Tof.quote:Op zondag 18 december 2005 19:01 schreef Anthraxx het volgende:
Volgend jaar kom ik je helpen.
De gemiddelde manager is niet in de twintig en doet WEL intellectueel uitdagend werk. Als je goed had gelezen had je gezien dat Audrey het niet had over het aantal uur dat erg was, maar het soort werk dat erg was.quote:Op zondag 18 december 2005 18:58 schreef Geqxon het volgende:
40 uur in de week veel vinden
Man, ik heb gister van half 9 tot diep in de nacht op mijn stagebedrijf gezeten. Dát is hard werken ja
Boehoehoe, 40 uur, boehoehoe. Sjongejonge, gemiddelde manager draait zonder overuren al meer ja.
Zozo. You've got a long way to go girl.quote:Op zondag 18 december 2005 19:02 schreef Geqxon het volgende:
Maar zo'n hersendood kantoorbaantje heb je nog altijd zelf geregeld. Had dan een baantje gezocht dat ook nog echt leuk is
Als ik weer eens wat overuren draai, heck, dan vind ik het vaak nog leuk ookMaar het moet dan niet te laat worden he
quote:Op zondag 18 december 2005 19:03 schreef nietzman het volgende:
[..]
Tof.
Helemaal erg is het als je je denkt een garpje te kunnen permitteren. "Ik kan bij God wel een potje breken!" zeggen en vervolgens je vinger onder een drukpers krijgen is nooit grappig.
Dan had ze maar een beter baantje moeten regelen. Dat heb je nog altijd compleet zelf gedaan, dus kom hier niet zeuren joh.quote:Op zondag 18 december 2005 19:03 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
De gemiddelde manager is niet in de twintig en doet WEL intellectueel uitdagend werk. Als je goed had gelezen had je gezien dat Audrey het niet had over het aantal uur dat erg was, maar het soort werk dat erg was.
Funny to say, maar nee. Ik loop stage bij een adviesbureau voor technische installaties. En ik kan je zeggen dat ik het enorm leuk vindquote:Op zondag 18 december 2005 19:03 schreef Furious het volgende:
Je bent 17, waar draai je overuren?
Appie?
Er zijn weinig studentenbaantjes die wel leuk en uitdagend zijn. De meeste studenten baantjes zijn hopeloos en kutklusjes. Maar we pakken ze ooit wel terug. Als we afgestudeerd zijn...quote:Op zondag 18 december 2005 19:05 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dan had ze maar een beter baantje moeten regelen. Dat heb je nog altijd compleet zelf gedaan, dus kom hier niet zeuren joh.
Rond dan eerst je opleiding afquote:Op zondag 18 december 2005 19:07 schreef Rock-shocker het volgende:
Ja, zonder afgeronde opleiding kom je ook echt heeeeeeel makkelijk aan een uitdagende fulltime baan.
Denk eens na gast.
Aaah, de jeugd en haar illusies. Heerlijk.quote:Op zondag 18 december 2005 19:05 schreef Geqxon het volgende:
Dan had ze maar een beter baantje moeten regelen. Dat heb je nog altijd compleet zelf gedaan, dus kom hier niet zeuren joh.
Niet iedereen is gezegend met het IQ van Geqxon die op zijn 17de jaar al moet werken. Sommige mensen schijnen een studie te doen die vrij zwaar is en waar je op je 25ste pas mee klaar bent. Minstens.quote:Op zondag 18 december 2005 19:08 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Rond dan eerst je opleiding af
Echt, Audrey heeft het compleet aan zichzelf te danken
quote:Op zondag 18 december 2005 19:08 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Rond dan eerst je opleiding af
Echt, Audrey heeft het compleet aan zichzelf te danken
Als jij denkt dat je een iBook zomaar even bekostigt van een baantje dat je naast je universitaire opleiding doet, nou dan heb je het grondig mis.quote:Op zondag 18 december 2005 19:08 schreef nietzman het volgende:
[..]
Aaah, de jeugd en haar illusies. Heerlijk.
Maar je doet nu toch mbo omdat je van vwo weggepest bent?quote:Op zondag 18 december 2005 19:09 schreef Geqxon het volgende:
Als je op je 25e pas klaar bent met je studie ben je gewoon dom. Ik heb op mijn 22e al een masteropleiding op zak
Menig chirurgen zijn dus domme mensen. Ik hoop dus echt dat hun kennis faalt op het moment jij met veel pijn een ziekenhuis in komt gereden.quote:Op zondag 18 december 2005 19:09 schreef Geqxon het volgende:
Als je op je 25e pas klaar bent met je studie ben je gewoon dom. Ik heb op mijn 22e al een masteropleiding op zak
En jij wil dus nu zeggen dat jij wel slim bent.quote:Op zondag 18 december 2005 19:09 schreef Geqxon het volgende:
Als hij zich daar net zo gedroeg als dat hij hier doet dan begrijp ik dat bestquote:Op zondag 18 december 2005 19:11 schreef tonks het volgende:
[..]
Maar je doet nu toch mbo omdat je van vwo weggepest bent?
ECHT wat ben jij een ontzettend achterlijke gladiool zeg. Sommige mensen volgen een opleiding die meer dan vier jaar duurt. Hoor. Of beginnen pas op hun negentiende. Of iets in die richting. Kortom, jij moet gewoon ff je standpunten nuanceren.quote:Op zondag 18 december 2005 19:09 schreef Geqxon het volgende:
Hij ging toch intercities leren koppen?quote:Op zondag 18 december 2005 19:11 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Menig chirurgen zijn dus domme mensen. Ik hoop dus echt dat hun kennis faalt op het moment jij met veel pijn een ziekenhuis in komt gereden.
quote:Op zondag 18 december 2005 19:11 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Menig chirurgen zijn dus domme mensen. Ik hoop dus echt dat hun kennis faalt op het moment jij met veel pijn een ziekenhuis in komt gereden.
Iddquote:Op zondag 18 december 2005 19:12 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Weer over Apple's alsjeblieft.
quote:Op zondag 18 december 2005 19:17 schreef Dementor het volgende:
The end of Geqxon.
quote:Op zondag 18 december 2005 19:22 schreef iDex het volgende:
ik denk dat veel mensen zich nu tof vinden.
jammer
gewoon. geqxon word al een tijdje aangevallen. nu krijgt hij straks een ban. voelt sommige zich best tof denk ikquote:
Ben je blind ofzo? dat hij aangevallen word heeft hij helemaal aan zich zelf te dankenquote:Op zondag 18 december 2005 19:24 schreef iDex het volgende:
[..]
gewoon. geqxon word al een tijdje aangevallen. nu krijgt hij straks een ban. voelt sommige zich best tof denk ik
Hij heeft zelf een aantal deeltjes apple sc vervuild met zijn onzin.quote:Op zondag 18 december 2005 19:24 schreef iDex het volgende:
[..]
gewoon. geqxon word al een tijdje aangevallen. nu krijgt hij straks een ban. voelt sommige zich best tof denk ik
En terecht, Die gast loopt al sinds deeltje negen of zo deze topicreeks te verneuken. in het begin was het nog wel vermakelijk maar nu wordt het echt irritant.quote:Op zondag 18 december 2005 19:24 schreef iDex het volgende:
[..]
Geheel correct.quote:Op zondag 18 december 2005 19:26 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
En terecht, Die gast loopt al sinds deeltje negen of zo deze topicreeks te verneuken. in het begin was het nog wel vermakelijk maar nu wordt het echt irritant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |