Een zuigende vrouw, wat wil je nog meer?quote:Op woensdag 28 december 2005 19:00 schreef nipeng het volgende:
Help mijn vrouw sucked@Mario Kart!
Een kans voor Noot om te winnenquote:Op woensdag 28 december 2005 19:00 schreef nipeng het volgende:
Help mijn vrouw sucked@Mario Kart!
Heerlijk, tegen Liz, Strol en Mmarsu gamen, +3 wins voor Royquote:
Ik zal je wel even toevoegen, mijn friendcode zie je wel staan,quote:Op woensdag 28 december 2005 19:09 schreef Egamer het volgende:
Mijn code:
524047
716495
Voeg me toe.
Heb ook last van de snakers, als ik het doe, bots ik telkens.
]quote:Op donderdag 29 december 2005 13:37 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ik zal je wel even toevoegen, mijn friendcode zie je wel staan,![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 22:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heerlijk, tegen Liz, Strol en Mmarsu gamen, +3 wins voor Roy
vooruitquote:Op donderdag 29 december 2005 16:12 schreef arucard het volgende:
[..]
]
Voeg je mij ook toe ?![]()
Ik heb friends nodig.
Omdat het niets te maken heeft met racen.. Misschien een nieuwe catagorie in NintendoWiFi: snakers only.quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:54 schreef Retarded het volgende:
ik snap dat hele snakers gedoe niet? Ik heb het spel zelf niet hoor, maar als je hierdoor snellere tijden haalt.. wat is er dan mis mee
omdat het gewoon niet leuk is, mariokart is en party game geen realistische race sim waar je trucjes voor moet kennen. Het moet gewoon voor iedereen even toegankelijk zijn.quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:54 schreef Retarded het volgende:
ik snap dat hele snakers gedoe niet? Ik heb het spel zelf niet hoor, maar als je hierdoor snellere tijden haalt.. wat is er dan mis mee
inderdaad dat is nog geen stom idee.quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:58 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Omdat het niets te maken heeft met racen.. Misschien een nieuwe catagorie in NintendoWiFi: snakers only.
1) WiFi -> Friend Code -> confirm friendcodequote:Op zondag 1 januari 2006 12:00 schreef diamondvoodoo het volgende:
Even aan aantal vragen:
1) Waar kan ik me eigen Friend Code zien?
2) Als je je eigen Emblem maakt bij Paint krijgen online racers die dan te zien boven mijn kart wanneer ik online speel?
3) Waar kun je je eigen scores zien (wins, loses)
thnx
Uhmm ja Liz wordt langzaamaan beter.quote:Op woensdag 28 december 2005 22:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heerlijk, tegen Liz, Strol en Mmarsu gamen, +3 wins voor Roy
Duidelijk! Thnx!quote:Op zondag 1 januari 2006 12:01 schreef Xrenity het volgende:
[..]
1) WiFi -> Friend Code -> confirm friendcode
2) ja
3.Records in het hoofdmenu.
ik heb wel zin.quote:Op maandag 2 januari 2006 18:35 schreef stefmans het volgende:
iemand toevallig en potje racen?
had ik je friendcode toegevoegd anders moet ik dat nog even doen dan kunnen we racequote:
ik ga nu zoekenquote:Op maandag 2 januari 2006 18:43 schreef stefmans het volgende:
[..]
had ik je friendcode toegevoegd anders moet ik dat nog even doen dan kunnen we race![]()
voeg me even toe BMH dat heb je volgens mij niet gedaan.
sorry wacht even ik heb de foute friendcode in me sig wacht even.quote:
dan voeg ik jou ook wel even toe.quote:Op maandag 2 januari 2006 18:51 schreef Marina1 het volgende:
Ik wil ook wel een potje racen! Heb je toegevoegd stefmans, mijn code is: 1417-9649-4418.
dat was wel mijn plan als je nog zo dicht achter me zat om je als 1ste door die item box te laten gaan, zodat ik en goed item zou krijgen nu was het en blauw schild maar anders was het wel en rood geweest.quote:Op maandag 2 januari 2006 19:08 schreef Marina1 het volgende:
haha stefmans, klinkt indrukwekkend, wel credits geven aan dat laatste blauwe schild hègoed gedaan hoor!
![]()
nog steeds zin om en potje te racen.quote:Op maandag 2 januari 2006 19:36 schreef BMH het volgende:
LOL
ik voeg je nieuwe code toe. Van jullie allebei.
Nummer 2 vind altijd in 1vs1 races. Je kunt pas echt "racen" als je met 3 of 4 spelers speelt. Met zen 2-en is het meer een gevecht om de items.quote:Op maandag 2 januari 2006 20:34 schreef stefmans het volgende:
wat kreeg ik en rot items zeg in die laatste race toen ik 2de lag, 2x en intvis ding en en banaan. Maar even goed goed geraced BHM, op het laatst begon ik je tacktiek door te krijgen met het remmen voor itemboxes.
Ja dat is waar. ik race ook liever met 3 of 4.quote:Op maandag 2 januari 2006 20:36 schreef BMH het volgende:
[..]
Nummer 2 vind altijd in 1vs1 races. Je kunt pas echt "racen" als je met 3 of 4 spelers speelt. Met zen 2-en is het meer een gevecht om de items.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |