ik wilde je nog wakker maken maarja..... Hoeveel first tracks? Geen idee, heel veel. Maar in St. Anton waren er veel goede boarders en skiers, dus daar moest je wel steeds gekker en verder. Die gasten daar leven echt voor de poeder, veel engelse boarders ook.quote:Op zondag 25 december 2005 22:20 schreef Thermo het volgende:
WTF... hoeveel first tracks heb je wel niet gezet?
Why heb je me niet wakker gemaakt in me groene bussie?
Rake shit, oude.quote:Op zondag 25 december 2005 22:14 schreef Kentaro het volgende:
Ok, ik heb niet zoveel zin om te typen, na een 90 gangen kerstmenu. Maar ik heb wel een zooitje foto's.. er was superveel sneeuw. in St. Anton was 1 meter gevallen in twee dagen voordat we aankwamen en was nog goed bereikbaar. Verderop in Zurs en Lech was 3 meter gevallen en die pas was nog dire dagen dicht. We zijn de dag dat de weg weer open ging naar Lech gegaan. De laaste dag vd vakantie ging Rendl ook nog open. kortom overal was het vet poeder crossen. Maar wel de hele week stonden de zaailichten aan, want het was lawinelevel 4. Dat was dus wel oppassen en het was een aantal keer ook wel wat tricky.. Wat kan ik verder nog aan toevoegen, St. anton is een waanzinnig gebied met hele goede off-piste mogelijkheden en tja mijn boardje van 164 kwam goed van pas...
Oostenrijk binnen rijden, de weg zag er vanaf Stutgart ongeveer zo uit
[afbeelding]
St. Anton nach rechts
[afbeelding]
De parkeerplaats bij het appartement, Thermo was eral
[afbeelding]
Beetje door het bos crossen
[afbeelding]
Nog wat meer, op de eerste dag met weinig zicht
[afbeelding]
De weg naar Lech was weer open
[afbeelding]
Geen hond te bekennen in Lech en nog geen spoor gezet
[afbeelding]
Tja dat was de laatste foto, om een of andere reden wilde niemand meer stoppen om foto's te maken
[afbeelding]
Hoe zijn de rijeigenschappen?quote:
Zulke shit vergeet je niet meerquote:Op zondag 25 december 2005 22:35 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Maar we hadden van twee Oostenrijkse boarders gehoord dat de liften op vrijdag al open zouden gaan om testen oid. Dus we zijn met hun meegegaan en hebben van half negen tot half vijf dat hele gebied verspoord![]()
Good Wood ouwe, what do you want more.quote:
Die plank interesseerde me niet, ouwe.quote:Op zondag 25 december 2005 23:16 schreef Thermo het volgende:
[..]
Good Wood ouwe, what do you want more.
Maargoed ik vind de reclame gewoon vet.
Ik vind de Travis veel interessanter zelf
3 weekjes is voor beginnersquote:Op zondag 25 december 2005 23:11 schreef corc het volgende:
Groeten uit Oostenrijk ook. Goede pistes in See en Kappl, maar geen nieuwe sneeuw. Wel heel mooi weer en mooie pistes, en poeder naast de pistes (met sporen, dat wel). Misschien valt er deze week nog wat.
Het is mijn derde jaar (en week) op een board, en het gaat erg goed! Werk aan goofy rijden en dan pirouettes kunnen draaien (met een beetje snelheid, niet op een oefenweitje ofzo), en een beetje springen. Denk dat ik erg vooruit ga deze week.
Mijn uitrusting is een huurboardje, geen idee wat eigenlijk. Een blauwe! Ik verbaas me over het gemak waarmee jullie hier over dure spullen praten. Een bril van 160 E, die je maximaal drie weken per jaar opzet? WTF!
Kerst heeft wel weer lang genoeg geduurd inderdaad. Ik kan 19 januari al vertrekken, maar eventueel ook een week (of twee weken) later. Ik wil me niet te vroeg binden aan een datum omdat ik zonder plannen lekker flexibel aan mijn scriptie kan werken. Ik wil dat ding toch echt in de eerste maanden van 2006 inleveren. Gerlos vind ik een leuk idee en een goede drijfveer om dan toch eindelijk een eigen pieper te kopen, want de kans dat er dan zonder ("echte") gids buiten de pistes gereden gaat worden is natuurlijk aanzienlijk. Nu krijg ik die dingen altijd van de skischolen aldaar in bruikleen. Aan de andere kant is Gerlos natuurlijk wat duur. Zeker vergeleken met Frankrijk, maar dan heb je ook niks. Toch heb ik ook Frankrijk met vrienden/vriendinnen nog niet uitgesloten. Ik ga pas plannen als ik dat vanwege externe factoren echt niet langer kan uitstellen.quote:Op maandag 26 december 2005 17:08 schreef Kentaro het volgende:
Wat gaat er gebeuren met de Gerlos meet? Ik ben wel weer toe aan een beetje boarden na twee dagen kerst in Nederland. Wie zijn er van plan te gaan in de laatste week van januari?
samengevat; XL is erbijquote:Op maandag 26 december 2005 17:31 schreef XL het volgende:
[..]
Kerst heeft wel weer lang genoeg geduurd inderdaad. Ik kan 19 januari al vertrekken, maar eventueel ook een week (of twee weken) later. Ik wil me niet te vroeg binden aan een datum omdat ik zonder plannen lekker flexibel aan mijn scriptie kan werken. Ik wil dat ding toch echt in de eerste maanden van 2006 inleveren. Gerlos vind ik een leuk idee en een goede drijfveer om dan toch eindelijk een eigen pieper te kopen, want de kans dat er dan zonder ("echte") gids buiten de pistes gereden gaat worden is natuurlijk aanzienlijk. Nu krijg ik die dingen altijd van de skischolen aldaar in bruikleen. Aan de andere kant is Gerlos natuurlijk wat duur. Zeker vergeleken met Frankrijk, maar dan heb je ook niks. Toch heb ik ook Frankrijk met vrienden/vriendinnen nog niet uitgesloten. Ik ga pas plannen als ik dat vanwege externe factoren echt niet langer kan uitstellen.
Zijn er trouwens goede rolski-loipes in Gerlos en houden ze die een beetje sneeuwvrij. Ik heb geen trek in een baggergebied dat de hele tijd ondersneeuwt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |