Neeeeeeee, ik heb het tegen een KIND dat stiekem alleen Amsterdam induikt met een vreemde jongen zonder dat iemand ook maar iets weet!!!quote:Op zondag 18 december 2005 00:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik zie in ene Kees Prins voor me en die richt zich dan niet tot Ricardo maar tot Fabrizio![]()
Geef nu maar gewoon toe dat jij zo sluw bent dat je die jas expres thuis hebt gelaten zodat hij he morgen moet komen ophalen, en je dan op je zolderkamer verder kunnen gaan na het KUShokjequote:Op zondag 18 december 2005 00:02 schreef TehRockstar het volgende:
[..]. Nee kijk. het ging zo:
Ik: *brrr*
hij: *jas geef*
vanmiddag:
hij: neem je straks wel die jas mee, anders kunnen we niks eten.
ik:
later:
ik vergeet jas.
quote:Op zondag 18 december 2005 00:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik zie in ene Kees Prins voor me en die richt zich dan niet tot Ricardo maar tot Fabrizio![]()
Ja dat begrijp wel professor dokter Eensteen.quote:Op zondag 18 december 2005 00:02 schreef TehRockstar het volgende:
[..]. Nee kijk. het ging zo:
Ik: *brrr*
hij: *jas geef*
vanmiddag:
hij: neem je straks wel die jas mee, anders kunnen we niks eten.
ik:
later:
ik vergeet jas.
Dat is niet dáár.quote:Op zondag 18 december 2005 00:04 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Lijkt me eerder Dinxperdinges. Ergens bij een Spannend Bosje.
Nu je het zo zegt.quote:Op zondag 18 december 2005 00:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Geef nu maar gewoon toe dat jij zo sluw bent dat je die jas expres thuis hebt gelaten zodat hij he morgen moet komen ophalen, en je dan op je zolderkamer verder kunnen gaan na het KUShokje![]()
want zo sluw ben jij wel![]()
Waarschijnlijk is hij net zo handig als ik .quote:Op zondag 18 december 2005 00:05 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja dat begrijp wel professor dokter Eensteen.![]()
Wat ik niet begrijp is dat hij z'n geld in z'n jas laat zitten.
Hoe sluw kan je zijn als je je door je date laat meenemen naar de mac en dan ook nog zelf mag betalen om je vervolgens in een tramhokje te laten bevoelen.quote:Op zondag 18 december 2005 00:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Geef nu maar gewoon toe dat jij zo sluw bent dat je die jas expres thuis hebt gelaten zodat hij he morgen moet komen ophalen, en je dan op je zolderkamer verder kunnen gaan na het KUShokje![]()
want zo sluw ben jij wel![]()
Lig jij nou 's nachts in je bed zachtjes te lachen van "heb ik die domme fokkers weer voor het lapje gehouden. Die flikkers geloven ook alles!"?quote:
quote:Op zondag 18 december 2005 00:05 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat is niet dáár.
Schin op Geul, leg dat in de buurt dan?
Kort lontje?. Van welke plaatsnamen word je nog meer boos?
Even testen.
(...)
Schijndel.
Anders waren we van ZIJN geld naar het Kafee Ameuriken geweest heur.quote:Op zondag 18 december 2005 00:07 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hoe sluw kan je zijn als je je door je date laat meenemen naar de mac en dan ook nog zelf mag betalen om je vervolgens in een tramhokje te laten bevoelen.
Weet je, hier heb ik gewoon niks meer op te zeggen.quote:Op zondag 18 december 2005 00:06 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is hij net zo handig als ik .
hebbie zelfs daar eelt zitten?quote:Op zondag 18 december 2005 00:01 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Het eelt op mijn bovenbenen neemt misschien wat af, maar dat was het wel.Verder... nee hoor.
![]()
Niet lachen, giechelen.quote:Op zondag 18 december 2005 00:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Lig jij nou 's nachts in je bed zachtjes te lachen van "heb ik die domme fokkers weer voor het lapje gehouden. Die flikkers geloven ook alles!"?
quote:Op zondag 18 december 2005 00:08 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Weet je, hier heb ik gewoon niks meer op te zeggen..
Elleken dag weer met d'n kaasschaaf hej...quote:Op zondag 18 december 2005 00:09 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
hebbie zelfs daar eelt zitten?![]()
Tuurlijk. geen idee wat dat Kafee Dinges is maar het klinkt Erg Foutquote:Op zondag 18 december 2005 00:08 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Anders waren we van ZIJN geld naar het Kafee Ameuriken geweest heur.
Jij bent zo'n kind met wie je niet in discussie moet gaan omdat jij toch altijd wint of dees of geen weet klem te lullen.quote:
http://www.amsterdamhotspots.nl/drinkgrandcafes.htmlquote:Op zondag 18 december 2005 00:10 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Tuurlijk. geen idee wat dat Kafee Dinges is maar het klinkt Erg Fout
Weet je, zullen we morgen gaan uit eten? Ik betaal. Gaan we naar Parkheuvel of de Librije. Wat jij wil.
Och, wat stom, ik heb helemaal geen geld bij me. Mac dan maar doen? Betaal jij ook even?
Den Ouden Dinxperdingensche Kaasschaaf.quote:Op zondag 18 december 2005 00:09 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Elleken dag weer met d'n kaasschaaf hej...
Nee hoor, ik ben gewoon lief.quote:Op zondag 18 december 2005 00:11 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jij bent zo'n kind met wie je niet in discussie moet gaan omdat jij toch altijd wint of dees of geen weet klem te lullen.![]()
Hij weet me niet klem te lullen!!quote:Op zondag 18 december 2005 00:11 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jij bent zo'n kind met wie je niet in discussie moet gaan omdat jij toch altijd wint of dees of geen weet klem te lullen.![]()
Mag jij daar wel naar binnen?quote:Op zondag 18 december 2005 00:11 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
http://www.amsterdamhotspots.nl/drinkgrandcafes.html
Ik eet daar moorkoppen en kroketten.
Duh.quote:Op zondag 18 december 2005 00:14 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Mag jij daar wel naar binnen?.
Ow.quote:
quote:Op zondag 18 december 2005 00:16 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ow..
Dat is me dan nog nooit eerder opgevallen..
Ik mag niet liegen van mijn moeder. Ik ben namelijk netjes en sophisticated opgevoed.quote:
Niet?quote:
En zeker ook couture?quote:Op zondag 18 december 2005 00:18 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik mag niet liegen van mijn moeder. Ik ben namelijk netjes en sophisticated opgevoed..
Omdat die champagnebar + go-gojongens al in m'n kast zitten.quote:Op zondag 18 december 2005 00:18 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Niet?.
Waarom zit je daar dan?.
je lijkt wel een homoquote:Op zondag 18 december 2005 00:09 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Elleken dag weer met d'n kaasschaaf hej...
Ik weet in ieder geval wat het is en hoe je het schrijft.quote:
Ja, maar ik ben meer zovvistukatit.quote:Op zondag 18 december 2005 00:19 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik weet in ieder geval wat het is en hoe je het schrijft..
"If this closet is so fabulous, why am i not on the list?"quote:Op zondag 18 december 2005 00:19 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Omdat die champagnebar + go-gojongens al in m'n kast zitten.
quote:Op zondag 18 december 2005 00:21 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
"If this closet is so fabulous, why am i not on the list?"
Zit dit eruit als een bushokje? Dacht het niet.quote:Op zondag 18 december 2005 00:24 schreef TehRockstar het volgende:
Hey schatje, kom je mee naar achter?![]()
![]()
![]()
Sorry.quote:Op zondag 18 december 2005 00:23 schreef beaverhausen het volgende:
Eej!
Waar is iedereen? Laat me niet alleen met rukpukkeltje!!.
Die ben ik dan toevallig niet vergeten.quote:Op zondag 18 december 2005 00:26 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zit dit eruit als een bushokje? Dacht het niet.
Heb m'n pedopasje ook niet bij me. Zit in m'n jas.
Hier meldt de BHV zich alquote:Op zondag 18 december 2005 00:23 schreef beaverhausen het volgende:
Eej!
Waar is iedereen? Laat me niet alleen met rukpukkeltje!!.
ja was wel leuk, er zaten hele leuke stukjes in, jammer dat ze ruzie hebben gekregen en niet samen verder gegaan zijn.quote:Op zondag 18 december 2005 00:33 schreef TehRockstar het volgende:
Dat cabaret op 3.Stukje met psychiater.
Het maatje dat al uuuuren geleden online had moeten zijn om naar mijn verhalen te luisteren enzo.quote:Op zondag 18 december 2005 00:27 schreef TehRockstar het volgende:
Welluk maatje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |