abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33207769
quote:
Op maandag 19 december 2005 00:11 schreef Jajong het volgende:

[..]

Ja, snap ik. Maar Rosenberg lijkt net zijn draai te gaan vinden, zit je nu met 2 even oude spitsen.. Of zal Danny er permanent 442 van maken met KJH en Markus...
Blind is technisch gezien geen toptrainer, maar qua spelersbeleid niet slecht. Hij zal dit hele seizoen nog 4-4-2 gaan spelen om een aantal spelers op die manier mooi in de etalage te zetten (veel clubs spelen met 4-4-2). Huntelaar is duidelijk gehaald voor de basis en voor 4-3-3 volgend jaar, let maar op.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_33207802
quote:
Op maandag 19 december 2005 00:14 schreef Suijk het volgende:
Alsof KJH meteen optimaal zal draaien.

Ik twijfel niet zozeer aan zijn voetbalkwaliteiten maar meer aan zijn 'hardheid'. Het lijkt nog zo'n schooljochie, terwijl ook hij ongetwijfeld kritiek zal krijgen.
Huntelaar is beter dan Rosenberg en Charisteas bij elkaar, om 2 redenen:
- in de 16 de absolute nummer 1 van Nederland qua afwerken
- ontzettend leergierig en staat open voor opbouwende kritiek
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_33207811
quote:
Op maandag 19 december 2005 00:13 schreef PLAE@ het volgende:

Ik zie het nut er niet van in om Huntelaar voor zoveel geld te halen.
Ik ook niet. Als ze zo van hem gecharmeerd zijn waarom hebben ze hem dan niet afgelopen zomer gehaald, toen hij 'slechts' 6 miljoen kostte?

Lijkt mij paniekaankoopje nummer zoveel...
pi_33207856
quote:
Op zondag 18 december 2005 23:10 schreef F1Bas het volgende:
O ja, altijd leuk de ergenissen pagina af en toe door te lezen op teletekst pagina 316

***Ergernissen ***Paul Amptmeyer uit
Woensel:"Na vele jaren het sportnieuws
op teletekst in een vertrouwde vorm te
hebben bekeken werd ik onaangenaam
verrast met een nieuwe lay-out.

N-O-S is nu weergegeven in de kleuren
wit-rood-wit.De kleur van Ajax,de
huidige nummer 6 van Nederland,de club
waar alle verslaggevers een pyjama van
lijken te hebben.Is Jack van Gelder ook
al verantwoordelijk voor de lay-out?

Nu de NOS de voetbalrechten niet meer
heeft moesten ze zeker een andere
manier vinden om hun liefde voor die
club te tonen.Ik en vele PSV-supporters
vinden dit een schande en dat de NOS
altijd objectief hoort te blijven! Maak
die letters allemaal rood,of zo."

Whahahahahahaha

Ik zou er bijna op gaan reageren
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_33207858
Mja cultheld maar ik vind Rosenberg op snelheid echt dreigend en hij heeft ook nog een goede actie. Als Ajax 4-4-2 blijft spelen kunnen ze hem halen voor de plaats van Charisteas, maar anders niet doen.
pi_33207912
Ik zeg ook helemaal niet dat Rosenberg slecht is (dat zei ik ook niet toen ie er niks van bakte in 4-3-3), want Rosenberg heeft wel degelijk talent. Een ideale 4-4-2 man, die het bij menig Europese subtopper erg goed zou kunnen gaan doen. Voor 4-3-3 is ie echter ongeschikt. Huntelaar kan in beide systemen spelen.
pi_33208057
Mja maar waarom kopen in de winterstop dan, dan moet je ook een linksbuiten kopen enzo en dat doen ze toch niet. De laatste 3 duels heeft er elke keer een spits gescoort en Rosenberg 2 assists gegeven, vandaag is wel of geen assist? van mij hoeft er geen spits bij want we hebben Babel ook nog altijd.
pi_33208072
Misschien wil Blind een aantal spelers verkopen en 2 buitenspelers in de zomer halen?
pi_33208105
Hmm. Volgens Hugo Borst heeft Huntelaar al in Ajax getekend?
pi_33208125
quote:
Op maandag 19 december 2005 00:26 schreef cultheld het volgende:
Misschien wil Blind een aantal spelers verkopen en 2 buitenspelers in de zomer halen?
Enige spelers die eventueel mogen vertrekken in januari zijn Pienaar (niet waarschijnlijk, omdat Dortmund geen poen heeft), Escudé en Charisteas.
pi_33208154
Ja daarom denk ik dat Charisteas naar Sunderland gaat en Huntelaar komt en we gewoon 4-4-2 blijven spelen tot in elk geval de zomer en als het heel goed gaat misschien wel langer.
pi_33208197
quote:
Op maandag 19 december 2005 00:28 schreef Radegast het volgende:

[..]

Enige spelers die eventueel mogen vertrekken in januari zijn Pienaar (niet waarschijnlijk, omdat Dortmund geen poen heeft), Escudé en Charisteas.
Ik denk dat het vooral om spelers gaat die niet willen verlengen en een contract hebben tot 2007. Daar kan Ajax in de zomer van 2006 nog wat aan verdienen. Met 4-4-2 zet je die makkelijker in de etalage dan met 4-3-3.
pi_33208254
quote:
Op maandag 19 december 2005 00:29 schreef Jasza het volgende:
Ja daarom denk ik dat Charisteas naar Sunderland gaat en Huntelaar komt en we gewoon 4-4-2 blijven spelen tot in elk geval de zomer en als het heel goed gaat misschien wel langer.
Sinds Ajax 4-4-2 speelt gaat het gewoon alle duels gewonnen zo lijkt het.
  maandag 19 december 2005 @ 00:33:30 #164
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_33208255
Waarom mag Charisteas vertrekken? Wanneer verloopt zijn contract?
pi_33208309
quote:
Op maandag 19 december 2005 00:33 schreef PLAE@ het volgende:

Waarom mag Charisteas vertrekken? Wanneer verloopt zijn contract?
Ze zien het bij Ajax niet zitten in Charisteas, dat lijkt me wel duidelijk. Vind ik zelf niet terecht maar ja wat doe je eraan? Zijn contract loopt volgens mij tot 2007. 2008.
pi_33208343
quote:
Op maandag 19 december 2005 00:35 schreef Radegast het volgende:

[..]

Ze zien het bij Ajax niet zitten in Charisteas, dat lijkt me wel duidelijk. Vind ik zelf niet terecht maar ja wat doe je eraan? Zijn contract loopt volgens mij tot 2007. 2008.
Dacht 2009.
pi_33208351
quote:
Op maandag 19 december 2005 00:31 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik denk dat het vooral om spelers gaat die niet willen verlengen en een contract hebben tot 2007. Daar kan Ajax in de zomer van 2006 nog wat aan verdienen. Met 4-4-2 zet je die makkelijker in de etalage dan met 4-3-3.
Grygera?
pi_33208361
Vooral ook omdat hij ontiegelijk veel verdient, en ze dat voor hem niet normaal vinden en hem daarom ook kwijt willen maar Chari heeft zelf laten weten niet weg te willen en hij speelt de laatste 2 wedstrijden weer gewoon dus waarom zou ie weg willen, alleen als Huntelaar komt gaat ie er overnadenken denk ik.
pi_33208405
Charisteas verdient geloof ik ongeveer 1,5 miljoen per jaar. Valt dus best mee, als je bedenkt dat onze 3de keeper 1 miljoen per jaar pakt (netto)...
  maandag 19 december 2005 @ 00:41:31 #170
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_33208448
Wat mijn inziens onze eerste keeper zou moeten zijn maar goed
pi_33208473
quote:
Op maandag 19 december 2005 00:41 schreef PLAE@ het volgende:

Wat mijn inziens onze eerste keeper zou moeten zijn maar goed
Ik vind hem niet beter dan Steek.. Wel stukker beter dan Vonk...
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_33208506
Steek is in een topvorm, die moet gewoon een tijd lang keepen
  maandag 19 december 2005 @ 00:43:58 #173
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_33208519
Stekelenburg vind ik maar een slappeling en ongeschikt. Maar goed hij verbeterd zich wel dat moet gezegd worden.
pi_33208568
Een slappeling Hij komt er anders vaak toch wel uit bij gevaarlijke situaties, dat noem ik geen slappeling.
pi_33211546
quote:
Op maandag 19 december 2005 00:13 schreef PLAE@ het volgende:

Ik zie het nut er niet van in om Huntelaar voor zoveel geld te halen.
Inderdaad
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')