het is zo'n traditional, was laatst op tv. het schijnt van een oud liedje te zijn over een schip (met sponsenduikers oid) dat tenonder ging. daarna heeft deze en gene het gebruikt, waaronder ene segerquote:Op zondag 15 januari 2006 22:49 schreef DuranK het volgende:
En wie heeft dat gecoverd of van wie is het gecoverd?
Ook Live and let die van Guns 'N Roses is een cover ... origineel van Paul McCartney & The Wings.quote:Op maandag 19 december 2005 19:09 schreef Mirel het volgende:
Knocking on Heaven's Door van Guns 'n Roses
Is origineel van Bob Dylan
Da's het gevoel dat ik ook bij dit topic hadquote:Op maandag 16 januari 2006 08:16 schreef Mark het volgende:
Mijn God, een topic vol open deuren, zeg. Elke muziekliefhebber had je van de meeste nummers kunnen vertellen dat het een cover is en van wie
Als je nu één ontdekking gedaan zou hebben na lezing van dit topic dan was het toch al de moeite waard geweestquote:Op maandag 16 januari 2006 08:16 schreef Mark het volgende:
Mijn God, een topic vol open deuren, zeg. Elke muziekliefhebber had je van de meeste nummers kunnen vertellen dat het een cover is en van wie
Er zitten idd wel een hoop vrij voor de hand liggende bij.quote:Op maandag 16 januari 2006 08:16 schreef Mark het volgende:
he ik hoorde laatst een cover van Metallica's I Am Evil. Door een of ander bandje genaamd Diamond Head.quote:Op maandag 16 januari 2006 13:21 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Er zitten idd wel een hoop vrij voor de hand liggende bij.
Valt me mee dat Am I Evil nog niet is genoemd.
quote:Op maandag 16 januari 2006 13:24 schreef Tokus het volgende:
he ik hoorde laatst een cover van Metallica's I Am Evil. Door een of ander bandje genaamd Diamond Head.
en diverse bands hebben nummers van The Spaghetti incident van Guns n' Roses ook gecovered!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |