quote:Op zondag 18 december 2005 16:42 schreef Kang-He het volgende:
Ah, Blind heeft niemand gewisseldin de wedstrijd?

Jees, wat een standaard huilie post.quote:Op zondag 18 december 2005 16:57 schreef Stefkuh het volgende:
Goed gedaan? vooral zo blijven voetballen... krijg je je kont geveegd tegen inter...
Vermaelen had er af gemoeten... ik weet niet wat Rosenberg tegen zwaanswijk liep te schoppen, maar dat ging ook nergens over... maargoed NAC heeft geen killers... geen trainer.. en een beetje meer spirrit dan normaal.. that's all.... als je daarvan blij bent te winnen met anti-voetbal... gefeliciteerd dan...

Huntelaar weet ook wel dat 4-4-2 tijdelijk is.quote:Op zondag 18 december 2005 16:57 schreef Roeni3 het volgende:
Huntelaar wilde toch vooral komen vanwege het 4-3-3 systeem van Ajax, met nummer tien? Ik snap dan niet dat iedereen hier opeens over een combinatie van Rosenberg en Huntelaar begint. Eentje valt er af met een 4-3-3 systeem. Als je 4-4-2 gaat spelen zal Huntelaar denk ik veel meer oog krijgen voor bijv Feyenoord.
[..]
Jees, wat een standaard huilie post.
Wij spelen tenminste tegen Inter, waar speelt NAC Europees gezien ook al weer?![]()

Laat Babel maar mooi in de anonimiteit zich terugknokken, z'n spel de laatste tijd was flink onder de maat. Pienaar moeten ze zo snel mogelijk verkopen, daar heb je de afgelopen tijd ook niet veel aan gehad.quote:Op zondag 18 december 2005 16:45 schreef methodmich het volgende:
Weer met twee spitsen, weer gewonnen. Nu nog Urby, Babel en Pienaar terug en het is perfect.

Maar waarom roept iedereen hier dan opeens dat je zowel Huntelaar als Rosenberg samen in de spits moet zetten? Met 4-3-3 is dat namelijk niet mogelijk.quote:Op zondag 18 december 2005 17:00 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Huntelaar weet ook wel dat 4-4-2 tijdelijk is.

Ik doel meer op z'n gefrustreerde gedrag, dat hem een aantal wedstrijden kost en gekost heeft.quote:Op zondag 18 december 2005 17:15 schreef methodmich het volgende:
Pienaar assistkoning van de gehele Champions League.... Ook voor Ajax in de HCE. Dus dat is niet waar.

En waar en voor wie wil je deze spelers neerzetten???quote:Op zondag 18 december 2005 16:45 schreef methodmich het volgende:
Weer met twee spitsen, weer gewonnen. Nu nog Urby, Babel en Pienaar terug en het is perfect.

Urby voor Boukhari. Verder niks.quote:Op zondag 18 december 2005 17:27 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
En waar en voor wie wil je deze spelers neerzetten???

Dat is inderdaad de enigste aanpassing die ik wel zie zitten ja....alhoewel ik Boukhari vandaag wel ok vond.quote:

Pienaar kan op de trein naar duitslandquote:Op zondag 18 december 2005 17:27 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
En waar en voor wie wil je deze spelers neerzetten???

maar wat slecht afgerond bij die eerste goal zegquote:Op zondag 18 december 2005 20:30 schreef VoreG het volgende:
gooede wedstrijd van Marcus

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |