't Was in Steenwijk...quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:44 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Dan was het concert stilgelegd als dat zo was, maar goed...
Mij verbaast niets meer tegenwoordig
Een kinderhand...quote:
Is met een seksie Rusje snel gevuld.quote:
Sweet Dreams Burnerquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:46 schreef Burner82 het volgende:
mensen, twas gezellig, mer k ga me bed opzoeken... beetje barstende koppijn hier... dustot morgen denk k
latersssss
Ik heb ooit eens zo ontzettend gelachen. Ik was met m'n toenmalige vriendje naar een concert van WT, net voordat ze doorbraken met Ice Queen. Anyway, rond die tijd kwam ook de TMF- en BReeZaH-sletjes in dat 'wereldje' binnendruppelen. Geloof dat het in de Melkweg in Amsterdam was. Die kwamen alleen voor de toen nieuwe nummers. Maar ze vergaten dat de oudere nummers wat ehm... harder waren...quote:
Met de nadruk op Rusje dus...quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:48 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Is met een seksie Rusje snel gevuld.
Dat heb ik nog niet gezien.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:49 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Met de nadruk op Rusje dus...
Jij zei in het hokje, wachtend op lijn 4quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:48 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Is met een seksie Rusje snel gevuld.
Ja, hallo, dat geeft toch al aan dat het niet goed is? Ik ben bij een concert van Blind Guardian en Alice Cooper geweest en daar stond ik in de pit, dat ging prima. Hier kon ik niet eens achterin staan.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:47 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Vielen er 2 flauw tijdens Enter, en later bij The Other Half (Of Me)
You're missing the point.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, hallo, dat geeft toch al aan dat het niet goed is? Ik ben bij een concert van Blind Guardian en Alice Cooper geweest en daar stond ik in de pit, dat ging prima. Hier kon ik niet eens achterin staan.
Tramhokje was het eigenlijk. Lijn twééé lijn tweeeeheee!quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:50 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jij zei in het hokje, wachtend op lijn 4
Oh Vladimir
grijp me lekker hier?
Wil jij wel heeeeeeeeellll erg oppassen?! Jaren '90-babietje??!!
je moet er toch niet aan denken...quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:50 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jij zei in het hokje, wachtend op lijn 4
Oh Vladimir
grijp me lekker hier?
Wil jij wel heeeeeeeeellll erg oppassen?! Jaren '90-babietje??!!
Val je daar flauw van dan?quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:51 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
You're missing the point.
Het ging niet om het volume, maar om het heavy metal aspect van de tracks. Dat waren ze niet gewend.
Zonde van het bushokje. Of tramhokje in dit geval.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:52 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
je moet er toch niet aan denken...
Heb je date, neemt ie je mee naar de mac en probeert ie je dan ook nog te bevoelen/op te geilen in een bushokje..
Mag ie blij zijn dat ie zelf niet door dat bushokje getieft wordt.
Sommige mensen wel blijkbaarquote:
Ja hč, fok kan wel een dag uit de lucht toch?quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:50 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja pas maar op, ik heb het gelukkig nog helemaal in de hand
Op je veertiende in een tramhokje terwijl je in Zaandam woont?!quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:52 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Tramhokje was het eigenlijk. Lijn twééé lijn tweeeeheee!
't was mijn schuld dat we naar de Mac gingen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:52 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
je moet er toch niet aan denken...
Heb je date, neemt ie je mee naar de mac en probeert ie je dan ook nog te bevoelen/op te geilen in een bushokje..
Mag ie blij zijn dat ie zelf niet door dat bushokje getieft wordt.
Al was het een wéék: ik zou het niet eens merken!!quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:54 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Ja hč, fok kan wel een dag uit de lucht toch?![]()
Dit is wel een bus/tramhokje-opoffering waard in my book.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:53 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Zonde van het bushokje. Of tramhokje in dit geval.
Uhuh, uhuh.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Op je veertiende in een tramhokje terwijl je in Zaandam woont?!
Jij bent stiekem naar Amsterdam gegaan he?! Zonder dat je ouders het wisten?!![]()
Stouterd!!!
ZIJN jas. ZIJN geld. ZIJN probleem.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:54 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
't was mijn schuld dat we naar de Mac gingen.. Ik was namelijk ZIJN jas met ZIJN geld vergeten.
.
Omdat ik vrijdag ZIJN jas aanhad en die meenam naar MIJN huis.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:56 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ZIJN jas. ZIJN geld. ZIJN probleem.
Zie niet in waarom JIJ aan ZIJN jas/geld moet denken..
Mja, kan ik me iets bij voorstellen. Dit was echt het volume waar ik niet tegenkon. Ik was trouwens ook niet de enige die buiten de zaal ging zitten "genieten".quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:54 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Sommige mensen wel blijkbaar![]()
't Was hilarisch in ieder geval
Good point.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:54 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dit is wel een bus/tramhokje-opoffering waard in my book.
Ik moest lachen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Al was het een wéék: ik zou het niet eens merken!!![]()
Wil jij dat nnnnnnnooooooooooooooiiiiiiiiiiiit meer doen?!quote:
Dat is zonde ja... Ik heb maar 1 keer meegemaakt dat het geluid too much was: Motörhead op Arrow 2004quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mja, kan ik me iets bij voorstellen. Dit was echt het volume waar ik niet tegenkon. Ik was trouwens ook niet de enige die buiten de zaal ging zitten "genieten".
Ihl, voetbal.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wil jij dat nnnnnnnooooooooooooooiiiiiiiiiiiit meer doen?!
Cryptisch: nog één keer, en je moet zes weken de goal verdedigen. Dus: nog één keer, en je moet zes weken de goal verdedigen.
Wat dénk je wel niet??!! Dat daar niks kan gebeuren??!!! Zaterdagavond laat op je veertiende??!!! Stiekem, zonder dat iemand weet waar je bent en met wie???!!!![]()
Nee dat dacht ik al, totaal geen afkickverschijnselen vertoon jij danquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Al was het een wéék: ik zou het niet eens merken!!![]()
Nee Ricardo, lui-ste-ren!!! Wil je dat nnnnnnoooooooiiiitttt meer doen?!quote:
quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:59 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee Ricardo, lui-ste-ren!!! Wil je dat nnnnnnoooooooiiiitttt meer doen?!![]()
En je weet bést wat ik bedoel!!!
![]()
Het eelt op mijn bovenbenen neemt misschien wat af, maar dat was het wel.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:59 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Nee dat dacht ik al, totaal geen afkickverschijnselen vertoon jij dan
En dus laat ie zijn geld maar in z'n jas zitten?quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:57 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Omdat ik vrijdag ZIJN jas aanhad en die meenam naar MIJN huis.
Ach ja. Toch nog een paar leuke foto's gescoord en de support act had ook wel wat.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:58 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Dat is zonde ja... Ik heb maar 1 keer meegemaakt dat het geluid too much was: Motörhead op Arrow 2004
Ik zeg: Schin op Geul.quote:Op zondag 18 december 2005 00:01 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En dus laat ie zijn geld maar in z'n jas zitten?.
Klinkt alsof ie al eens een keer door een bus/tramkhokje is getieft.
Woont ie ook toevallig in een woongroep?
quote:Op zondag 18 december 2005 00:01 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En dus laat ie zijn geld maar in z'n jas zitten?.
Klinkt alsof ie al eens een keer door een bus/tramkhokje is getieft.
Woont ie ook toevallig in een woongroep?
Ik zie in ene Kees Prins voor me en die richt zich dan niet tot Ricardo maar tot Fabrizioquote:Op zondag 18 december 2005 00:02 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Kijk me aan en antwoord!! Wil je dat n-o-o-i-t meer doen, zo alleen??!!!![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |