*duimt mee*quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:55 schreef Brighteyes het volgende:
Damn... mijn hoop op Raffaella wordt steeds groter.
Nou?quote:
Gatver daar kan ik dus echt niet tegen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:55 schreef Brighteyes het volgende:
Damn... mijn hoop op Raffaella wordt steeds groter.
SKAAI DIE TAGquote:
quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:57 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Babe!![]()
Mail me je adres eens! Please?![]()
Nou inderdaad, een goed niveau deze keer.quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:56 schreef BVO het volgende:
Ik vond Serge echt niks.
Niveau ligt verder een stuk hoger dan in de vorige twee, ik vrees nu al voor Raf.
Nou euh, misschien omdat ze ook wat dommig ís?quote:
Serge hoeft niet per sé, Maresha welquote:Op zaterdag 17 december 2005 20:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Door: Harm, Maresha en Serge als het aan mij ligt.
Ik vond haar gewoon leuk in de voorrondes, heb verder niks meer gezien.quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:57 schreef itsme het volgende:
Gatver daar kan ik dus echt niet tegen.
verheerlijking.
Wat heeft iedereen toch in godsnaam met die Raffaella ???![]()
Dan zit je bij het verkeerde programma vrees ik.quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:57 schreef itsme het volgende:
[..]
Gatver daar kan ik dus echt niet tegen.
verheerlijking.
Daar kan die van jou nog een puntje aan zuigen.quote:
denk dat ik het, tot nu toe dan, met je eens benquote:Op zaterdag 17 december 2005 20:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Door: Harm, Maresha en Serge als het aan mij ligt.
Damn, en of ik jaloers benquote:Op zaterdag 17 december 2005 20:58 schreef Skaai het volgende:
[..]
Daar kan die van jou nog een puntje aan zuigen.
Zeg alle modjes gaan offtopic!quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Damn, en of ik jaloers ben!
Hoer dat je bent, dat heb ik nooit gezegdquote:Op zaterdag 17 december 2005 20:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij vond Gabriël *gruwel* ook geil.
Ik ben eigenlijk bang dat ze het niet redden gaatquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:00 schreef babette21 het volgende:
Rafaëla gaat uiteraard door [maf eigenlijk hoe zeker dat al is] en de jury kiest vast voor Harm....
Wat lul jij nou?quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:00 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk bang dat ze het niet redden gaat.
ja dat had mijn dochter ook.quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:58 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik vond haar gewoon leuk in de voorrondes, heb verder niks meer gezien.
Noem het liefde op het eerste gezicht. Hoop alleen dat ze zo niet van haar voetstukje valt.
NU!quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:01 schreef BVO het volgende:
Gil eens als het begint.
Gil..quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:01 schreef BVO het volgende:
Gil eens als het begint.
quote:
IEEHEHHHHEEhh!1@!?!quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:01 schreef BVO het volgende:
Gil eens als het begint.
jawel joh, zij heeft - net als bijv. Floortje en Ariël - al genoeg fans opgedaan in de vorige ronde's...quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:00 schreef BVO het volgende:
Ik ben eigenlijk bang dat ze het niet redden gaat.
ja dat vind ik maf. waar baseer je dat dan op? En waarom is ze zo popie ?quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:00 schreef babette21 het volgende:
hoe waren de eerste twee???
Marescha was super...
Rafaëla gaat uiteraard door [maf eigenlijk hoe zeker dat al is] en de jury kiest vast voor Harm....
Dizerrrrrquote:
Het was reclame lushslutquote:
De styling en make-up, wat vinden jullie ervan?quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:03 schreef Cee het volgende:
Wat clownen die debiele make-up mensen de meiden toch ongeloofelijk op dit jaar zeg...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |