Is goed. Ik vond het een goede aflevering vandaag. Er gebeurde weer het e.e.a.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:05 schreef Angeles het volgende:
Hier verder?
me 2quote:Ik was net een OP aan het maken . Maar ach .
Oh, dat moet ik dan gemist hebben. Maar vind dat zij juist een leuk personage isquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:06 schreef WAT het volgende:
Airelle ze zong ook "klein klein kleutertje" oid in een aflevering.
Ja er gebeurde vandaag meer dan vorige weekquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:07 schreef Toad het volgende:
[..]
Is goed. Ik vond het een goede aflevering vandaag. Er gebeurde weer het e.e.a.
[..]
me 2![]()
Hij was wel de laatste die haar zag (alweer).quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:10 schreef Angeles het volgende:
Ze zong "In de maneschijn" inderdaad... ze speelt het wel heel goed, maar ik zou ook eng worden van zo iemand... wel frappant dat het nu pas voor het eerst opvalt dat ze zo psycho is, in ieder geval bij een aantal mensen. Heb wel het idee dat Sonja er wel iets over verzwijgt, bij die vriendinnen gedroeg ze zich waarschijnlijk al heel vreemd.
Zou Sander nu ook weer verdacht worden van haar verdwijning?
Arme jongen ...quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:10 schreef Angeles het volgende:
Zou Sander nu ook weer verdacht worden van haar verdwijning?
Daarom, en hij heeft haar nagelsporen in zijn wang staan...quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:10 schreef Airelle het volgende:
Hij was wel de laatste die haar zag (alweer).
Een van die rechercheurs Die vrouwquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:10 schreef WAT het volgende:
Wie was die blonde krullebol met die bril die de film van de bruiloft na zat te kijken?
Denk dat papa Merel nu ook minder vriendelijk is tegen Sander ...quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:12 schreef Angeles het volgende:
[..]
Daarom, en hij heeft haar nagelsporen in zijn wang staan...
Inderdaad, ik dacht ook al, volgens mij is dat op het strand opgenomen. Merel was daar natuurlijk wel met haar mobiele telefoon, maar ja, zou je dat dan zo duidelijk op kunnen nemen?quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:13 schreef WAT het volgende:
Weet je: Bij dat telefoongesprek hoorde je Yasmine op de achtergrond "Laat me los!" zeggen. Volgens mij zegt ze ook "Laat me los!" in die film die een van de zonen van Osman voor de bruiloft heeft gemaakt. Dan zit Sander samen met Yasmin op het strand en plaagt/zoent hij haar wat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie vult hem aan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op de VARA-site las ik trouwens...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:25 schreef Angeles het volgende:In aflevering 1 hebben we kunnen zien dat ze heel de dag zich al vreemd gedroeg. Dat huilen in de douche enzo. Het zou dus best kunnen dat ze al iets aanvoelde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:26 schreef Toad het volgende:
[..]
In aflevering 1 hebben we kunnen zien dat ze heel de dag zich al vreemd gedroeg. Dat huilen in de douche enzo. Het zou dus best kunnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nuff said.
Hmmm huilen in de douche ... dat weet ik geeneens meer.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:26 schreef Toad het volgende:
[..]
In aflevering 1 hebben we kunnen zien dat ze heel de dag zich al vreemd gedroeg. Dat huilen in de douche enzo. Het zou dus best kunnen dat ze al iets aanvoelde.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:29 schreef 0 het volgende:
[..]O ja, die theorie ben ik even vergeten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben overigens benieuwd naar het gedoe tussen Rinus en Kristel (de huisarts).
Lijkt me niets bijzonders.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:31 schreef Toad het volgende:
[..]
O ja, die theorie ben ik even vergeten.![]()
Ik ben overigens benieuwd naar het gedoe tussen Rinus en Kristel (de huisarts).
Ja maar dat was volgens mij een andere dag, dat stond gewoon nog op film. Onder de douche was vlak voor het feest en tijdens het feest verdween ze...quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:29 schreef WAT het volgende:
Hmmm huilen in de douche ... dat weet ik geeneens meer.
Dat stukje op het strand was ze heel vrolijk.
Zijn 2 mensen die tot nu toe niet opvallen in de serie. Wellicht dat Rinus een clubje heeft opgericht tegen die "vreemde Turken" en Yasmine is het eerste slachtoffer is?quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:33 schreef WAT het volgende:
[..]
Lijkt me niets bijzonders.
Rinus is de voorzitter van een of andere dorpsvereniging en hij probeert Kristel er steeds bij te betrekken. Alleen Kristel heeft niet zo veel zin.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:34 schreef Toad het volgende:
[..]
Zijn 2 mensen die tot nu toe niet opvallen in de serie. Wellicht dat Rinus een clubje heeft opgericht tegen die "vreemde Turken" en Yasmine is het eerste slachtoffer is?
Haha dat zou wel een verrassend plot zijn!quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:34 schreef Toad het volgende:
Zijn 2 mensen die tot nu toe niet opvallen in de serie. Wellicht dat Rinus een clubje heeft opgericht tegen die "vreemde Turken" en Yasmine is het eerste slachtoffer is?
inderdaadquote:Op zondag 18 december 2005 01:23 schreef ImPrEzA het volgende:
En inderdaad: wat wilde Deniz nou aan Sander vertellen toen Merel er ineens was?
Dat had ik ook... werd verder niet meer op in gegaan. Denk dat dat nog wel eens een gevolg kan hebbenquote:
quote:Op zondag 18 december 2005 01:32 schreef Dannie_Dorka het volgende:
Ik weet dat 't niks met deze topic te maken heeft(en me vriendin vind dit ook niet echt leuk) maarre die Sylvia Hoeks is wel 'n hele mooie meid!Tja,'t oog wil af en toe ook wat.....
Misschien de "ontvoering" van Yasmine?quote:Op zondag 18 december 2005 11:56 schreef Angeles het volgende:
Over wat Deniz aan Sander wilde vertellen: laatst waren Osman en Josje ook geheimzinnig aan het doen over iets en toen stond Deniz stiekem te luisteren, misschien heeft hij wel het een en ander opgevangen...
quote:
Welk filmpje was dat dan, dat ze gewoon overdag op het strand waren zeg maar?quote:Op zondag 18 december 2005 15:13 schreef FireSea het volgende:
En dat filmpje... is DENIZ' werk! Dus....??
Blijft heel raadselachtig...
Volgens mij zit er nu nog niets achter, maar krijgen ze binnenkort een affaire...quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:33 schreef WAT het volgende:
Lijkt me niets bijzonders.
Rinus is de voorzitter van een of andere dorpsvereniging en hij probeert Kristel er steeds bij te betrekken. Alleen Kristel heeft niet zo veel zin.
Ja.quote:Op zondag 18 december 2005 16:29 schreef Angeles het volgende:
[..]
Welk filmpje was dat dan, dat ze gewoon overdag op het strand waren zeg maar?
Misschien omdat Yasmine niet aan Josje wil vertellen waarom ze naar de dokter moest.quote:Op zondag 18 december 2005 17:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
Volgens mij zit er nu nog niets achter, maar krijgen ze binnenkort een affaire...
En Deniz wilde - denk ik! - aan Sander vertellen dat:
- Yasmine en Josje ruzie hebben [maar waarover?]
Ja! Dan deel je toch de taken. De een laat je naar de bushalte rijden, de ander rijdt de bus met het geld achterna.quote:Op zondag 18 december 2005 17:18 schreef babette21 het volgende:
Het gedoe met het losgeld en de bus vond ik trouwens irritant,
welke debiel werkt daar nu op zo'n manier aan mee?!??!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |