In Wassenaar merk ik er niets van. Wat kan 8 kilometer een verschil maken.quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:56 schreef Morwen het volgende:
Gaat hier tekeer, echt niet normaal (Leiden)........Hagel, wind................Twister![]()
Ik ben ook heel druk mijn woordenboek aan het raadplegen wat hier nu staatquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:59 schreef henk.jansen het volgende:
En het kon niet in het Nederlands ?
quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:56 schreef Morwen het volgende:
![]()
Gaat hier tekeer, echt niet normaal (Leiden)........Hagel, wind................Twister![]()
wtf?quote:
Tis hier constant met vlagen, vandaag was het zon-hagel-zon-hagel........weirdquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:59 schreef Lamon het volgende:
[..]
In Wassenaar merk ik er niets van. Wat kan 8 kilometer een verschil maken.
Of misschien staat de muziek gewoon te hard.
Die zag ik eerder op de avond, mooi welquote:
Nee zeg, die had die 2,5 ton uit gegeven aan drank en feesten. Jaar later alles op. Ook zondequote:Op zaterdag 17 december 2005 03:53 schreef Pinball het volgende:
[..]
Zeker achteraf had Linda van mij mogen winnen.
Had ze wel genoten, een Dido had het op de bank gezet en alleen maar sparen. En dan een jaar voordat je het op wilt nemen *BANG!* ben je dood. Dan ben je goed bezigquote:Op zaterdag 17 december 2005 04:01 schreef melke het volgende:
[..]
Nee zeg, die had die 2,5 ton uit gegeven aan drank en feesten. Jaar later alles op. Ook zonde
Over Brenda he? Ze heeft van nature zo'n chagrijnig gezicht en daar werd nogal over gezeurd, aangezien FOK!users vooral goed zijn in ongesubstantieert geklaag.quote:Op zaterdag 17 december 2005 04:03 schreef Arliator het volgende:
Joost denkt dat als hij hard genoeg trapt, dat hij dan naar zijn Brenda toe kan trappen![]()
Ik denk het niet, ik denk dat Leroy wintquote:Op zaterdag 17 december 2005 04:05 schreef Dropkick het volgende:
Ik denk dat 1 van deze 4 wint
Roel had het opgemaakt aan bier en paddo's. Dido en Naat aan make-up, Lieske aan Chanel spulletjes, Joost aan knotsen, Ingrid aan tieten, Tanja aan crack en Menno aan een suffe golfcourse.quote:Op zaterdag 17 december 2005 04:01 schreef melke het volgende:
Nee zeg, die had die 2,5 ton uit gegeven aan drank en feesten. Jaar later alles op. Ook zonde
zou je best wel eens gelijk in kunnen hebben, of de fiets wintquote:Op zaterdag 17 december 2005 04:05 schreef Dropkick het volgende:
FOK!mensen zijn over het algemeen chagerijnig, daarom schrikken als ze denken dat ze hun evenbeeld op tv zien. Nee, ik bedoel jou niet (voor diegene die verontwaardigt gaat reagerenquote:Op zaterdag 17 december 2005 04:05 schreef Lamon het volgende:
[..]
Over Brenda he? Ze heeft van nature zo'n chagrijnig gezicht en daar werd nogal over gezeurd, aangezien FOK!users vooral goed zijn in ongesubstantieert geklaag.
Maar ze was wel redelijk vrolijk en leuk de afgelopen uitzending. Viel me echt op.
Ik denk dat Hummie uiteindelijk wint.quote:Op zaterdag 17 december 2005 04:05 schreef Dropkick het volgende:
Niemand heeft de muis geloot. Outsiders betalen altijd goed.quote:Op zaterdag 17 december 2005 04:06 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
zou je best wel eens gelijk in kunnen hebben, of de fiets wint
![]()
Ing heeft al tieten en joost al een knots, dus gaat ing het aan coen spenderen en Joost laat Brenda een face smile aanmeten, na zijn moeder, die kijkt nog sjagrijniger dan brenquote:Op zaterdag 17 december 2005 04:07 schreef Pinball het volgende:
[..]
Roel had het opgemaakt aan bier en paddo's. Dido en Naat aan make-up, Lieske aan Chanel spulletjes, Joost aan knotsen, Ingrid aan tieten, Tanja aan crack en Menno aan een suffe golfcourse.
Dat is hetzelfde als de staatsloterijwinnaar verketteren omdat hij een nieuwe caravan koopt.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 04:07 schreef Arliator het volgende:
FOK!mensen zijn over het algemeen chagerijnig, daarom schrikken als ze denken dat ze hun evenbeeld op tv zien. Nee, ik bedoel jou niet (voor diegene die verontwaardigt gaat reageren)
Nee ze was er niet ze stond haar eigen smoel te bewonderen bij fok!quote:Op zaterdag 17 december 2005 04:12 schreef melke het volgende:
Was Nathalie vanavond bij BvD?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |