abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33173662
Hier verder?

Edit: Vervolg op VARA goes Twin Peaks met nieuwe serie Vuurzee

Toad, ik zie dat jij de link al had gegeven, beetje spuit elf van mij...

[ Bericht 53% gewijzigd door Angeles op 18-12-2005 12:38:45 ]
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_33173691
Ik was net een OP aan het maken . Maar ach .
pi_33173703
Airelle ze zong ook "klein klein kleutertje" oid in een aflevering.

En ze is BEHOORLIJK dellerig bij die Sander.
  zaterdag 17 december 2005 @ 22:07:15 #4
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_33173711
Ik snap er nu echt de ballen niet meer van.
pi_33173730
linkje naar het vorige topic:
VARA goes Twin Peaks met nieuwe serie Vuurzee

website vuurzee
http://redir.vara.nl/vuurzee/
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 22:05 schreef Angeles het volgende:
Hier verder?
Is goed. Ik vond het een goede aflevering vandaag. Er gebeurde weer het e.e.a.
quote:
Ik was net een OP aan het maken . Maar ach .
me 2

[ Bericht 23% gewijzigd door Toad op 17-12-2005 22:22:18 (links toegevoegd) ]
pi_33173755
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 22:06 schreef WAT het volgende:
Airelle ze zong ook "klein klein kleutertje" oid in een aflevering.
Oh, dat moet ik dan gemist hebben. Maar vind dat zij juist een leuk personage is . Beetje psycho... en Caro speelt het tot nu best geloofwaardig .
pi_33173803
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 22:07 schreef Toad het volgende:

[..]

Is goed. Ik vond het een goede aflevering vandaag. Er gebeurde weer het e.e.a.
[..]

me 2
Ja er gebeurde vandaag meer dan vorige week . (Voor mijn gevoel waarschijnlijk, maar toch...).
  zaterdag 17 december 2005 @ 22:09:52 #8
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_33173839
Zal Merel achter Yasmine's verdwijning zitten ?
En maar staat te janken tegen Sander, en dan zegt ze geef mij een zoen smekend
pi_33173858
Ze zong "In de maneschijn" inderdaad... ze speelt het wel heel goed, maar ik zou ook eng worden van zo iemand... wel frappant dat het nu pas voor het eerst opvalt dat ze zo psycho is, in ieder geval bij een aantal mensen. Heb wel het idee dat Sonja er wel iets over verzwijgt, bij die vriendinnen gedroeg ze zich waarschijnlijk al heel vreemd.

Zou Sander nu ook weer verdacht worden van haar verdwijning?
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_33173879
Wie was die blonde krullebol met die bril die de film van de bruiloft na zat te kijken?
pi_33173898
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 22:10 schreef Angeles het volgende:
Ze zong "In de maneschijn" inderdaad... ze speelt het wel heel goed, maar ik zou ook eng worden van zo iemand... wel frappant dat het nu pas voor het eerst opvalt dat ze zo psycho is, in ieder geval bij een aantal mensen. Heb wel het idee dat Sonja er wel iets over verzwijgt, bij die vriendinnen gedroeg ze zich waarschijnlijk al heel vreemd.

Hij was wel de laatste die haar zag (alweer).
pi_33173906
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 22:10 schreef Angeles het volgende:
Arme jongen ...
pi_33173955
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 22:10 schreef Airelle het volgende:

Hij was wel de laatste die haar zag (alweer).
Daarom, en hij heeft haar nagelsporen in zijn wang staan...
pi_33173979
Weet je: Bij dat telefoongesprek hoorde je Yasmine op de achtergrond "Laat me los!" zeggen. Volgens mij zegt ze ook "Laat me los!" in die film die een van de zonen van Osman voor de bruiloft heeft gemaakt. Dan zit Sander samen met Yasmin op het strand en plaagt/zoent hij haar wat.
  zaterdag 17 december 2005 @ 22:13:37 #15
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_33173989
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 22:10 schreef WAT het volgende:
Wie was die blonde krullebol met die bril die de film van de bruiloft na zat te kijken?
Een van die rechercheurs Die vrouw
pi_33174009
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 22:12 schreef Angeles het volgende:

[..]

Daarom, en hij heeft haar nagelsporen in zijn wang staan...
Denk dat papa Merel nu ook minder vriendelijk is tegen Sander ...
pi_33174068
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 22:13 schreef WAT het volgende:
Weet je: Bij dat telefoongesprek hoorde je Yasmine op de achtergrond "Laat me los!" zeggen. Volgens mij zegt ze ook "Laat me los!" in die film die een van de zonen van Osman voor de bruiloft heeft gemaakt. Dan zit Sander samen met Yasmin op het strand en plaagt/zoent hij haar wat.
Inderdaad, ik dacht ook al, volgens mij is dat op het strand opgenomen. Merel was daar natuurlijk wel met haar mobiele telefoon, maar ja, zou je dat dan zo duidelijk op kunnen nemen?

Het kan ook nog dat Yasmin toch zelf is weggelopen en nu de boel in de zeik neemt, hoewel me dat niet zo heel waarschijnlijk lijkt... dat lijkt me ergens ook wel een slap plot.
pi_33174202
Opsomming mogelijke motieven & daders etc.:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie vult hem aan?
pi_33174400
Lijkt me compleet, Toad.
pi_33174438
Nog twee...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op de VARA-site las ik trouwens...
SPOILER
pi_33174533
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 22:25 schreef Angeles het volgende:
SPOILER
In aflevering 1 hebben we kunnen zien dat ze heel de dag zich al vreemd gedroeg. Dat huilen in de douche enzo. Het zou dus best kunnen dat ze al iets aanvoelde.
pi_33174638
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 22:26 schreef Toad het volgende:

[..]

In aflevering 1 hebben we kunnen zien dat ze heel de dag zich al vreemd gedroeg. Dat huilen in de douche enzo. Het zou dus best kunnen.
SPOILER
nuff said.
pi_33174670
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 22:26 schreef Toad het volgende:

[..]

In aflevering 1 hebben we kunnen zien dat ze heel de dag zich al vreemd gedroeg. Dat huilen in de douche enzo. Het zou dus best kunnen dat ze al iets aanvoelde.
Hmmm huilen in de douche ... dat weet ik geeneens meer.

Dat stukje op het strand was ze heel vrolijk.
pi_33174720
Ik vind het echt irritant dat ik iedere keer na 50 minuten weer een hele week moet wachten op het vervolg... maar ja...

Deel 4 zal maandag wel op de VARA!-site komen. Ga ik nog eens ff goed kijken voor aanwijzingen.
pi_33174747
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 22:29 schreef 0 het volgende:

[..]
SPOILER
O ja, die theorie ben ik even vergeten.
Ik ben overigens benieuwd naar het gedoe tussen Rinus en Kristel (de huisarts).
pi_33174817
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 22:31 schreef Toad het volgende:

[..]

O ja, die theorie ben ik even vergeten.
Ik ben overigens benieuwd naar het gedoe tussen Rinus en Kristel (de huisarts).
Lijkt me niets bijzonders.

Rinus is de voorzitter van een of andere dorpsvereniging en hij probeert Kristel er steeds bij te betrekken. Alleen Kristel heeft niet zo veel zin.
pi_33174874
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 22:29 schreef WAT het volgende:

Hmmm huilen in de douche ... dat weet ik geeneens meer.

Dat stukje op het strand was ze heel vrolijk.
Ja maar dat was volgens mij een andere dag, dat stond gewoon nog op film. Onder de douche was vlak voor het feest en tijdens het feest verdween ze...
pi_33174924
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 22:33 schreef WAT het volgende:

[..]

Rinus is de voorzitter van een of andere dorpsvereniging en hij probeert Kristel er steeds bij te betrekken. Alleen Kristel heeft niet zo veel zin.
Zijn 2 mensen die tot nu toe niet opvallen in de serie. Wellicht dat Rinus een clubje heeft opgericht tegen die "vreemde Turken" en Yasmine is het eerste slachtoffer is?
pi_33175108
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 22:34 schreef Toad het volgende:

[..]

Zijn 2 mensen die tot nu toe niet opvallen in de serie. Wellicht dat Rinus een clubje heeft opgericht tegen die "vreemde Turken" en Yasmine is het eerste slachtoffer is?
Ook een mooie.

De jongste zoon van Osman en Josje valt ook nog niet heel erg op.
pi_33175143
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 22:34 schreef Toad het volgende:

Haha dat zou wel een verrassend plot zijn!
pi_33175770
Maar wat zou het zijn dat Deniz aan Sander wilde vertellen, datgene wat niemand wist?
Misschien dat Yasmin ruzie met haar ouders had voorafgaand aan het feest?

Ik haat 't dat het nu weer een week duurt!
Pff
pi_33178048
Geweldige serie
  zaterdag 17 december 2005 @ 23:54:43 #33
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_33178179
tvp
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
pi_33180645
Ik had vanavond om kwart voor tien ineens het gevoel dat ik al uren zat te kijken. Er is echt zoveel gebeurd voor mijn gevoel!
Het hele gedoe met het losgeld en de bus vind ik nog het vreemdst... En inderdaad: wat wilde Deniz nou aan Sander vertellen toen Merel er ineens was?
Seriously!?
  zondag 18 december 2005 @ 01:32:51 #35
136868 Dannie_Dorka
Just call me Danny
pi_33180853
Inderdaad 'n goede serie(vooral voor 'n Nederlandse serie).Elke aflevering levert weer nieuw gesprekstof op......
Ik weet dat 't niks met deze topic te maken heeft(en me vriendin vind dit ook niet echt leuk) maarre die Sylvia Hoeks is wel 'n hele mooie meid!Tja,'t oog wil af en toe ook wat.....
Mijn DVD's | RetroJunk
There's no such thing as a good cult movie or a bad cult movie.They're just.....cult.
pi_33181103
quote:
Op zondag 18 december 2005 01:23 schreef ImPrEzA het volgende:
En inderdaad: wat wilde Deniz nou aan Sander vertellen toen Merel er ineens was?
inderdaad
pi_33185633
quote:
Op zondag 18 december 2005 01:45 schreef SCH het volgende:

[..]

inderdaad
Dat had ik ook... werd verder niet meer op in gegaan. Denk dat dat nog wel eens een gevolg kan hebben .
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
pi_33185744
Over wat Deniz aan Sander wilde vertellen: laatst waren Osman en Josje ook geheimzinnig aan het doen over iets en toen stond Deniz stiekem te luisteren, misschien heeft hij wel het een en ander opgevangen...
  zondag 18 december 2005 @ 11:56:54 #39
24054 search64
Avec le grande
pi_33185760
quote:
Op zondag 18 december 2005 01:32 schreef Dannie_Dorka het volgende:

Ik weet dat 't niks met deze topic te maken heeft(en me vriendin vind dit ook niet echt leuk) maarre die Sylvia Hoeks is wel 'n hele mooie meid!Tja,'t oog wil af en toe ook wat.....
"He who makes a beast of himself, gets rid of the pain of being a man."
pi_33185851
quote:
Op zondag 18 december 2005 11:56 schreef Angeles het volgende:
Over wat Deniz aan Sander wilde vertellen: laatst waren Osman en Josje ook geheimzinnig aan het doen over iets en toen stond Deniz stiekem te luisteren, misschien heeft hij wel het een en ander opgevangen...
Misschien de "ontvoering" van Yasmine?
pi_33186225
quote:
Op zondag 18 december 2005 12:00 schreef WAT het volgende:

Misschien de "ontvoering" van Yasmine?

Ja, of een of ander familiegeheim of zo waarvan ze denken dat het een rol kán spelen. Er gebeuren wel meer rare dingen in dat gezin, neem ook dat gedoe tussen Ferdi en Josje, dat hij haar op de mond zoent enzo.

Ik betwijfel ook of ze ontvoerd is of dat iemand die weet dat ze weg is er een slaatje uit wilde slaan. Al is het wel raar dat diegene een opname van de stem van Yasmin heeft (al kan dat ook van een andere keer zijn of zo).
pi_33186544
Gebeurd dit trouwens wel eens vaker in het echt ?
Dat wanneer er iemand vermist word dat criminele organisaties dan net doen of ze hem of haar ontvoerd hebben om zo veel geld op te strijken?
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
You and me baby ain't nothin' but mammals
pi_33186674
Ik weet niet waarom, maar ik denk dat de portier bij de ovens nog een belangrijke rol gaat spelen.
Die man in dat hokje bedoel ik, waar Peer langskomt als hij naar zijn auto loopt.

Je ziet hem steeds in een flits als Peer naar hem zwaait ofzo, alsof hij er niets mee te maken heeft.
En juist daarom denk ik dat hij er wél wat mee te maken heeft.
pi_33186756
Op de site van de VARA staat ook een trailer van de serie, volgens mij staat ons nog heel wat te wachten, het ziet er echt spannend uit...
pi_33191241
Dat van dat telefoongesprek en die schreeuw van Yasmin "Laat me los!", dat zit me nogal hoog, want dat MÓET inderdaad gewoon die opname zijn van het strand, toen ze voor de camera kwam en Sander ondertussen met 'r aan het stoeien was. Toen riep ze dat ook, tegen Sander, en dat klonk precies zo! Ik heb het even vergeleken met deel 1. Die schreeuw overgenomen in Geluidsrecorder en ook zo met deel 4. Twee identieke geluiden. Ja, meteen maar ff goed aanpakken!

En dat filmpje... is DENIZ' werk! Dus....??
Blijft heel raadselachtig...

Verder, voor de lol ff bekeken op de connexxion-website, maar er loopt geen lijn 61 in Kadijk...

[ Bericht 18% gewijzigd door FireSea op 18-12-2005 15:30:33 ]
pi_33193457
quote:
Op zondag 18 december 2005 15:13 schreef FireSea het volgende:

En dat filmpje... is DENIZ' werk! Dus....??
Blijft heel raadselachtig...
Welk filmpje was dat dan, dat ze gewoon overdag op het strand waren zeg maar?
  zondag 18 december 2005 @ 17:18:31 #47
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_33194885
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 22:33 schreef WAT het volgende:
Volgens mij zit er nu nog niets achter, maar krijgen ze binnenkort een affaire...

En Deniz wilde - denk ik! - aan Sander vertellen dat:
- Yasmine en Josje ruzie hebben [maar waarover?]
- hij iets op het feest gezien [of beter nog: gefilmd] heeft, mogelijk mbt de verdwijning...
- Josje en Ferdi samen eng doen

De opmerking van Peer over 18-jarige meisjes kan idd niet anders opgevat worden als de zoveelste hint dat er iets was tussen hem en Yasmine... Zeker nadat vorige week ook nog eens bleek dat zij bij hem werkte enzo....... En ik blijf het vermoeden hebben dat ze zwanger is/was....
Het is alleen zó voor de hand liggend, dat ik automatisch aan de hele theorie ga twijfelen....

Het gedoe met het losgeld en de bus vond ik trouwens irritant,
welke debiel werkt daar nu op zo'n manier aan mee?!??!?

mbt TT... ik had stiekem gehoopt op "Vuurzee #2" maar dat was kennelijk te simpel

[ Bericht 0% gewijzigd door babette21 op 18-12-2005 17:27:56 ]
pi_33194941
quote:
Op zondag 18 december 2005 16:29 schreef Angeles het volgende:

[..]

Welk filmpje was dat dan, dat ze gewoon overdag op het strand waren zeg maar?
Ja.
pi_33194978
quote:
Op zondag 18 december 2005 17:18 schreef babette21 het volgende:

[..]

Volgens mij zit er nu nog niets achter, maar krijgen ze binnenkort een affaire...

En Deniz wilde - denk ik! - aan Sander vertellen dat:
- Yasmine en Josje ruzie hebben [maar waarover?]
Misschien omdat Yasmine niet aan Josje wil vertellen waarom ze naar de dokter moest.
pi_33195040
quote:
Op zondag 18 december 2005 17:18 schreef babette21 het volgende:
Het gedoe met het losgeld en de bus vond ik trouwens irritant,
welke debiel werkt daar nu op zo'n manier aan mee?!??!?
Ja! Dan deel je toch de taken. De een laat je naar de bushalte rijden, de ander rijdt de bus met het geld achterna.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')