Yup. Het woord ijzel hoorde ik al op de radio, dus dat kan 'gezellig' worden tijdens de ochtendspits.quote:Op zondag 18 december 2005 14:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
Vanacht sneeuw sneeuw nog eens sneeuw, en later in het westen gevolgt door regen, morgen vroeg kan het dus spek glad worden! let hier even goed op.
en een maandagochtend spits.. Leuk!quote:Op zondag 18 december 2005 14:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup. Het woord ijzel hoorde ik al op de radio, dus dat kan 'gezellig' worden tijdens de ochendspits.
voordeel is wel dat veel mensen al eens flink wat sneeuw gehad hebben in het afgelopen jaar, jij in Maart, de meesten vorige maand nog. Hopelijk denken ze daar aan.quote:Op zondag 18 december 2005 14:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
Idd, dit gaat gevaarlijk worden, ik verwacht zeker ongelukken en flink drukke ochtendspits!
Dat laat ik de buurman wel doenquote:Op zondag 18 december 2005 14:54 schreef SpeedyGJ het volgende:
Idd, dat is het beste wat je kunt doen, ga iig even de straat op om te kijken of het glad is
Noord Eindhoven was hopeloos vannacht om 12 uur. Zelfs op de snelweg (A58) ging het stapvoets.quote:Op zondag 18 december 2005 09:32 schreef indahnesia.com het volgende:
afgelopen nacht is er nog wat sneeuw gevallen in Eindhoven. Een laagje.
super lokaal dusquote:Op zondag 18 december 2005 16:48 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Noord Eindhoven was hopeloos vannacht om 12 uur. Zelfs op de snelweg (A58) ging het stapvoets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |