Dit gaat over de achtste finales, daarna gaan de prijzen vast wel omhoog.quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:20 schreef JaWi het volgende:
Ik vraag het me af.
Dus je zou voor iets meer dan 30 euro naar een eventuele halve finale tegen Barcelona ofzo kunnen?
Gewoon moderne Amsterdammers.quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:27 schreef Spideyman het volgende:
Heeft Ajax een monopolie op donkere jeugdspelers?
Amasterdam... valt nog mee hoeveel blanke spelers er vandaan komenquote:Op zaterdag 17 december 2005 17:27 schreef Spideyman het volgende:
Heeft Ajax een monopolie op donkere jeugdspelers?
quote:Geen drastische veranderingen bij Ajax in winterstop 17 december 2005
Gedurende de korte winterstop zal Ajax geen grondige renovatie ondergaan, zo benadrukt trainer Danny Blind vandaag in Het Parool. Volgens de oefenmeester zal zijn ploeg geen drastische verandering ondergaan met het oog op het feit dat vier spelers hebben aangegeven dat zij hun aflopende contract niet verlengen.
Mocht Ajax erin slagen Hatem Trabelsi, Steven Pienaar, Nigel de Jong en/of Maxwell in de winterstop te verkopen, dan kan er nog een transfersom worden ontvangen. Blind bevestigde dat in de winterstop mogelijk een aantal transfers plaatsvindt. De ploeg zal echter grotendeels hetzelfde gezicht houden. "Drie veranderingen vind ik al veel", aldus de Zeeuw in Het Parool. "Het zullen er minder zijn."
Overigens voorspelt Hugo Borst vandaag in zijn column in het Algemeen Dagblad dat Klaas Jan Huntelaar (SC Heerenveen) in de winterstop de overstap naar Ajax maakt. De Amsterdammers zijn al enige tijd geïnteresseerd in de jeugdinternational.
Nope, zowel op de Ajax site als de Ticketbox site staat dat er geen vrij verkoop is, sorryquote:Op zaterdag 17 december 2005 20:27 schreef Rednas_7221 het volgende:
Zal er voor de Eredivisiewedstrijd AFC Ajax - FC Groningen nog vrije verkoop gaan plaatsvinden?
Nee helaas niet.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:19 schreef D1 het volgende:
Hoop ook dat Huntelaar komt. Zorgt in z'n eentje voor een hoop onrust bij de verdediging van de voorhoede. Als hij trouwens in de winterstop wordt overgenomen, is hij dan gerechtigt om met Ajax in de Champions League te spelen? Ik dacht zelf van niet, maar weet het niet zeker...
kan best maar de supporters van groningen hebben ook nogal een slechte naam over het algemeen dus misschien doen ze het daarom ook niet.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:02 schreef ericajax het volgende:
Ik denk dat er wel stadionverkoop zal zijn als er nog genoeg kaarten over zijn, dat word meestal pas paar dagen vantevoren bekend....![]()
Dat valt nu ook wel weer mee hoorquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:34 schreef jna het volgende:
de supporters van groningen hebben ook nogal een slechte naam
Nou, bij Heerenveensupporters wel hoor. Als je al die verhalen leest altijd over die geintjes die ze bij elkaar flikken buiten het veld.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:37 schreef JaWi het volgende:
[..]
Dat valt nu ook wel weer mee hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |