Heb sommige dagen wel 2 keer moeten krabben. laatst was echt te erg. Kreeg het zelfs met mijn mega power krabber er nouwelijks af. Dan maar motor aan en verwarming op 3.quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:02 schreef kree het volgende:
Hier geen sneeuw, het waait wel lekker en 3,3oC.
Ik begin me af te vragen of dit wel een koude winter wordt.
Ik heb pas één keer de ruit van de auto hoeven te krabben en het is al bijna kerst![]()
Zoveel zal hier wel niet vallenquote:Zware sneeuwval in Zwitserse Alpen
In de nacht van vrijdag op zaterdag is in de Zwitserse alpen 45 centimeter sneeuw gevallen. Volgens de Zwitserse meteorologische dienst blijft het de hele zaterdag ook nog sneeuwen. In een deel van het Alpengebied ligt al meer dan een meter sneeuw en die laag zal dus nog dikker worden.
Dat is goed nieuws voor de wintersporters, maar niet voor de spoorwegen. Die moesten de lijn tussen Andermatt en Disentis sluiten als gevolg van de zware sneeuwval.
In het zuiden van Duitsland sneeuwt het ook flink. De weg tussen München en Garmisch-Partenkirchen moest sneeuwvrij worden gemaakt.
Ook in Noord-Italië sneeuwt het flink. In Val Gardena in Zuid-Tirol moest het begin van de afdaling voor de skiërs voor de Weltcup vele uren uitgesteld wegens de zware sneeuwval.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:49 schreef Pumatje het volgende:
damn jullie hebben echt geen Ruk te doen he, 131 topics met deze crap
wil je weten hoe het weer is, zet de tv aan ofzo..
nerds
gelukkig praat meneertje zelf nooit over het weerquote:Op zaterdag 17 december 2005 15:49 schreef Pumatje het volgende:
nerds
Post wat nuttigs of post niksquote:Op zaterdag 17 december 2005 15:49 schreef Pumatje het volgende:
nerds
Sterf!quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:49 schreef Pumatje het volgende:
nerds
Die onderste foto... daar heeft mijn camera ook wel eens last van: als je gebrek aan licht een foto naar buiten maakt dat de witbalans naar blauw uitslaat.quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:02 schreef Mikkel het volgende:
Kort maar hevig:
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |