abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33173662
Hier verder?

Edit: Vervolg op VARA goes Twin Peaks met nieuwe serie Vuurzee

Toad, ik zie dat jij de link al had gegeven, beetje spuit elf van mij...

[ Bericht 53% gewijzigd door Angeles op 18-12-2005 12:38:45 ]
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_33173691
Ik was net een OP aan het maken . Maar ach .
pi_33173703
Airelle ze zong ook "klein klein kleutertje" oid in een aflevering.

En ze is BEHOORLIJK dellerig bij die Sander.
  zaterdag 17 december 2005 @ 22:07:15 #4
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_33173711
Ik snap er nu echt de ballen niet meer van.
pi_33173730
linkje naar het vorige topic:
VARA goes Twin Peaks met nieuwe serie Vuurzee

website vuurzee
http://redir.vara.nl/vuurzee/
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 22:05 schreef Angeles het volgende:
Hier verder?
Is goed. Ik vond het een goede aflevering vandaag. Er gebeurde weer het e.e.a.
quote:
Ik was net een OP aan het maken . Maar ach .
me 2

[ Bericht 23% gewijzigd door Toad op 17-12-2005 22:22:18 (links toegevoegd) ]
pi_33173755
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 22:06 schreef WAT het volgende:
Airelle ze zong ook "klein klein kleutertje" oid in een aflevering.
Oh, dat moet ik dan gemist hebben. Maar vind dat zij juist een leuk personage is . Beetje psycho... en Caro speelt het tot nu best geloofwaardig .
pi_33173803
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 22:07 schreef Toad het volgende:

[..]

Is goed. Ik vond het een goede aflevering vandaag. Er gebeurde weer het e.e.a.
[..]

me 2
Ja er gebeurde vandaag meer dan vorige week . (Voor mijn gevoel waarschijnlijk, maar toch...).
  zaterdag 17 december 2005 @ 22:09:52 #8
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_33173839
Zal Merel achter Yasmine's verdwijning zitten ?
En maar staat te janken tegen Sander, en dan zegt ze geef mij een zoen smekend
pi_33173858
Ze zong "In de maneschijn" inderdaad... ze speelt het wel heel goed, maar ik zou ook eng worden van zo iemand... wel frappant dat het nu pas voor het eerst opvalt dat ze zo psycho is, in ieder geval bij een aantal mensen. Heb wel het idee dat Sonja er wel iets over verzwijgt, bij die vriendinnen gedroeg ze zich waarschijnlijk al heel vreemd.

Zou Sander nu ook weer verdacht worden van haar verdwijning?
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_33173879
Wie was die blonde krullebol met die bril die de film van de bruiloft na zat te kijken?
pi_33173898
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 22:10 schreef Angeles het volgende:
Ze zong "In de maneschijn" inderdaad... ze speelt het wel heel goed, maar ik zou ook eng worden van zo iemand... wel frappant dat het nu pas voor het eerst opvalt dat ze zo psycho is, in ieder geval bij een aantal mensen. Heb wel het idee dat Sonja er wel iets over verzwijgt, bij die vriendinnen gedroeg ze zich waarschijnlijk al heel vreemd.

Hij was wel de laatste die haar zag (alweer).
pi_33173906
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 22:10 schreef Angeles het volgende:
Arme jongen ...
pi_33173955
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 22:10 schreef Airelle het volgende:

Hij was wel de laatste die haar zag (alweer).
Daarom, en hij heeft haar nagelsporen in zijn wang staan...
pi_33173979
Weet je: Bij dat telefoongesprek hoorde je Yasmine op de achtergrond "Laat me los!" zeggen. Volgens mij zegt ze ook "Laat me los!" in die film die een van de zonen van Osman voor de bruiloft heeft gemaakt. Dan zit Sander samen met Yasmin op het strand en plaagt/zoent hij haar wat.
  zaterdag 17 december 2005 @ 22:13:37 #15
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_33173989
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 22:10 schreef WAT het volgende:
Wie was die blonde krullebol met die bril die de film van de bruiloft na zat te kijken?
Een van die rechercheurs Die vrouw
pi_33174009
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 22:12 schreef Angeles het volgende:

[..]

Daarom, en hij heeft haar nagelsporen in zijn wang staan...
Denk dat papa Merel nu ook minder vriendelijk is tegen Sander ...
pi_33174068
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 22:13 schreef WAT het volgende:
Weet je: Bij dat telefoongesprek hoorde je Yasmine op de achtergrond "Laat me los!" zeggen. Volgens mij zegt ze ook "Laat me los!" in die film die een van de zonen van Osman voor de bruiloft heeft gemaakt. Dan zit Sander samen met Yasmin op het strand en plaagt/zoent hij haar wat.
Inderdaad, ik dacht ook al, volgens mij is dat op het strand opgenomen. Merel was daar natuurlijk wel met haar mobiele telefoon, maar ja, zou je dat dan zo duidelijk op kunnen nemen?

Het kan ook nog dat Yasmin toch zelf is weggelopen en nu de boel in de zeik neemt, hoewel me dat niet zo heel waarschijnlijk lijkt... dat lijkt me ergens ook wel een slap plot.
pi_33174202
Opsomming mogelijke motieven & daders etc.:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie vult hem aan?
pi_33174400
Lijkt me compleet, Toad.
pi_33174438
Nog twee...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op de VARA-site las ik trouwens...
SPOILER
pi_33174533
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 22:25 schreef Angeles het volgende:
SPOILER
In aflevering 1 hebben we kunnen zien dat ze heel de dag zich al vreemd gedroeg. Dat huilen in de douche enzo. Het zou dus best kunnen dat ze al iets aanvoelde.
pi_33174638
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 22:26 schreef Toad het volgende:

[..]

In aflevering 1 hebben we kunnen zien dat ze heel de dag zich al vreemd gedroeg. Dat huilen in de douche enzo. Het zou dus best kunnen.
SPOILER
nuff said.
pi_33174670
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 22:26 schreef Toad het volgende:

[..]

In aflevering 1 hebben we kunnen zien dat ze heel de dag zich al vreemd gedroeg. Dat huilen in de douche enzo. Het zou dus best kunnen dat ze al iets aanvoelde.
Hmmm huilen in de douche ... dat weet ik geeneens meer.

Dat stukje op het strand was ze heel vrolijk.
pi_33174720
Ik vind het echt irritant dat ik iedere keer na 50 minuten weer een hele week moet wachten op het vervolg... maar ja...

Deel 4 zal maandag wel op de VARA!-site komen. Ga ik nog eens ff goed kijken voor aanwijzingen.
pi_33174747
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 22:29 schreef 0 het volgende:

[..]
SPOILER
O ja, die theorie ben ik even vergeten.
Ik ben overigens benieuwd naar het gedoe tussen Rinus en Kristel (de huisarts).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')