag 19 december 2005 22:13 schreef XL het volgende:
[..]
Overheen gelezen, waar heb je ze gehaald?
 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			Ik donderdag.. ben nu m'n mp3's nog aan het renamen, maar dat Tag&Rename is echt super! Je kunt via Amazon alle albums opzoeken, je hoeft echt helemaal niets in te vullenquote:Op maandag 19 december 2005 22:59 schreef PatrickAlavi het volgende:
CAPSTRAP is zoooooooooooo chill ouwe...
Ik heb mijn board nu uitgeprobeerd, THA BOMB!!
volgende week weg!!!:D:D:D:D:D
 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			Zonder helm in de poeder (die je ook noemt) is pas een NO-GO. Echt waar de helm was vorig jaar al hype, dat zet dit jaar alleen maar door. De mensen zonder helm worden een minderheid, je weet. Daarbij ziet een snowboardhelm er ook niet eens debiel uit, zijn een stuk beter gevormd dan die dingen waar je scootertjes mee ziet rondcrossen. Terwijl die scooters toch echt een stuk minder hard gaan.quote:Op dinsdag 20 december 2005 09:03 schreef ForumGek het volgende:
Nou twijfel ik alleen nog over een aantal punten, Helm en hoes. Is het nou nodig om een helm te dragen? Het lijkt me wel fijn (ook warm) en natuurlijk veilig voor als je wat slams maakt. Maar het ziet er zo debiel uit! Maar mischien is dat ook maar een kwestie van wennen, dat weet ik nog niet.
 
			 
			
			
			quote:Op dinsdag 20 december 2005 09:15 schreef XL het volgende:
[..]
Terwijl die scooters toch echt een stuk minder hard gaan.
 
			 
			
			
			45 moet wel te halen zijn voor de meesten toch?quote:Op dinsdag 20 december 2005 09:31 schreef NoComment het volgende:
[..]
![]()
Weet niet hoe hard jij board, maar dat gaat bij velen toch lastig worden...
 
			 
			
			
			Die kilometertellers die je wel eens op speedpistes staan geven bij weinig inspanning al snel 60 km/h weer. Als je voor de hoge snelheid gaat moet op een harde piste een kilometer of 80/90 zeker haalbaar zijn.quote:Op dinsdag 20 december 2005 09:31 schreef NoComment het volgende:
[..]
![]()
Weet niet hoe hard jij board, maar dat gaat bij velen toch lastig worden...
 
			 
			
			
			Ik had het er eigenlijk meer over dat de meeste scooters enzo 'iets' harder dan 45 rijden.. de mijne deed dat al bijna 2x namelijkquote:Op dinsdag 20 december 2005 09:47 schreef XL het volgende:
[..]
Die kilometertellers die je wel eens op speedpistes staan geven bij weinig inspanning al snel 60 km/h weer. Als je voor de hoge snelheid gaat moet op een harde piste een kilometer of 80/90 zeker haalbaar zijn.
 
			 
			
			
			Reken er maar op dat de meeste scooters niet zijn opgevoerd en max 60 rijden. Die krengen hebben sowieso een ontzettend lang polderfietspad nodig om op snelheid te komen. De snelheid in het verkeer ligt rond de 50. Ook al mogen ze maar 45. Feit blijft dat de kans op vallen bij scooterrijden veel kleiner is, dat de rest van de weggebruikers veel voorspelbaarder is dan skiers en dat ze een laffe integraalhelm dragen. Bottomline: Scooters zijn voor mietjes en scootergebruikers dragen een mongole helm. Snowboarders zijn echte mannen en dragen een coole helm terecht ter bescherming.quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:05 schreef NoComment het volgende:
[..]
Ik had het er eigenlijk meer over dat de meeste scooters enzo 'iets' harder dan 45 rijden.. de mijne deed dat al bijna 2x namelijk
Maar 80 is idd wel te halen denk ik, tenminste als je soms voelt hoe de wind op je inbeukt als je flink tempo maakt kan ik het me goed voorstellen. Dus het zal enigzins gelijk opgaan
 
			 
			
			
			Vallen doe je als het goed is niet op een scooter inderdaadquote:Op dinsdag 20 december 2005 10:16 schreef XL het volgende:
[..]
Reken er maar op dat de meeste scooters niet zijn opgevoerd en max 60 rijden. Die krengen hebben sowieso een ontzettend lang polderfietspad nodig om op snelheid te komen. De snelheid in het verkeer ligt rond de 50. Ook al mogen ze maar 45. Feit blijft dat de kans op vallen bij scooterrijden veel kleiner is, dat de rest van de weggebruikers veel voorspelbaarder is dan skiers en dat ze een laffe integraalhelm dragen. Bottomline: Scooters zijn voor mietjes en scootergebruikers dragen een mongole helm. Snowboarders zijn echte mannen en dragen een coole helm terecht ter bescherming.
 
			 
			
			
			Mijn woordenboek geeft burqa aan, boerka staat er niet in! Merkwaardig.quote:Op maandag 19 december 2005 22:18 schreef XL het volgende:
[..]
We schrijven in het Nederlands overigens boerka!
Een van mijn fouten zojuist bij het grote dictee der Nederlandse taal. Ik had nog 22 andere fouten.
 
			 
			
			
			Voor de echte badass tweetaktprestaties was thermo presentquote:Op dinsdag 20 december 2005 10:05 schreef NoComment het volgende:
[..]
Ik had het er eigenlijk meer over dat de meeste scooters enzo 'iets' harder dan 45 rijden.. de mijne deed dat al bijna 2x namelijk
Maar 80 is idd wel te halen denk ik, tenminste als je soms voelt hoe de wind op je inbeukt als je flink tempo maakt kan ik het me goed voorstellen. Dus het zal enigzins gelijk opgaan
 
			 
			
			
			Ik denk dat vallen sowieso niet aan te raden is bij zulke snelheden, of je nu aan het scooteren, snowboarden, of jetskien (dat is zo vetquote:Op dinsdag 20 december 2005 15:50 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Voor de echte badass tweetaktprestaties was thermo present
Ik denk dat de straat wel stukken gevaarlijker is dan een piste zodra je eenmaal onderuit gaat. Schurende stenen i.p.v. glijden over sneeuw/ijs, stuk meer obstakels, doorgaans drukker verkeer dan op de piste. Met 70 km/h op je snowboard onderuit gaan kan je zonder schade doen (hoewel natuurlijk niet aan te raden).
 
			 
			
			
			hehe, met hoge snelheid crashen met je board is wel klote op zich, de sneeuw zit dan overal.... ookal zit je sneeuwvanger dichtquote:Op dinsdag 20 december 2005 15:50 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Voor de echte badass tweetaktprestaties was thermo present
Ik denk dat de straat wel stukken gevaarlijker is dan een piste zodra je eenmaal onderuit gaat. Schurende stenen i.p.v. glijden over sneeuw/ijs, stuk meer obstakels, doorgaans drukker verkeer dan op de piste. Met 70 km/h op je snowboard onderuit gaan kan je zonder schade doen (hoewel natuurlijk niet aan te raden).
 
			 
			
			
			Altijd fijn, op topsnelheid over een mooie strakke piste heen carven, en er dan achterkomen dat die piste niet zo strak was en dat je dus aan de stuiter gaat.quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:13 schreef Rnej het volgende:
[..]
hehe, met hoge snelheid crashen met je board is wel klote op zich, de sneeuw zit dan overal.... ookal zit je sneeuwvanger dicht

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |