Ken je dat verhaal serieus niet? Kortste commerciële landingsbaan ter wereld, 400 meter. Opstijgen en landen bij de kliffen. Even naar beneden zakken als je opstijgt. Remmen en nog net geen 4G ervaren...quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:22 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Hoezo is die vlucht spectaculair dan?
Door het slotje heen posten!quote:
Nee, dat wist ik nog niet. Klinkt wel goed.quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:23 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ken je dat verhaal serieus niet? Kortste commerciële landingsbaan ter wereld, 400 meter. Opstijgen en landen bij de kliffen. Even naar beneden zakken als je opstijgt. Remmen en nog net geen 4G ervaren...![]()
Edit: Saba vlucht dus.![]()
Jup, ik vond het wel geinig. Ze hebben er ook geen bagagebanden, je kan het bij wijze van spreken zelf uit het vliegtuig halen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:25 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Nee, dat wist ik nog niet. Klinkt wel goed.Leuk voor mensen met vliegangst.
Da's in Bonaire ook zo. Station Den Bosch-Oost is imposanter dan dat vliegveld.quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:27 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jup, ik vond het wel geinig. Ze hebben er ook geen bagagebanden, je kan het bij wijze van spreken zelf uit het vliegtuig halen.Het gebouwtje op het vliegveld is niet meer dan een "hutje".
![]()
Saba is een grote punt in de zee eigenlijk.quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:29 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Da's in Bonaire ook zo. Station Den Bosch-Oost is imposanter dan dat vliegveld.Verder is er op Saba weinig te doen denk ik, of niet?
Ow, sorry. Ik schoot er gewoon doorheenquote:Op zaterdag 17 december 2005 14:25 schreef Jaguarized het volgende:
Door het slotje heen posten!Dat mag heul niet!
![]()
Behalve die landingsbaan klinkt het niet echt heel erg als 'n plek waar ik persé naar toe moet.quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:32 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Saba is een grote punt in de zee eigenlijk.Je rijdt via een zigzaggend weggetje omhoog van het vliegveld naar het eerste dorpje. Een wit strand is er niet, wel een zwarte.
In de hoofdstad The Bottem zie je overal bordjes "Use horn".
Wij zijn er 1 dag geweest, 's ochtend vroeg heen, 's avonds terug.
Het is ook maar 47 heen en 47 kilometer terug.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |