abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33190179
quote:
Op zondag 18 december 2005 14:34 schreef XL het volgende:

[..]

Hadden we maar stokken
Stokken gaan hem worden in 2006.
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
  zondag 18 december 2005 @ 15:01:33 #27
71115 Rnej
I walk the line
pi_33190861
quote:
Op zondag 18 december 2005 14:36 schreef Thermo het volgende:

[..]

Stokken gaan hem worden in 2006.
lekker de toplagen van skis bekrassen in de rij voor de lift!... HA! ....
pi_33190964
Precies, en je kan ze ook gewoon als speer gebruiken om van dat ski tuig neer te prikken.
pi_33191061
quote:
Op zondag 18 december 2005 15:01 schreef Rnej het volgende:

[..]

lekker de toplagen van skis bekrassen in de rij voor de lift!... HA! ....
Ha! en als ze langs je willen gaan om voor te dringen in de rij steek je zo'n stok mooi hup tussen hun benen.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_33191098
Nee in zijn rug ! In zijn rug zeg ik je!
pi_33191140
quote:
Op zondag 18 december 2005 15:08 schreef Thermo het volgende:
Nee in zijn rug ! In zijn rug zeg ik je!
Boarders fight back.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  zondag 18 december 2005 @ 15:38:17 #32
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_33192004
Jongens, sowieso GESPREK, jeweettoch.....

Maar laten jullie je echt dissen door skiers?
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_33192053
quote:
Op zondag 18 december 2005 15:38 schreef XL het volgende:
Jongens, sowieso GESPREK, jeweettoch.....

Maar laten jullie je echt dissen door skiers?
Nee men, this one I do just for fun...!
  zondag 18 december 2005 @ 15:46:41 #34
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_33192222
Ik heb een klepje boven in mijn helm, als een skier zijn stok in mijn rug prikt. Dan vangt mijn backprotector het op, zodat ik niets voel. Gaat het klepje op mijn helm open en komt daar een vlaggetje uit met de tekst:

Pwned!
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  zondag 18 december 2005 @ 18:19:09 #35
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_33196691
quote:
Op zondag 18 december 2005 15:46 schreef XL het volgende:
Ik heb een klepje boven in mijn helm, als een skier zijn stok in mijn rug prikt. Dan vangt mijn backprotector het op, zodat ik niets voel. Gaat het klepje op mijn helm open en komt daar een vlaggetje uit met de tekst:

Pwned!
Nee man, terugschieten uit dat klepje, .44 ofzo
Life's like music, get the rhythm..
pi_33200434
ik ga donderdag weg, met t vliegtuig
hoe kan ik het beste alles meenemen?
helm, schoenen (handbagage?)
board en kleren doe ik gewoon in de tas
pi_33201171
Al je spullen in een tas lijkt me wel zo praktisch ja...
We believe in our dreams and in our passion. We embrace this culture as a real lifestyle. Our plan may only be a dream, but I'm sure you have the same one..."These Donuts are for going big and riding hard, not for the men in blue".
pi_33201205
quote:
Op zondag 18 december 2005 21:00 schreef beerke het volgende:
Al je spullen in een tas lijkt me wel zo praktisch ja...
Ik zou met m'n helm op in het vliegtuig gaan zitten, heb je je muziek bij de hand, en als je crashed, is je hoofd in ieder geval veilig.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_33201528
ja met goggles en al en board aan mn voeten?
pi_33201681
quote:
Op zondag 18 december 2005 21:13 schreef Jay-Pee het volgende:
ja met goggles en al en board aan mn voeten?
Mits je een spiegellens hebt ben je dan wel pimpin'. .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_33201812
nee maar ik doe er wel aluminium folie op, ik hoef toch niet zo veel te zien als ik slaap
  zondag 18 december 2005 @ 22:05:02 #42
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_33203290
Ik heb geen ervaring met vliegen en boardspullen. Dat moet nog even wachten....
Het lijkt me maar lastig, een bus of auto brengt je van deur te deur. Dat is 2 x sleuren met je zooi. Vliegtuig is vier keer sleuren, lijkt me niks. Als ik straks ga heliboarden in canada zorg ik wel dat ik een mooie harde rolkoffer voor de planken en een harde rolkoffer voor de bagage heb.
pi_33204949
quote:
Op zondag 18 december 2005 22:05 schreef XL het volgende:
Ik heb geen ervaring met vliegen en boardspullen. Dat moet nog even wachten....
Het lijkt me maar lastig, een bus of auto brengt je van deur te deur. Dat is 2 x sleuren met je zooi. Vliegtuig is vier keer sleuren, lijkt me niks. Als ik straks ga heliboarden in canada zorg ik wel dat ik een mooie harde rolkoffer voor de planken en een harde rolkoffer voor de bagage heb.
Heliboarden in Canada, ambitieus.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_33212033
quote:
Op zondag 18 december 2005 22:49 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Heliboarden in Canada, ambitieus.
Eerder realistisch.
  maandag 19 december 2005 @ 10:41:49 #45
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_33212575
quote:
Op maandag 19 december 2005 10:09 schreef Thermo het volgende:

[..]

Eerder realistisch.
Ik garandeer niet dat Canada de eerste bestemming is waar ik met snowboard naartoe vlieg, het zou ook zomaar Lake Tahoe kunnen zijn. Ik weet wel zeker dat ik voor mijn dertigste ben gaan heliboarden in Canada.
  maandag 19 december 2005 @ 11:41:45 #46
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_33213567
quote:
Op maandag 19 december 2005 10:41 schreef XL het volgende:

[..]

Ik garandeer niet dat Canada de eerste bestemming is waar ik met snowboard naartoe vlieg, het zou ook zomaar Lake Tahoe kunnen zijn. Ik weet wel zeker dat ik voor mijn dertigste ben gaan heliboarden in Canada.
Ik ga mee!

Even aangenomen dat ik voor mijn dertigste genoeg 'skilllz' heb opgedaan om mee te kunnen.. maar anders blijft Canada nog steeds vet 20 meter sneeuw per seizoen ofzo

Wie weet ga ik na mijn studie wel werken in Canada, je weet maar nooit, zorg ik er wel voor dat ik in de buurt van de bergen zit iemand in voor een Fok! Canada snowboard meet?

Edit: eens eventjes gezocht, Bombardier zit in Montreal, er is daar ook te snowboarden, en ze maken vliegtuigen... hmmz best een interessante optie Via Fokker kan ik ook naar Canada btw..

[ Bericht 12% gewijzigd door NoComment op 19-12-2005 11:49:36 ]
  maandag 19 december 2005 @ 11:53:41 #47
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_33213810
quote:
Op maandag 19 december 2005 11:41 schreef NoComment het volgende:

[..]

Ik ga mee!

Even aangenomen dat ik voor mijn dertigste genoeg 'skilllz' heb opgedaan om mee te kunnen.. maar anders blijft Canada nog steeds vet 20 meter sneeuw per seizoen ofzo

Wie weet ga ik na mijn studie wel werken in Canada, je weet maar nooit, zorg ik er wel voor dat ik in de buurt van de bergen zit iemand in voor een Fok! Canada snowboard meet?

Edit: eens eventjes gezocht, Bombardier zit in Montreal, er is daar ook te snowboarden, en ze maken vliegtuigen... hmmz best een interessante optie Via Fokker kan ik ook naar Canada btw..
Zorg eerst maar eens dat je een keertje offpiste gaat snowboarden

Misschien vind je het wel helemaal niet leuk
  maandag 19 december 2005 @ 12:34:12 #48
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_33214463
quote:
Op maandag 19 december 2005 11:53 schreef XL het volgende:

[..]

Zorg eerst maar eens dat je een keertje offpiste gaat snowboarden

Misschien vind je het wel helemaal niet leuk
Voor off-piste is er poeder nodig en moet mijn niveau van boarden goed genoeg zijn, helaas is de combinatie nog niet voorgekomen Twee jaar geleden hadden we peoder in Val Tho (dat zul jij je vast nog wel goed herinneren) maar dat was mijn 2e jaar nog maar.. Vorig jaar ging ik behoorlijk goed maar lag er bijna geen sneeuw, en als het aan die instructrice gelegen had zou ze off-piste met ons gegaan zijn... en deze week ligt er ook bijna niets in Val Tho, 65 cm maar Nu maar hopen op Maart, dat er dan dikke poeder ligt. Les nemen is dan bijna een garantie voor off-piste

En ik vermoed zomaar dat ik dat off-piste wel leuk ga vinden hoor Lars
  maandag 19 december 2005 @ 13:39:10 #49
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_33215689
quote:
Op maandag 19 december 2005 12:34 schreef NoComment het volgende:
Twee jaar geleden hadden we peoder in Val Tho (dat zul jij je vast nog wel goed herinneren)
  maandag 19 december 2005 @ 13:54:12 #50
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_33216091
quote:
Op maandag 19 december 2005 13:39 schreef XL het volgende:

[..]

Heb je dat kaartje nog van het gebied met de routes die je er elke avond zelf intekende? Zo ja: inscannen en posten, was wel vet om te zien die routes...

en met bijbehorende verhalen natuurlijk, het VITVITVIT over de groene piste heen en het bevroren meertje en die prallelswung en... nou ja, mooie verhalen waren dat..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')