Echt wel, wij zijn niet schizofreen hoorquote:Op maandag 19 december 2005 22:04 schreef Funky_Spunky het volgende:
[..]
Leuk he tegen jezelf praten.![]()
Nog ff dinsdag meidquote:
quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:11 schreef gekke_cowgirl het volgende:
Zit er echt even helemaal doorheen, tranen blijven maar stromen nu![]()
Welkom Qquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:57 schreef QyRoZ het volgende:
Feeling ready to move on. On to Utrecht.
Hey, ga eens weg, er zijn hier mensen die een k*thumeur hebben ja !!quote:Op woensdag 21 december 2005 00:14 schreef Twisted_fok het volgende:
If you're happy and you know it clap your hands!
*clap clap
Ga eens even The Banana Queen van Zita Swoon luisteren ofzo. "Happy happy happy happy!"quote:Op woensdag 21 december 2005 00:20 schreef ioko het volgende:
[..]
Hey, ga eens weg, er zijn hier mensen die een k*thumeur hebben ja !!![]()
Al die rotmensen met hun goede humeur![]()
slecht moe?quote:
Weet ik nog niet. Wel veel te druk en hyper geweest de afgelopen dagen dus het zou goed kunnen. Even rustig doen vandaag.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:49 schreef nixxx het volgende:
[..]
slecht moe?
Ok, zo eens even de deur uit
Probeer het een beetje van de zonnige kant te bekijken: zo te zien doet je o het weer!quote:Op woensdag 21 december 2005 16:25 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Behoorlijk dood na een hectische werkdag en het gebarenexamen dat ik daarna had...was toch best pittig en nu daardoor een behoorlijke hoofdpijn...
quote:Op woensdag 21 december 2005 16:28 schreef thabit het volgende:
[..]
Probeer het een beetje van de zonnige kant te bekijken: zo te zien doet je o het weer!
Kan wel wat extra licht gebruiken ja!quote:Op woensdag 21 december 2005 16:06 schreef thabit het volgende:
Vanaf morgen worden de dagen weer langer. Is dat niet een mooi vooruitzicht, mensen? Ik word er nu al vrolijk van..
Da's zeker klote, sterkte!quote:Op woensdag 21 december 2005 18:14 schreef HostiMeister het volgende:
Klote, mijn tante is gisternacht opgenomen in het ziekenhuis met heftige buikpijn, bleek dat ze soort van accute kanker had, overal uitzaaïngen, die nacht nog overleden...
Ze was pas 48, en ik kan me niet voorstellen hoe mijn oom zich voelt... verschrikkelijk...
Klote!!![]()
![]()
En damn, dat is idd weer heel naar en fuck wat snel en jong nogquote:Op woensdag 21 december 2005 18:14 schreef HostiMeister het volgende:
Klote, mijn tante is gisternacht opgenomen in het ziekenhuis met heftige buikpijn, bleek dat ze soort van accute kanker had, overal uitzaaïngen, die nacht nog overleden...
Ze was pas 48, en ik kan me niet voorstellen hoe mijn oom zich voelt... verschrikkelijk...
Klote!!![]()
![]()
Koop een nieuw toetsenbord, kost toch ook niet idioot veel.quote:
quote:Op woensdag 21 december 2005 21:07 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik zit hier met allemaal verhuisdozen om me heen en ik vind het ineens even helemaal niet leuk.
Laptopquote:Op woensdag 21 december 2005 19:42 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Koop een nieuw toetsenbord, kost toch ook niet idioot veel.![]()
Kom maar op danquote:Op woensdag 21 december 2005 23:36 schreef sweetgirly het volgende:
al heb ik wel even zin om te mopperen
Meestal kun je toch wel een apart toetsenbord aansluiten met een werkende 'O'.quote:Op woensdag 21 december 2005 16:30 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
![]()
Met knippen en plakken...
quote:Op donderdag 22 december 2005 09:15 schreef Wolkje het volgende:
ziek. En ik heb zometeen tentamen![]()
edit: ga het tentamen niet maken, ik duik mn bed weer in.
Verkeerde topic?quote:Op donderdag 22 december 2005 15:56 schreef _Cara_ het volgende:
Alanis Morissette -- Everything
hé jakkes..niet doen. *Cara geeft knuf...quote:
Lensjes uit en slapen gaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |